• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Misschien kan Niall reageren op de auditie? Tot nu toe heeft Harry t alleen maar gedaan (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lola Lily Spring

    "Beter eruit springen, dan niet opvallen, toch?" zegt ze grijnzend. Ik weet niet of ik het helemaal met haar eens was. Ik ben altijd erg verlegen geweest en opvallen is dus niets voor mij. Al zou ik het wel graag doen, ik heb alleen het zelfvertrouwen er niet voor. Ze glimlacht lief naar ons. Eigelijk mag ik haar wel, ze lijkt me zo'n meisje die je gedrag kopieert. Doe jij bitchie, doet zij dat ook. "Dus, wie zijn jullie?" vraagt ze. "Ik ben Lola Spring, hoe heet jij?"

    [hopelijk kunnen jullie er wat mee :3 x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [Niall gaat reageren :]]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Luna Kim Stevens

    Ik glimlachte. Blij dat ze het niet heel stom vond wat ik zei en waarom ik keek. En dat ze niet echt bitchy was. Nadat Lola zich had voorgesteld stelde ik mijzelf voor.
    ''En ik ben Luna.'' Zei ik vlak na Lola. Ik bekeek haar auditie nummer. 0688, bijna dus.
    Oh my gawd, het lijkt wel uren te duren!!! Opeens voelde ik mijn mobiel in mijn broekzak trillen. Snel keek ik even. Een whatsappje van Sofia, een 'vriendin' van mij. Yep, not. Ze vond het alleen maar leuk dat ik auditie voor een film ging doen want anders zei ze nooit wat tegen mij. Haaii, hoe gaat het daar?? staat er. Ik reageerde straks wel. Zo vlug als ik kon stopte ik mijn broekzak.


    Do what people say you can't.

    (Woeps, ik dacht net weer aan deze RPG toen ik een liedje van Demi hoorde. Maar goed ook, want ik was het even helemaal vergeten)

    Sunshine 'Sunny' Caroline Cleveland

    'Ik ben Lola Spring,' zei één van de meisjes. 'En ik ben Luna,' sloot de ander er goed op aan. Ik moest toegeven dat ik Lola en Luna wel een grappige combinatie vond. Het klonk als een komisch duo uit een tv serie of zo.
    'Hoe heet jij?' zei Lola nog. Ik werd even afgeleid door de mobiel van Luna die afging. Ze keek er even naar, maar stopte hem ook bijna gelijk weer terug. Nieuwsgierig als dat ik was, vroeg ik mij af wie het zou zijn geweest. Het ging mij echter niks aan, dus vroeg ik er verder maar niet naar.
    'Ik ben Sunshine Caroline Cleveland, maar noem mij maar gewoon Sunny. Dat is veel makkelijker en ook leuker,' zei ik vrolijk. 'Dus, zijn jullie hier voor de jongens of om te kunnen acteren?'


    Happy Birthday my Potter!

    [Wauw volgens mij is mijn RPG een beetje heel erg dood mean!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Rider schreef:
    (Woeps, ik dacht net weer aan deze RPG toen ik een liedje van Demi hoorde. Maar goed ook, want ik was het even helemaal vergeten)

    Sunshine 'Sunny' Caroline Cleveland

    'Ik ben Lola Spring,' zei één van de meisjes. 'En ik ben Luna,' sloot de ander er goed op aan. Ik moest toegeven dat ik Lola en Luna wel een grappige combinatie vond. Het klonk als een komisch duo uit een tv serie of zo.
    'Hoe heet jij?' zei Lola nog. Ik werd even afgeleid door de mobiel van Luna die afging. Ze keek er even naar, maar stopte hem ook bijna gelijk weer terug. Nieuwsgierig als dat ik was, vroeg ik mij af wie het zou zijn geweest. Het ging mij echter niks aan, dus vroeg ik er verder maar niet naar.
    'Ik ben Sunshine Caroline Cleveland, maar noem mij maar gewoon Sunny. Dat is veel makkelijker en ook leuker,' zei ik vrolijk. 'Dus, zijn jullie hier voor de jongens of om te kunnen acteren?'


    Lola Lily Spring

    "Ik ben Sunshine Caroline Cleveland, maar noem mij maar gewoon Sunny. Dat is veel makkelijker en ook leuker." zegt het meisje, Sunnny dus. Ik knik, ik schik van Luna's telefoon die hart af gaat. Luna haalt haar telefoon uit haar zak maar ze stopte hem meteen weer weg.
    "Dus, zijn jullie hier voor de jongens of om te kunnen acteren?" Ik kijk haar aan. Jongens? Oh ja! Er zou zo'n band mee doen. "Ik ben hier gewoon voor het acteren." zeg ik en ik bijt op mijn lip.

    [haha ja hij is echt uitgestorven :3 jammer hij is wel leuk!]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [Ik ga vandaag het dorp in(Ja mensen in mijn stad noemen het zo) om hakken voor het kerstgala te halen en wat stuff dus ik zal erna iedereen een gb sturen:3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    [Ik ga vandaag het dorp in(Ja mensen in mijn stad noemen het zo) om hakken voor het kerstgala te halen en wat stuff dus ik zal erna iedereen een gb sturen:3]


    [Oehhh... leuk! (: lijkt me wel handig... :3 =D x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    ( Zit midden in een verhuizing maar dat weet je,..dus kan wel eens laat reageren )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    ( Zit midden in een verhuizing maar dat weet je,..dus kan wel eens laat reageren )


    [ Je gaat me wel vertellen hoe het ging hè hahah maar suc1000 ;3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    [Oehhh... leuk! (: lijkt me wel handig... :3 =D x]


    [ Hihi bent niet geslaagd, ma vond alles te hoog of niet mooi ofz... Ik ga zo dadelijk leren, zal kijken wanneer ik kan gben :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [ Hihi bent niet geslaagd, ma vond alles te hoog of niet mooi ofz... Ik ga zo dadelijk leren, zal kijken wanneer ik kan gben :3]


    [jammer )= ik heb donderdag een jurkje gekocht maar kmoet nog wel schoenen hebben =/ i know the problem...]


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    [jammer )= ik heb donderdag een jurkje gekocht maar kmoet nog wel schoenen hebben =/ i know the problem...]
    :)

    [Jurkje heb ik ook al gelukkig :3 ik heb liever wel hoge hakken, ik ben niet bepaald lang namelijk.... Balerina's zijn dus ook geen optie :| ach ja, ik vind wel wat, of ik ga naar Rotterdam ofz...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...):)

    [Jurkje heb ik ook al gelukkig :3 ik heb liever wel hoge hakken, ik ben niet bepaald lang namelijk.... Balerina's zijn dus ook geen optie :| ach ja, ik vind wel wat, of ik ga naar Rotterdam ofz...]


    [haha je ik ben rond de 1.70 gwn normaal maar ik wil ook hakken.... maar ik neem wel mij All Stars mee want meer dan 4 uur op hakken ga ik niet redden... We kunnen namelijk bijna alleen maar staan en tja.... ik draag echt ooit hakken alleen op feesten (bepaalde feesten) nou suc10 met zoeken ^^ x]


    It hurts because it mattered † - John Green