• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Mackezie Lou Arretez
    Mijn naam en auditienummer werd omgeroepen. God , nee. Ik wil niet , maar het moet wel. Aarzelend opende ik de deur waarna ik in een groot theater terecht kwam. "Mackenzie Lou Arretez." Zei ik glimlachend. "Ik wil graag de rol vertolken van Candice McFly." Ik schraapte mijn keel en keek de zaal rond. Een acteur stond naast me.
    Ik keek hem zo kwaad mogelijk aan. "Jij! Denk je dat je hier zo maar mee wegkomt?!" Boos draaide ik een rondje om hem. "Maar-maar" stamelde Evan. "Nee! Je wist dat ik op je verliefd was en om je gaf , maar nee hoor! Je zoende gewoon met een ander meisje." Zonder erbij na te denken geef ik hem een klap in zijn gezicht. Ik zuchtte en plofte neer op de grond. "Ik dacht dat je om me gaf , maar je hebt mijn hart gebroken. In één klap." Mompelde ik.
    Ik stond weer op en keek veelbelovend naar de jury. Vervolgens beet ik op mijn lip , bang voor hun reactie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Janessa is door naar groen :3
    Op deze moet Hazz eerst reageren :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Hij is niet zo lang , ik schrijf m op mn mobiel:3)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [sorry, ik denk dat de reactie morgen pas kom, heb het nu nogal druk]

    Lola Lily Spring

    Het meisje kijkt op. Haar blauwe ogen glinsteren. "Hoi." Ze kijkt naar de stoel naast zich, die is leeg. "Je mag wel zitten hoor." zegt ze glimlachend en ze klopt op de stoel. Ik ga zitten en ze stelt zich voor. "Ik ben Luna." Ik glimlach naar haar. "Ik ben Lola, leuk je te ontmoeten." Ik pak mij script uit mijn tas en Luna doet het zelfde. "Voor welke rol ga jij auditie doen?" vraag ik. Ik hoop niet dat ze de zelfde rol wilt. Ik bijt op mijn lip.

    [dank je, sorry dat ik zo laat reageerde maar ik ging eten en zo... (: x]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:07 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Luna kim Stevens

    Het meisje ging zitten. ''Ik ben Lola, leuk je te ontmoeten.'' stelde ze zich voor. Ze pakte haar script uit haar tas en ik deed precies hetzelfde. ''Voor welke rol ga jij auditie doen?'' vroeg ze.
    Mijn ogen gingen van het script naar haar terwijl mijn hoofd mee bewoog. ''Daney Wakefield. Omdat zij het meeste op mij lijkt. Jij?'' antwoordde ik.
    Ik bladerde even snel met mijn licht roze gelakte nagels en keek toen weer naar Lola.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:33 ]


    Do what people say you can't.

    [ja echt dom van me, ik heb het al veranderd... Mijn naam is Lily dus ik ben gewent Lily te schrijven... :3 sorry xd x]

    Lola Lily Spring

    "Daney Wakefield. Omdat zij het meeste op mij lijkt. Jij?'' beantwoorde Luna mijn vraag. Ik knik. YES! Niet dezelfde rol als ik! "Ik zou graag Darlene Mary Marshell spelen, om de zelfde reden." Ze lacht naar me. Eigenlijk ben ik best nieuwschierig waarom ze ruzie had. Zal ik het vragen. Ik kijk haar twijfelden aan. Nee, ze lijkt me niet het typ dat snel boos is te krijgen. Toch maar vragen. "Waarom had je net ruzie met dat meisje?" ik bijt op mijn lip.


    It hurts because it mattered † - John Green

    Harry Edward Styles

    Ik kijk naar de auditie van het meisje genaamd Mackezie, e was best goed maar de vorige was wel beter was mijn mening. Als ze klaar is glimlach ik even. 'Bednakt dat was heel goed' zeg ik en twijfel even over welk lampje ik zou doen. Slecht was ze zeker niet dus groen zou goed zijn. 'Van mij krijg je een groen lampje!' zeg ik met een glimlach en doe mijn lampje naar groen. Afwachtend kijk ik naar de jongens, wat zouden zij kiezen? Ik denk eigenlijk wel dat ze doorgaat, ik bedoel we hadden heel veel gehad die nou niet bepaald goed waren, zij was zeker beter dan die allemaal.

    (Sorry dat ik nog niet gereageerd heb op deze RPG, maar had een onwijs druk weekend)

    Sunshine 'Sunny' Caroline Cleveland

    De hakjes onder mijn schoenen klikklakten op de straatstenen, terwijl ik met vlugge pas richting de deuren van het grote gebouw liep. Het zag er haast intimiderend uit, zo groot was het. Ik besteedde er echter geen aandacht aan en liep gewoon door. Nu was niet het moment om onzeker te zijn. Dan zei ik straks allemaal rare dingen die nergens op sloegen. Dat zou echt iets voor mij zijn.
    Vlak bij de deur hield ik halt en controleerde nog even mijn outfit in de weerspiegeling van een autoruit. Ik knikte tevreden, ze moesten mij maar nemen zoals ik was en dit was typisch mij. Natuurlijk zorgde ik er graag voor dat ik er goed uit zag, maar dan wel op mijn eigen manier. Ik zou nooit de meute tutjes volgen met hun soms afschuwelijke modeschoenen en glinsterende tasjes.
    Na besloten te hebben dat alles gewoon goed zat, liep ik door de draaideuren naar binnen. Het was super druk en overvol, nee ik stelde mij niet aan. Overal om mij heen zag ik meisjes die een moord zouden plegen om met One Direction in een film te kunnen spelen. Een spottend lachje kwam uit mijn mond. Nee, ik was hier niet voor hen. Ik was hier voor mijzelf. Ik wilde actrice worden en als ik daarvoor met One Direction in een film moest spelen, so be it.
    Vermakelijk keek ik naar alle meisjes, waarvan een groot gedeelte zenuwachtig liep te giechelen met vriendinnen. Ook waren er veel die intensief staarden naar de lichtgevende schermpjes van hun nieuwste I-phone. Wat een stelletje k-
    'Uw naam?' Lichtelijk geschrokken keek ik naar de vrouw achter de balie. Ik had niet doorgehad dat de rij al weg was en ik nu dus aan de beurt was. Ik moest echt beter opletten. Anders zou ik nooit een rol krijgen.
    'Uhm... Sunshine Caroline Cleveland, maar waarschijnlijk staat er gewoon Sunny Cleveland,' zei ik snel, waarop de vrouw mij vreemd aankeek. Ik kon toch ook niet zeker weten welke naam ze hadden gebruikt in die computer van der? Beiden had ik op het inschrijfformulier ingevuld.
    'Hier, uw nummer is 0688. Raak hem niet kwijt.' Het viel mij nu pas op dat de vrouw echt een vervelende zeurderige stem had. Bovendien keek ze mij afkeurend en streng aan en ik moest moeite doen om niet tegen haar uit te vallen. Misschien had ze wel al heel veel irritante blondjes voor haar neus gehad en was ze daardoor wel gewoon chagrijnig.
    Ik pakte het nummer van haar aan en deed het op. Vervolgens liep ik weg van de balie, richting de koffieautomaten. Ik had nu toch niks beters te doen, dan kon ik beter maar wat te drinken nemen.


    Happy Birthday my Potter!

    Luna Kim Stevens

    ''Ik zou graag Darlene Mary Marshell spelen, om de zelfde reden.'' gaf ze als antwoord. Ik keek even rond, hoe al die meiden er uit zagen. ''Waarom had je net ruzie met dat meisje?'' vroeg ze opeens. Nou volgens mij opeens of ik zat een beetje te dromen.
    ''Oh dat arrogante mens. Die Mackenzie. Nou.. Zij zei dat ze toch niet door ging omdat er jongens in de jury zouden zitten. En toen zei ik dat ze wat zelfvertrouwen moest hebben en tja.. Toen begon het, i'll guess.'' legde ik uit.
    ''Maar ja.'' Ik zuchtte. ''Volgens mij is ze nu want ik hoorde net dat haar naam werd omgeroepen.'' Ik keek weer rond. Nope, ze zat er niet meer.
    Vanuit een ooghoek zag ik een meisje met rood-achtig haar binnen komen. ze zag er best knap uit. Er was een kleine kans dat ik mee mocht doen met deze film maar ik kon het altijd proberen, toch?
    ''Wat zou jij, denk je, als eerste doen als je te horen zou krijgen dat je mee mocht doen?'' vroeg ik en keek Lola aan.


    {geeft niet, had ik ook wel eens bij m'n eerste rpg (;


    Do what people say you can't.

    Lola Lily Spring

    ''Wat zou jij, denk je, als eerste doen als je te horen zou krijgen dat je mee mocht doen?'' vroeg Luna en ze keek me aan. Ik zuchte en keek de zaal rond. " ik weet niet, ik denk dat ik Hennie's kan geloven..." ik bekijk de meiden nog een keer, elke keer zag ik weer nieuwe. "Ik ben hier voor namelijk voor mezelf, gewoon om een keer auditie te doen..." dat was waar, eigenlijk wist ik zelf niet helemaal voor welke film ik nou precies auditie deed, ik wist alleen dat er een bekende band in mee zou spelen. Het boeide me ook niet echt. Ik zag een meisje met mooie roden haren naar het koffie apparaat lopen. "wat zou jij doen?" Luna geeft geen antwoord. Ik volg haar blik, ze kijkt ook naar het meisje met het rode haar. "Luna?"

    [en.. ? :3]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 9:15 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Sunshine 'Sunny' Caroline Cleveland

    Ik tikte ongeduldig met mijn vingers op de tafel, terwijl ik keek hoe de koffie langzaam in het bekertje drupte. Mijn ogen gingen de zaal nog een keer rond en ik merkte dat ik bekeken werd. Twee meisjes zaten gezellig te kletsen, terwijl hun ogen af en toe in mijn richting dwaalden. Beiden waren blond, maar eentje had donkerder haar dan de ander. Ook had zij slag in haar haar en de ander niet.
    Ik zuchtte diep, pakte mijn koffie en liep vervolgens rechtstreeks naar de twee. Als mensen naar je keken, hadden ze een reden en ik was niet bang om daarnaar te vragen. Als ze gemeen en bitchy zouden zijn, zou ik nog veel erger zijn. Als ze aardig zouden zijn, zou ik ook aardig zijn. Zo simpel was dat.
    'Haaaai, hebben jullie misschien een reden om naar mij te kijken,' zei ik met een wat gespeelde glimlach. Ik keek van het ene meisje, naar het andere meisje en sloeg mijn armen over elkaar.


    Happy Birthday my Potter!

    Luna Kim Stevens

    Ze zuchtte en antwoordde:''Ik weet niet, ik denk dat ik Hennie's kan geloven...Ik ben hier voor namelijk voor mezelf, gewoon om een keer auditie te doen...'' Snel knikte ik wat ze denk ik niet had gezien omdat het bijna een onmogelijk zien-baar knikje was. ''Wat zou ja doen?'' vroeg Lola daarna.
    Ik gaf even geen antwoord want ik was nog even naar het meisje die nu koffie aan het halen was. ''Luna?''
    Ik schok snel op. Snel gaf ik antwoordde. ''Oh ehm.. Ik heb geen idee, eigenlijk ook een beetje als jou.''
    Toen ik opkeek stond ineens het meisje voor me waar ik net naar keek. ''Haaaai, hebben jullie misschien een reden om naar mij te kijken,''
    Ik voelde mij wangen lichtelijk rood worden. ''Oh, sorry. Nou ik keek gewoon een beetje wie er binnen kwam en tja, jij sprong er wel een beetje boven uit met jou haar. Niet lullig bedoelt hoor, ik vind het best wel cool.'' gaf ik toe. ''Maar ehm.. sorry anders.''


    Do what people say you can't.

    Lola Lily Spring

    ''Maar ehm.. sorry anders.'' zegt Luna met een rood hoofd. Ook ik merk dat ik een rood hoofd heb. "Sorry.. Ik keek ook maar wat rond... Sorry als je het niet leuk vond..." mompel ik ook, ik kijk naar de grond. Ik hoop dat ze het niet erg vind.

    [echt heel kort maar mijn inspiratie is echt laag... >.< sorry ): ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 17:36 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Sunshine 'Sunny' Caroline Cleveland

    'Oh, sorry. Nou ik keek gewoon een beetje wie er binnen kwam en tja, jij sprong er wel een beetje boven uit met jou haar. Niet lullig bedoelt hoor, ik vind het best wel cool. Maar ehm.. sorry anders,' zei het ene meisje, terwijl haar wangen rood kleurden.
    Ook het andere meisje had een rood hoofd. 'Sorry.. Ik keek ook maar wat rond... Sorry als je het niet leuk vond...' mompelde ze en keek naar de grond. Ik grinnikte er zachtjes om. Wat een verlegenheid voor een stel "actrices".
    'Maak je geen zorgen. Ik vroeg het alleen maar en aangezien jullie tot nu toe niet onaardig lijken, ben ik dat ook niet,' zei ik met een knipoog. 'En bedankt.' Ik ging even met mijn had door mijn haar om aan te duiden dat ik het eerste meisje bedankte voor het feit dat ze mijn haar cool vond.
    'Beter eruit springen, dan niet opvallen, toch?' Ik glimlachte vriendelijk naar ze. 'Dus, wie zijn jullie?'


    Happy Birthday my Potter!