• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik lachte sarcastisch toen ze zei dat ik 'toch niet door zou gaan.' ''Bitch please. That's fucking bullshit. En trouwens , je ziet er alles behalve perfect uit. Net alsof je uit de tijdmachine bent gestapt vanuit de prehistorie.'' Ik rolde met mijn ogen. God , zij moest niet zo overdreven doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CxStylinson schreef:
    Jenessa Roselynn Valentine.

    Ik beet op mijn lip en keek de jongens nog één voor één aan, niet goed wetend wat ik nou moet doen. Ik besloot maar om het stukje te acteren wat ik net nog had gelezen. Even denken hoor... Oh wacht, misschien moest ik mezelf eerst voorstellen.
    "Je kan het Jenessa en je hoeft alleen te doen wat je net ook deed." hoorde ik Louis zeggen, waardoor ik zwakjes glimlachte en knikte.
    Ik keek weer op en beet op mijn lip. "Um... Ik ben Jenessa Valentine en ik zal auditie doen voor Avianna Lockwood." zei ik zacht, waarna ik eventjes zuchtte. Dat klonk erg overtuigend zeg, maar niet heus...
    Ik zoog op mijn onderlip en wenkte een of andere acteur aan de zijkant, die zou me vast wel even willen helpen.
    Mijn ogen richtte ik voor drie tellen op de grond en ik zwaaide mijn haar weer over mijn linkerschouder, waarna ik opkeek met een gemene grijns.
    "Hoe kon je me verraden, Cliff?! Je weet verdomme dat ik niet voor niks met je mee ben gegaan gisteravond!" schreeuwde ik, waarna ik een woedende blik wierp op de man voor me, die Cliff zou moeten spelen.
    "Avianna... Ik..."
    "Ik heb met je geslapen! Ik heb je bemind en ik heb je liefde geboden! Maar jij maakte alles kapot! Hoor je me?! Kapot!"
    Ik liet mezelf op mijn knieën vallen en keek de man smekend aan. "Maar toch... Ik kan niet zonder je..."
    "Het is te laat Avianna. Ik hou van haar. Het spijt me verschrikkelijk..."
    "Denk maar niet dat je hiermee wegkomt, Cliff. Ik mag dan een nymfomane zijn, maar ik ben niet dom." siste ik, waarna ik mijn handen tot vuisten balden en met een gepijnigde blik opkeek.
    "Avianna, je bent gek."
    "Ik mag dan gek zijn, maar ik weet hoe ik iemand kapot moet maken, Cliff." zei ik, waarna ik opstond. "En jij... jij blijft volledig gebroken achter. Je bloedeigen zusters zullen je verachten." siste ik.

    Ik knikte naar de man als teken dat ik klaar was en zuchtte, waarna ik me weer naar de jongens toedraaide en een vragende blik opzette.
    "Dat was het..." mompelde ik zacht. Nu nog afwachten.

    (Zo, ik hoop dat dat goed was. ;p)


    [leuk! maar Niall is er toch nog niet? :3]


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    [leuk! maar Niall is er toch nog niet? :3]


    (Ik mocht al beginnen van Lou. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik mocht al beginnen van Lou. :3)


    [haha ohh ja xd]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [Niall is er wel, ik hD gereageerd dat hij afscheid nam en vertrok... dan is die niet ontvangen... Maar goed...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    [Niall is er wel, ik hD gereageerd dat hij afscheid nam en vertrok... dan is die niet ontvangen... Maar goed...]

    [kan je die plz er wel ff op zetten? dan kan ik nog wat schrijven (: x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Luna Kim Stevens

    ''Pfffff, je kan ook overdrijven.'' Ik had echt totáál geen zin meer in haar die Mackenzie. Ik stond op. Vlak voor dat ik weg liep zwaaide ik nog even met een grote glimlach. ''Doeeeeiiii, tot nooit meer!'' zei ik poeslief.
    En liep weer verder. Snel mompelde ik nog ''Hoop ik.'' maar onverstaanbaar.
    Dan maar weer spelletjes spellen op mijn iPhone.


    Do what people say you can't.

    [Dus , Nessa heeft al auditie gedaan en nu moet ik wachten op de reactie van de jongens zodat ik auditie kon doen. Geloof ik :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [sorry maar deze moeten jullie zien... :3 ik verveel me maar dit moet je zien:


    AWESOME! sorry... =$]


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)
    [kan je die plz er wel ff op zetten? dan kan ik nog wat schrijven (: x]


    [Hij op mijn telefoon... denk ik die is uit.... Hij had Lola een bekertje water gegeven en had haar gerust gesteld... Als ik hem nu nog helemaal opnieuw moet typen klopt ie niet meer...

    [Kan ik als eerste op de eerste auditie reageren? Dat lijkt me handig, dat de tegenspeler van de auditant als eerste reageert... Dus dan moet ik nu als eerste reageren..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Curlies schreef:
    [Dus , Nessa heeft al auditie gedaan en nu moet ik wachten op de reactie van de jongens zodat ik auditie kon doen. Geloof ik :Y)]


    [Yup.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ik vind het goed en moet Lou trouwens nog reageren aangezien iedereen al weet wat hij denk? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga even een reactie schrijven met Niall]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    AgentP schreef:
    Luna Kim Stevens

    ''Pfffff, je kan ook overdrijven.'' Ik had echt totáál geen zin meer in haar die Mackenzie. Ik stond op. Vlak voor dat ik weg liep zwaaide ik nog even met een grote glimlach. ''Doeeeeiiii, tot nooit meer!'' zei ik poeslief.
    En liep weer verder. Snel mompelde ik nog ''Hoop ik.'' maar onverstaanbaar.
    Dan maar weer spelletjes spellen op mijn iPhone.


    [is het leuk als Lola en Luna aan de praat raken? :3 x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [ik moet nog steeds met Hazz schrijven, ik reageer zo wel als Niall heeft gereageerd op de auditie met een reactie daarop van Hazz?]