• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Sorry mensen, ik weet niet of ik nog reageer vandaag, er komt nu denk ik een periode dat ik veel minder op Q zal zijn....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Luna Kim Stevens

    Ik haalde diep adem. Mensen moesten normaal echt moeite doen om mij boos te krijgen maar bij haar ging het wel makkelijk.
    Mijn linker wenkbrauw schoot omhoog. ''Dat jij nou zo verwend kreng bent.'' Oke, ik gaf toe.
    Rijk was mijn gezin nou ook niet echt maar weinig geld hadden we ook niet.


    {ik reageer echt laat ;o }


    Do what people say you can't.

    xNialldos schreef:
    [Sorry mensen, ik weet niet of ik nog reageer vandaag, er komt nu denk ik een periode dat ik veel minder op Q zal zijn....]


    {Okey dan weten we dan (: maar als je een tijdje niet op Q bent zou ik ook iemand aanwijzen om nieuwe topics te open als je snapt wat ik bedoel}


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson

    'Ik zal mijn mond dichthouden voor ik je nog zenuwachtiger maak' zeg ik met een kleine glimlach en kijk haar even aan. Nu weet ik weer waarom ik hier naartoe was gekomen en dat was om mijn energie te verminderen en hopelijk is het gelukt. Het is natuurlijk wel zo handig als je moet luisteren naar verschillende audities en dan je mening moet geven. Mijn blik gaat voor de zaal naar buiten lopen naar twee meisje die aan het bekvechten waren en schud mijn hoofd. Ik snap niet waar het nodig voor is, maar het zal wel aan mij liggen. 'Jongens ik ben er weer en heb onze eerst ook auditant ook bij me' zeg ik vrolijk en kijk naar de andere. 'Uh waar is Nialler gebleven?' vraag ik als er nog een stoel leeg is. 'Of laat ook maar want iets zegt me dat hij eten aan het halen is' zeg ik lachend en ga dan op een van de twee lege stoelen zitten. 'Je kan het Jenessa en je hoeft alleen te doen wat je net ook deed' zeg ik dan glimlachend en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik rolde met mijn ogen. ''Ja , ik ben verwend. Maar je kan toch wel een béétje moeite doen om er verzorgd uit te zien?'' Ik schudde afkeurend mijn hoofd bij haar outfit. Nee , het was niet toepasselijk bij een auditie. Het was belangrijk! ''Je weet wel toch , dat deze auditie afhangt van je toekomst?'' vroeg ik voor de zekerheid. Gewoon , voor het geval dat ze dacht dit een eitje was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AgentP schreef:
    (...)

    {Okey dan weten we dan (: maar als je een tijdje niet op Q bent zou ik ook iemand aanwijzen om nieuwe topics te open als je snapt wat ik bedoel}

    [mee eens , wie schrijft Niall dan? ... x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    (Inderdaad, Niall is mijn tegenspeler. ;p Dus die kan ik niet gaan spelen, dan rpg ik met mezelf. xd)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNialldos schreef:
    [Sorry mensen, ik weet niet of ik nog reageer vandaag, er komt nu denk ik een periode dat ik veel minder op Q zal zijn....]


    ( Okeey en als je over wat wilt praten dan weet je me te vinden (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Weet ik allemaal, voorlopig ben ik er nog, dus niet te voorbarig conclusies trekken aub. Ik heb onverwachts minder leuk nieuws gehad, en als het echt zo gaat zijn dat ik het niet meer ga redden om dit te doen, horen jullie dat nog wel]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Okeey en als je over wat wilt praten dan weet je me te vinden (: )


    [Ik zie je iedere dag dus dat zal wel lukken--']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Luna Kim Stevens

    Ik draaide me een stukje verder want mijn nek begon nogal zeer te doen. ''Ja hoor, ik zie er toch perfect uit?'' Ik haalde mijn neus op.
    ''Tuurlijk weet ik dat, ik heb al vaker mee gedaan met dit soort dingen. En ja, ik was wel eens door.'' Man, ik kreeg medelijden met de jongen wie met haar moest acteren, als ze tenminste door was.
    ''Het lukt jou toch nooit om door te gaan.'' zei ik spottend.


    Do what people say you can't.

    xNialldos schreef:
    [Weet ik allemaal, voorlopig ben ik er nog, dus niet te voorbarig conclusies trekken aub. Ik heb onverwachts minder leuk nieuws gehad, en als het echt zo gaat zijn dat ik het niet meer ga redden om dit te doen, horen jullie dat nog wel]

    [sterkte me dat nieuws! take your time (: haha best sneu, jij bent verdrietig en dan gebeuren er juist niet zulke leuke dingen in mijn verhaal xd ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)
    [sterkte me dat nieuws! take your time (: haha best sneu, jij bent verdrietig en dan gebeuren er juist niet zulke leuke dingen in mijn verhaal xd ]

    [Dankjex je hebt iemand dood laten gaan, echy über opbeurend --' haha]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Jenessa Roselynn Valentine.

    Ik beet op mijn lip en keek de jongens nog één voor één aan, niet goed wetend wat ik nou moet doen. Ik besloot maar om het stukje te acteren wat ik net nog had gelezen. Even denken hoor... Oh wacht, misschien moest ik mezelf eerst voorstellen.
    "Je kan het Jenessa en je hoeft alleen te doen wat je net ook deed." hoorde ik Louis zeggen, waardoor ik zwakjes glimlachte en knikte.
    Ik keek weer op en beet op mijn lip. "Um... Ik ben Jenessa Valentine en ik zal auditie doen voor Avianna Lockwood." zei ik zacht, waarna ik eventjes zuchtte. Dat klonk erg overtuigend zeg, maar niet heus...
    Ik zoog op mijn onderlip en wenkte een of andere acteur aan de zijkant, die zou me vast wel even willen helpen.
    Mijn ogen richtte ik voor drie tellen op de grond en ik zwaaide mijn haar weer over mijn linkerschouder, waarna ik opkeek met een gemene grijns.
    "Hoe kon je me verraden, Cliff?! Je weet verdomme dat ik niet voor niks met je mee ben gegaan gisteravond!" schreeuwde ik, waarna ik een woedende blik wierp op de man voor me, die Cliff zou moeten spelen.
    "Avianna... Ik..."
    "Ik heb met je geslapen! Ik heb je bemind en ik heb je liefde geboden! Maar jij maakte alles kapot! Hoor je me?! Kapot!"
    Ik liet mezelf op mijn knieën vallen en keek de man smekend aan. "Maar toch... Ik kan niet zonder je..."
    "Het is te laat Avianna. Ik hou van haar. Het spijt me verschrikkelijk..."
    "Denk maar niet dat je hiermee wegkomt, Cliff. Ik mag dan een nymfomane zijn, maar ik ben niet dom." siste ik, waarna ik mijn handen tot vuisten balden en met een gepijnigde blik opkeek.
    "Avianna, je bent gek."
    "Ik mag dan gek zijn, maar ik weet hoe ik iemand kapot moet maken, Cliff." zei ik, waarna ik opstond. "En jij... jij blijft volledig gebroken achter. Je bloedeigen zusters zullen je verachten." siste ik.

    Ik knikte naar de man als teken dat ik klaar was en zuchtte, waarna ik me weer naar de jongens toedraaide en een vragende blik opzette.
    "Dat was het..." mompelde ik zacht. Nu nog afwachten.

    (Zo, ik hoop dat dat goed was. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNialldos schreef:
    (...)
    [Dankjex je hebt iemand dood laten gaan, echy über opbeurend --' haha]


    [haha i know xD haha tja.... best raar... ik voel me net god of zo ik bedoel ik beslis over Zac's leven en zo... --' best raar lol (; ]


    It hurts because it mattered † - John Green