• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    'ja ze is echt zo'n schatje, alleen ze mag van mama niet naar boven, anders gaat mijn kamer er naar stinken' ik trek een raar gezicht, ik weet dat mijn moeder gelijk heeft, mijn kamer gaat anders ook heel erg naar de hond stinken. 'dud nu moet ze snachts helemaal alleen beneden zijn, echt zielig maarja' ik draai me weer om naar jayson. 'kom je vanmiddag uit schooltijd mee naar mij toe, anders ben ik ook zo alleen, want mijn ouders zijn toch werken' ik trek een pruillip

    [Heeft NerdieMe nog ergens op gereageerd?]


    That is a perfect copy of reality.

    Andrew

    'Welja!' zegt hij dan en knikt hevig waardoor ik even begin te lachen. 'Wat een lul. Ik moet nablijven ook...' zegt Danny en ik knik even. 'moet ik nu eigenlijk ook nablijven?' vraag ik aangezien ik nog niet precies weet hoe dat nou allemaal op deze school gaat. 'Trouwens, zorg maar dat het toch naar een andere dag gaat dat je moet nablijven want volgens mij zou jij de hele dag naar mij toe gaan' zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'Zo, wat zullen we doen?' vraagt Danny dan en ik haal mijn schouders even op. 'verzin jij maar wat' zeg ik met een glimlach en loop met hem mee terwijl ik een beetje om me heen kijk. Ik weet niet echt wat hier nu allemaal is maar ja, daar had ik Danny voor en hij wist ook wel wat we konden doen. Ik haal mijn vrije hand even door mijn haar en kijk daarna naar Danny met een glimlach op mijn gezicht. 'Nu ben ik tenminste wel gered van de saaie bioles' zeg ik lachend.

    Jayson Cole

    Als ze vraagt of ik vanmiddag kom denk ik even na of ik niks anders heb. 'Ja ik kan wel komen' zeg ik met een glimlach. Ik had volgens mij niks anders afgesproken dus dan kon ik best mee. Ik kijk even verveeld om me heen en kijk dan weer naar Hayden en Jasmine waarna ik even glimlach. ´Hoelang duurt deze les eigenlijk nog?' vraag ik daarna en kijk ze aan.

    Lifeisajoke schreef:

    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te grijnzen en haalden onschuldig mijn schouders op. "That was kinda my plan yeah" zei ik lachend. Hij sloeg grijnzend zijn arm om me heen en trok me even tegen zich aan waardoor een lach mijn lippen verliet, "Grapje".
    Hij liet me terug los. "Omdat ik zo'n goed karakter heb zal ik blijven zitten" zei ik doodserieus. Ik, een ego ? Hoe kwam je daar nu weer bij. Hij bleef mij even aankijken maar keek daarna weer weg, bijtend op zijn lip. Ik begon uit het niets te lachen, maar dat was omdat er echt een paar vage gedachten in mijn hoofd zaten. Vage gedachten oftewel herinneringen.
    "Binnenpretje" zei ik onschuldig lachend waarna ik opstond en me even uitrekte. "Maar, als ik het goed begrijp dan bestaat jouw 'groepje' ook uit cheerleaders huh ?" vroeg ik even voor de zekerheid. Nu dacht hij vast dat ik er zeker bij wou. Nou, niet dus. Ik was afgestapt van het hele cheerleader gedoe.


    Ian Silvas

    Ik kijk haar verbaasd aan. 'Je wordt steeds erger en erger.' Ik grinnik even en kijk haar aan. Als ze opeens begint te lachen kijk ik haar vragend aan. 'Wat is er zo grappig?' Ik trek mijn wenkbrauw op. 'En over wie gaat dat binnen pretje?' Ik bijt op mijn lip en kijk haar grijnzend aan. Dan schiet ik in de lach. 'De cheers en ik? Nee hoor, ik kan niet dansen,' lach ik. 'nee grapje, in mijn groepje zitten alleen maar jongens. Het zijn geen sporters, het zijn geen nerds... We zijn een soort van badboy's van de school.' Ik leun achterover. 'O ja en geloof de roddels over mij niet die je kan horen van de andere meiden.' Ik kijk haar even aan. Ik zou niet willen dat de andere meiden haar bij me weg zouden jagen. Ik bedoel, we hebben het nu gezellig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    Ik glimlach als jayson zegt dat hij wel mee naar mijn huis wilt, hij vraagt hoe lang de les nog duurt. 'ik heb echt geen idee, maar ik hoop dat het snel voorbij is, want ik ben echt harstikke moe' ik leg mijn hoofd even op jaysons schouder. Ik hoop echt dat jaydon geen verkeerd beeld van me krijgt, ik weet dat ik zo wat het hele football team heb gehad, maar dat is verleden tijd, Ik vind jayson echt leuk, en ik weet hoe mensen over mij denken, o dat is die cheerleader, die met elke jongen het bed induikt, maar ik ben ook heus wel veranderd, sinds de dood van alice heb ik alleen austin maar gehad, er schuilt in mij heus wel meer dan alleen mijn buitenkant en verhalen vertellen.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en schudde grijnzend mijn hoofd, "Mijn gedachten zijn privé" zei ik lachend. Ik keek hem ietwat vreemd aan. "Oké, laat me dit even samenvatten, jij wilt dat ik, een meisje die volgens jou telkens maar erger en erger wordt, bij je groepje komt die bestaat uit jongens die als imago Badboy hebben ?". Ik tuitte lichtjes mijn lippen en begon te lachen, "Dat is zo logisch".
    Ik rekte me even uit en trok toen mijn kleedje weer naar beneden sinds het bijna meer liet zien dan ik wou.
    "Hoezo roddels ? Ik wist niet dat de mensen hier elkaar interessant genoeg vonden om roddels over te maken" zei ik waarna 1 mondhoek omhoog krulde.

    Jayson Cole

    Ik glimlach even als Jasmine der hoofd op mijn schouder legt. 'Je moet nog helemaal niet moe zijn, je moet zo oefenen' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Ik hoop ook dat de les snel afgelopen is' mompel ik daarna. Ik had echt geen zin meer in die saaie les, ik wou gewoon pauze. Waar ik lekker kon doen wat ik wou samen met wat vrienden en niet zo'n saaie docent voor de klas. Buiten kon ik tenminste ook lekker gaan skate, iets waar ik nu echt zin in had.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 10:25 ]

    \\MakeMeIrish >>> RellyKelinde\\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'ik weet het,,ik moet denk ik echt eens een keer vroeg gaan slapen,,maar dat lukt me gewoon niet' ik kom savonds echt nooit in slaap,,ben altijd nog te veel over dingen aan het nadenken. Ik geef jayson een kus op zijn wang. 'ik hou van jou, jij bent altijd zo lief voor mij' glimlach ik. Het was zo, hij was misschien niet zo romantisch, maar hij was zowiezo altijd lief voor me.

    Jayson Cole

    'Dat probleem ken ik' zeg ik en grinnik even. Ik kon ook heel vaak niet slapen maar ik had daar opzich de volgende dag niet heel veel last van, ik was der wel aangewend. Ze geeft me een kus op mijn wang waardoor ik even glimlach en haar aankijk. 'Ik hou ook van jou' zeg ik met een glimlach en druk een vlug kusje op haar lippen. Ik kijk even om me heen, hopelijk ging de bel zo en was ik verlost van deze doodsaaie les. Het enige leuke was dat Jasmine bij me was.

    [Hallo,]


    Blub.

    jasmine eberson

    Ik glimlach als jayson mij een kusje op mijn mond geeft, op dat moment hoor ik dat de bel gaat. 'hehe eindelijk, ik stop mijn spullen in mijn tas en draai snel mijn haren in een staart, en sta op. 'jayson ik zie je vanmiddag goed' ik geef hem een zoen op zijn mond. 'hayden ga je mee naar buiten cheerleaden?' Ik stuur naar alle cheerleaders even een smsje
    hey girls, buiten cheerleader repetitie see u there x jas

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik kijk op als ik een meisje achter me hoor praten en kijk haar aan en kijk dan weer naar Isabella die tegen haar praat en dan weer naar terug het meisje die zich net voorstelde als Katherine. 'Audrey.' stel ik mezelf dan eerst simpel voor. 'En mijn vakantie, tsja, niet heel bijzonder. Het enige wat ik deze zomer heb gezien zijn verhuisdozen.' zeg ik dan en grinnik even en hoor dan de bel door het lokaal galmen en grijns, eindelijk. Ik gooi dan mijn boeken in mijn tas en ga al snel staan en kijk naar Katherine en dan naar Isabella. 'Je kan me nu de school laten zien.' zeg ik dan met een scheve glimlach.

    [Kan je ook nog reageren met Ian in andere topic? ;D]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 17:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eveline
    Nee, veel had ik er niet aan om naar een nieuwe school te verhuizen, maar het leek me achteraf toch maar het beste. Mijn tas hing over mijn schouder en mijn zwarte lange van stof gemaakte jas had ik goed dichtgeknoopt. De eerste schooldag. Ik verheugde me op de muzieklessen, het moment waarop ik mijn vingertoppen langs de piano liet glijden en de stukken een voor een bewerkte in een sierlijke toch soepele pols beweging. Ik ging er vanuit dat ik nog veel te leren had, maar dat het ongetwijfeld mijn grootste passie was.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:31 ]


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.