• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Katherine Jolie Maer
    Ik kijk maar mijn kluisje waar stiekem mijn poesjes muts inzit en mijn bril voor het geval dat. Ik pak mijn boeken en deed ze in mijn tas. Ik checkte mijn make-up omdat ik geen zin had in uitloop. Of om andere redenen er lelijk uit ye zien aangezien ik dan niet meer bij de cheerleaders hoorde en ik dan niets meer kon doen tegen pesterijen. Ik doe een spiegeltje in mijn tas net als een borstel, maarde lipgloss liet ik liggen. Ik haatte dat plakkerige spul. Mijn haren bleven erdoor aan mijn lippen plakken. Ik voelde me net zo een vliegenstrip alleen dan voor haar. Ik pak mijn iPhone en zie dat ik engels heb. Ik besluit er heen te lopen voor ik telaat kwam aangezien ik daar gen zin in had en loop het lokaal in. Ik ga op een stoel zitten ergens in het midden en laat mijn tas op mijn tafel vallenterwijl ik ga zitten oo mijn stoel.
    [wie heeft engels en wilt met Kat praten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zara, Ian, Isabella en Audrey zitten bij Engels, maar ik wacht op reactie van Zara en Audrey, dus dan is het niet zo handig tegen Kat te gana praten :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Andrew stopt met lopen en trekt mij terug.
    "Omdat je de leukste liefste jongen bent die ik ken, en dat je een beetje verwend bent maakt me echt niet uit. Ik hou gewoon van je," zegt Andrew met een glimlach en drukt zijn lippen even kort op de mijne.
    "Dat vindt ik lief," zeg ik dan met een klein lachje. Sinds we terug zijn van de vakantie en ik weer bij mijn ouders ben, ben ik weer verwend geworden. Het is goed dat ik het zelf weet toch? Ik kan er allen niets aan doen...
    "Ik houd ook van jou," zeg ik dan en ga achter Andrew staan, waarna ik weer achter op zijn rug spring. "Helemaal naar boven, daar is het lokaal," zeg ik dan en ik houd Andrew stevig vast zodat hij mij er niet af kan gooien mocht hij dat willen doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Cole

    'tuurlijk wil ik dat voor je doen, je weet toch hor lief ik ben' zegt ze en ik knik even. 'trouwens ik heb eigenlijk in de pauze niet zo veel tijd voor je, het spijt me heel erg maar ik moet cheerleaden, je mag wel komen kijken, maar ik denk dat je het leuker vind om bij je eigen vrienden te zitten' zegt ze en ik haal mijn schouders een beetje op. 'Ik zou toch al gaan skateboarden met me vrienden' zeg ik lachend en kijk even naar me skateboard.

    Andrew

    'Dat vindt ik lief,' zegt Danny en ik grinnik. 'Ik ben gewoon lief' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Ik houd ook van jou' zegt Danny en ik glimlach even. Het bleef leuk o te horen, hoe vaak hij het ook zij. Danny gaat achter me staan en niet veel later voel ik hoe hij op me rug zit. Ik zucht even, 'Tuurlijk laat me je maar weer dragen hé, dit is de laatste keer vandaag' zeg ik waarschuwend omdat ik toch al doorheb dat die me zo strak vast heeft dat ik hem niet eraf kan krijgen. 'Helemaal naar boven, daar is het lokaal' Zegt Danny en ik grinnik even. 'Ja dat heb je weer mooi gedaan, precies op het moment dat we naar boven moeten hé' zeg ik en begin naar boven te lopen. Als we boven zijn zie ik wat lokalen. 'Welke moet ik hebben?' vraag ik aan Danny

    [Eigenlijk is Andrew helemaal niet slim bezig, hij geeft Danny zijn zin nu haha ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayden Noralie Everett
    Austin glimlacht dan en zegt kom op, we zitten bij elkaar in de klas. 'Gelukkig,' zeg ik dan opgelucht. 'Iemand die ik ken en aardig vind.' Want ik doe wel alsof iedereen zo geweldig is, maar dat moet wel.. Ik ben een cheerleader. Dus veel keus heb ik niet als ik het wil blijven doen. En dat wil ik, want met het cheerleaden voel ik me helemaal mezelf. Niet iemand van wie me moeder wil dat ik ben. Austin stelt dan voor om naar het lokaal te gaan en ik knik. Ik pak mijn rugzak op en loop rustig naast hem mee. Op m'n dooie gemak loop ik richting het lokaal en loop naar binnen. Ik zie Jasmine en Jayson zitten en ik glimlach. Ik zeg ze gedag en ga dan achter ze zitten en kijk even afwachtend naar Austin of hij ervoor kiest om ergens anders te zitten of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik haal mijn schouders op. 'Een beetje, maar het valt wel mee, het is meer-' ik stop dan even in het midden van mijn zin, hoe moet ik dit precies uitleggen.. Maar dan begin ik toch weer. 'Het is gewoon, het gevoel dat je thuis bent, ik mis dat hier, ik moet gewoon nog even aan alles wennen, alles is hier gewoon zo anders, maar het komt wel goed.' mompel ik dan en sla even mijn ogen neer, maar kijk haar dan toch weer aan en glimlach zwakjes.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 15:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella Jennifer Jones

    Ik knik even en glimlach terug. 'Ik weet niet hoe het is, ik ben nooit verhuisd en al helemaal niet naar een ander land.' Ik kijk haar aan. 'Het lijkt me verschrikkelijk. Al je vrienden zitten daar nog, andere school.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk niet dat ik me dan ooit nog goed zou voelen,' mompel ik. Maar dat was ik. Het is gewoon zo. Sinds Alice er niet meer is heb ik me nooit meer mijn oude zelf gevoeld. Nooit. Ik hoop dat ik dat nog is wordt, maar dan wel de grotere opgegroeide versie van mezelf, maar nee, ik weet niet of dat nog gebeurd. Littekens staan op mijn arm en ik ben zo mager dat je me heupbotten duidelijk ziet. Dat slanke maakt niet uit, dat kan altijd weer normaal worden, maar de littekens blijven altijd bij me en ze horen ook bij me. Ze zijn van mijn verleden en hoe dom het ook was, ik kan het niet meer verandern.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Treves

    'Gelukkig,Iemand die ik ken en aardig vind.' zegt ze en ik glimlach even. Ik was ook blij dat ze bij mij zat, tenminste al een iemand die aardig is in mijn klas. Samen met Hayley loop ik het lokaal binnen en begroet Jayson en Jasmine even die aan een tafeltje zitten. Hayden gaat er achter zitten en ik zie der mij aankijken. Ik leg mijn tas op de tafel naast haar en ga zitten. 'Ik mag hier vast wel zitten hé' zeg ik lachend en kijk een beetje om me heen. Ik vraag me af of dit al de klas is of dat er nog meer mensen komen. Er zaten al wat mensen hier maar ik denk dat er nog wel een paar moeten komen.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach even als ik haar knieen tegen de mijne voel. 'Maakt niet uit joh.' Ik kijk haar rustig aan terwijl ik luister. Ik zelf heb mijn voeten op tafel gelegd en kijk haar rustig aan. Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op. 'Jij en gepest,' vraag ik ongelovig. Het leek echt zwaar onmogelijk. Zij kon toch niet fepest zijn? 'En waarom dan? Ik bedoel, je bent niet anders, niet dat ik daar problemen mee heb.' Ik eb geen problemen met geen een meisje, zij volgens meer met mij. Ik houd het voor me. 'Waarom zou iemand jouw willen en kunnen pesten?' Ik kijk haar aan en glimlach even vriendelijk. Ik was wel blij dat ze was gestopt over de school, want dan hoefde ik niks uit te leggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik haalde mijn schouders op en speelde wat met de stylo die ik er had bijgenomen. "Mensen vinden altijd een reden om iemand te kleineren" zei ik simpel. God, laat de leerkracht alsjeblieft binnenkomen. Waarom was ik er eigenlijk ooit over begonnen ? Sla me alsjeblieft. Ik likte over mijn lippen heen en keek het lokaal nogmaals rond waarna ik op de binnenkant van mijn wang beet. "Mensen kunnen altijd iemand pesten als ze willen, zelfs als ze niet willen kunnen ze altijd meedoen, bang dat zijzelf gepest worden". Uh, ik haatte dit onderwerp. Hoeveel keer ik pesten wel niet moest zeggen. Ik keek naar de pose hoe hij lag waardoor ik even verbaasd keek. Ik ging hier niets van zeggen, straks kreeg ik hem echt nog op mijn kap en dat was iets waar ik geen zin in had. Helemaal niet zelfs.

    Ian Silvas

    Ik glimlach even naar Zara. 'Ander onderwerp,' vraag ik haar vriendelijk en glimlach even. Ik kijk achter me en zie Isabella met Audrey zitten. Deze klas beviel me wel. Ik glimlach even naar Zara. Aan haar te zien vond ze het een rot onderwerp. Ik kijk op mijn horloge. 'Ben ik is op tijd is die man weer te laat,' mopper ik. Ik zucht even en zak nog wat meer onderuit. Op dat moment gaat de deur open. Ik kijk naar de man die binnen komt lopen en mijn gezicht betrekt. ik mocht hem zo niet. En hij mij ook niet.
    'Silvas voeten van tafel,' hoor ik hem gelijk mopperen. Ik negeer zijn opmerking.
    'Fijne vakantie gehad meneer,' vraag ik hem ongestoord. Hij werpt me een geïrriteerde blik toe en zet zijn spullen klaar. Ik zucht even en kijk om me heen. Wauw, het eerste lesuur ging beginnen. Nou ja, voordat hij daadwerkelijk zijn les zou beginnen was het weer een stuk of 10 minuten later. Ik kijk opzij naar Zara. 'We hebben echt een fantastische engelsdocent,' fluister ik naar haar en rol even met een grijns met mijn ogen. Op dat moment vallen mijn voeten met een klap op de grond. Ik kijk de man kalm aan en leg met een lachje heel rustig weer mijn voeten op de tafel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zit iedereen eigenlijk al in een lokaal of staat voor een lokaal?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne