• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan je ook reageren met alejandro?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pebble schreef:
    Allison Isabelle Collins.

    Ik kreeg van de leraar een plaats aangewezen en liep naar achterin de klas, waar een jongen en een meisje aan de achterste twee tafeltjes zaten. Ik keek heel even naar ze, maar niet lang genoeg om er raar uit te zien. De jongen was best wel knap, het meisje had een coole uitstraling. Geen meisje die de hele dag met haar uiterlijk bezig zou zijn. Veel mensen dachten dat ik wel zo'n meisje was, en vaak vonden ze me al niet aardig als ze hoorden dat ik rijk was. Ze dachten dan dat ik zo'n arrogante bitch was, terwijl ik dat juist wilde voorkomen. Daarom vertelde ik vaak niet aan mensen waar ik woonde, zonder dat ze me goed persoonlijk kende. Mijn tas kwam met een kleine plof op de grond en ik pakte mijn boeken en tekenblok er vast uit. Daarna draaide ik me scheef op mijn stoel, zodat ik de klas door kon kijken. Ik hoorde het gesprek tussen de jongen en het meisje achter me. Ik zette een glimlach op mijn gezicht en vond dat ik er maar het beste van moest maken. Als er geen mensen naar mij toe kwamen, dan zou ik een gesprek moeten beginnen. 'Goedemorgen,' zei ik tegen ze.


    [Tegen wie heeft Allison het hier eigenlijk? :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Tegen wie heeft Allison het hier eigenlijk? :) ]


    [Tegen Alejandro en Jade]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Even eten en dan reageer ik!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Pebble schreef:
    (...)

    [Tegen Alejandro en Jade]


    [Oow oké :) Hahaa, dan weten zij dat nu ook haha x]

    DreamWishes schreef:
    [Even eten en dan reageer ik!!]


    [Is goed Naoomz]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik lachte ongestoord om zijn opmerking die hij fluisterend maakte waardoor niemand wist waarom ik lachte. Awkward. Ach whatever. De leerkracht keek me met samengeknepen ogen aan, omdat hij me niet kende dus ook geen opmerking kon maken, en keek toen op zijn papieren. Nu gingen we het krijgen. "McFly ?" vroeg hij, al zei hij het meer alsof hij er zeker van was. Ik hield mijn hoofd een stukje schuin en schudde toen, "Ik word toch liever aangesproken met Zara". Tegen leerkrachten had ik een ietwat grote mond, maar ik bleef beleefd, dat was nooit het probleem geweest. Het probleem begon toen ik bekend maakte wie mijn ouders waren. "Wat was er zo grappig ?". Ik begon te grijnzen en haalde mijn schouders op, "Niets hoor". Uw gezicht, dacht ik in mezelf. Ik likte over mijn lippen heen en bleef hem aankijken. Of hij werd bang van mijn blik of hij wist echt niets meer te zeggen, want na een paar seconden begon hij met zijn les, of iets wat daar op moest lijken. Die was makkelijk.

    Ian Silvas

    Ik schiet in de lach om Zara en kijk haar aan. Ik doe mijn voeten van tafel en ga recht op zitten. 'En ik dacht dat jij heel braaf zou zijn,' grinnik ik. Ik besluit mijn spullen uit mijn tas te pakken en kijk om me heen. Deze klas was best vol op zich. Ik zag Katherine en zwaai even grijnzend naar haar. Ik hield er zo van om de docent te dwarsbomen, dat was wel echt leuk. Ik kijk weer naar Zara en zucht dan even. Als ik een blik op mijn horloge werp zie ik dat het nu ongeveer tijd is. De meeste lessen zouden nu ongeveer moeten beginnen. Dus stipt op tijd ongeveer. Ik bijt op mijn lip en kijk rustig om me heen. Dan kijk ik weer naar Zara. Waar zouden we over kunnen praten? Misschien kon ik erachter komen wat ze leuk vond? 'En wat zijn jouw hobby''s,' vraag ik zachtjes maar buig wel iets meer naar haar toe, zodat ik niet al te hard praat en die man niet echt merkt dat ik praat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het is handig als iedereen nu het lokaal in gaat en als je in een lokaal zit omschrijft dat de les begint. Anders loopt het te erg ongelijk allemaal denk ik. Engels les is net begonnen, en volgens mij zit iedereen al in een lokaal....

    Iedereen meee eens? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    "Ik heb nooit gezegd dat ik braaf ben" zei ik nonchalant terug. Ik haalde mijn boeken boven en sloeg de pagina's open die ik nodig had. He, ik kon 2 dingen tegelijk, lang leve het vrouw zijn ! Ook nam ik alvast mijn agenda boven omdat ik wist dat ik anders te lui ging zijn op het einde van de les en ik het dan gewoon op mijn hand zou schrijven. Met als gevolg dat ik me zou douchen en mijn huiswerk kwijt was. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op, "Ik heb niet echt hobby's behalve muziek spelen en alles daarrond" antwoordde ik zacht terug, zodat ik niet meteen het lokaal werd uitgestuurd op mijn eerste dag. Ik likte over mijn lippen heen en beet daarna op mijn onderlip, "Ik gok dat het bij jou sport is of iets in die aard ?" zei ik met mijn ogen gericht op de leerkracht.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en grinnik. 'Maar je ziet er wel braaf uit,' fluister ik en schenk haar even lachend een knipoog. Ik kijk voor me naar de docent en dan weer terug naar haar. 'Ja sporten is wel leuk. Af en toe skateboarden of surfen. Maar nee, niet hier op school nee.' Ik kijk haar met een glimlachje aan. Dus ze dacht dat ik bij de sporters hoorde? Lachen. Wat zal ze afknappen als ze de werkelijkheid hoort. Niet dat ik die haar ging vertellen, daar kon ze zelf achterkomen. Ik kijk haar aan. 'Ik heb niet echt hobby's. Als ik kon zingen zou dat leuk zijn, helaas kan ik het niet. En sporten doe ik na school ja, maar niet op school. Dat zie ik nou net niet zitten.' Ik glimlach even naar haar en kijk dan weer voor me uit terwijl ik de juiste bladzijde open sla.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Het is handig als iedereen nu het lokaal in gaat en als je in een lokaal zit omschrijft dat de les begint. Anders loopt het te erg ongelijk allemaal denk ik. Engels les is net begonnen, en volgens mij zit iedereen al in een lokaal....

    Iedereen meee eens? x


    [Is goed, ik denk dat ik Kayleight bij Matthew ga laten wegaan. :p]


    Take me to wonderland

    [Ben even eten x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer. Ik zal Aiden ook wel in een klas laten zitten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Jade Maysilee Ruby
    Hij keek op naar me, sangezien hij al zat, en knikte. "Tuurlijk, ga zitten" zegt hij waarna hij de stoel voor me naar achter schuift waardoor ik glimlach. Hij was echt een aardige jongen. "Ik heb liever jij dan een of andere opgezette barbiepop die denkt mooi te zijn terwijl alles wat ik wil doen is kotsen" Zegt hij in een ademteug en glimlacht een beetje scheef naar me. Ik glimlach terug en ga zitten terwijl ik mijn tas op tafel zet en mijn hoofd erop steun. 'Ze laten ons eigenlijk gewoon veel te vroeg naar school gaan. Waarom begint school niet wat later.' Zeg ik tegen mezelf met een kreun terwijl ik naar de deur kijk. Het lokaal liep langzaam vol. Ik was het liefst zo snel mogelijk in een lokaal aangeziwn ik dan een lekker plekje kreeg. Of achterin, maar nooit voorin. Ik was niet echt gezellig vooraan. Aangezien ik altijd de schuld kreeg. Ik deed altijd wel wat, maar gewoon omdat ze me nooit mochten die rot leraren.

    [Voor lifeisajoke :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Danny en Andrew hebben Biologie ;)

    Mag ik Andrew zijn laatste berichtje gequote hebben? ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.