• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    Jup, heeel vaak. (helaas geen crush :[ )

    Heb je al eens een gefaalde film marathon gehouden?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Nee ^^
    Ben je weleens door je broek gescheurt?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:36 ]


    •*• Lululu •*•

    nee, gelukkig niet.

    ben je wel eens teleurgesteld in de liefde?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja, maar dat was toen ik heel klein was, wat eigenlijk niets voorstelde, haha

    Ben je wel eens de enige geweest die geen alcohol dronk tijdens een feestje??


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik

    Ja, (ik niet, dus tjaa (daar heb ik persoonlijke redenen voor, en ik ben ook nog geen 16 ook al maakt dat voor velen niet uit.). En vele vrienden wel :$)

    Heb je wel eens je haar in een echt onnuurlijke en opvallende kleur geverfd?


    Reality's overrated.

    Nee, ook al wil ik t wel in de kleur van Ariana Grande hebben, maar dan lijk ik heel erg bleek.

    Ben je weleens tot heel laat wakker gebleven en dat je de volgende dag echt niet snapt waarom je zo hieper actief bent?


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik

    Eigenlijk wel, maar dan wist ik wel waarom ik de volgende dag hyper was.

    Heb je wel eens iets stoms gedaan en daarna heel veel spijt gehad?


    Reality's overrated.

    duuhhh

    Met iemand die je nog geen dag kende gezoend?


    Dont say why me, say try me

    Nee,

    Je beste vriendin gedwongen het uit te maken met haar vriendje?


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik

    Nee.

    Heb je wel eens een wild vreemde geknuffeld?


    Reality's overrated.

    Niet dat ik me heriner, maar ik zag ooit een foto van mezelf als klein kind op de schoot van een - voor mij toch - wildvreemde, geld dat ook? (a')

    Ben je ooit gefaald om een nachtje door met vrienden te doen?

    Wow, sorry ik faal, maar ik snap die vraag niet. (Als je het me uitlegd pas ik later mijn antwoord aan XD)

    Heb je ooit inktvis gegeten?


    Reality's overrated.

    Ja, van die gefrituurde inktvisringetjes die een delicatesse zijn in spanje. Ew, leek net alsof ik in een stuk rubber zat te bijten :s

    Ben je weleens tegen iemand gaan praten, omdat je dacht dat je hem/ haar kende?


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    ja ik schaam me nogsteeds xD

    ben je wel eens zo dom geweest dat je onder de douche ging staan met je kleren aan.......


    Dont say why me, say try me

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 8:57 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.