• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    nerveus schreef:
    Nee haha xD

    Heb jij wel eens een zwaan geaait?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee.

    Heb je weleens zo vies gegeten dat je het er daarna weer uit hebt gekotst.


    Reality's overrated.

    Nee, was wel zo zout dat je het er gewoon als een soort laag op kon zien liggen.

    Heb je ooit een flesje met prik geschud en toen aan een vriend gegeven?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Yup.

    Ben je wel eens betrapt tijdens het spieken, van een kleine SO?

    Nee.

    Ben je ooit keihard gaan gillen omdat je zo geschrokken was om iets heel onbenulligs?


    Reality's overrated.

    Ja, ik was een beetje aangeschoten. Iemand zei: Pas op, de kat staat naast je op de leuning. Ik keek om en schrok van de kat waardoor ik alles bij elkaar gilde.... xd

    Ben je ooit uitgegleden op een weg waar het helemaal niet glad was en dus geen ijs en ook geen bananenschil of wat dan ook? :p


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ja, heel raar. Eigenlijk gisteren nog, ik liep over het gras en ineens lag ik op de grond. Maar het ergste was in groep acht (de laatste en een van de enige keren in mijn hele leven dat ik een rokje droeg) ik liep, tilde mijn been op en ineens lag ik achterover. Had ik meteen een extra reden om nooit meer rokjes (of jurkjes XD) te dragen.... Wacht, ik weet niet of dat echt uitglijden was?

    Heb je wel eens per ongeluk iets beschimmelds opgegeten? (Wow, rare vraag c; )

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:00 ]


    Reality's overrated.

    Ja. En dat ging zo; ik had zin in appeltaart uit een doosje en zat al halverwege mijn stukje toen ik zag dat de onderkant, niet echt gezond kon zijn. Het was blauw-groenig. (cat)

    Heb je ooit al in het Frans geantwoord bij Nederlands of omgekeerd?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:48 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb wel bij een Franse toets met Nederlandse vragen Frans geantwoord, maar dat was de bedoeling ^ Ik had een 9,8 heuuj.

    Ben je wel eens helemaal los gegaan op muziek en dat er toen iemand binnen kwam?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Vast wel :')
    Ben je ooit van buiten erg vrolijk geweest maar van binnen was je kapot?


    •*• Lululu •*•

    Oh God, is dit weer zo'n "zielige ik" topic? Nahh, iedereen mag meegenieten dat ik down ben.

    Heb jij wel eens je teennagel eraf gebeten?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ja, toen ik klein was. maar dat is dus niet handig, je krijgt daardoor ingegroeide teennagels (puh)

    Ben je weleens in slaap gevallen in de bioscoop??


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik

    nee

    ben je wel eens in slaap gevallen tijdens een busrit?


    Dont say why me, say try me

    nee

    heb je wel eens gehad dat je moest lachen zonder reden?


    May StarClan light your path.

    Ja, heel vaak.

    Ben je wel eens uitgegeleden over een banaan :X


    Reality's overrated.