• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    Hm, ik begin wel eens in het engels te denken als ik eigenlijk frans moet praten, ja.

    Heeft de kapper je haar wel eens vééél te kort geknipt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, dat was echt hatelijk.

    Heb je wel eens per ongeluk het verkeerde nummer gebeld en toen een heel gesprek gehouden tegen iemand waartegen het helemaal niet de bedoeling was. (Zonder antwoord nog :P)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:18 ]


    Reality's overrated.

    Nee, ik wacht altijd eerst op een reactie om te voorkomen dat er gebroekzakbelt wordt.

    Ben je ooit verkeerd gelopen, je mobiel gepakt om te doen alsof je een sms had om daarna de goede kant op te lopen?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    jaaa :')

    Heb je ooit eens een fanmail verstuurd naar een idool van jou?


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Nee, dat durf ik stom genoeg niet :$

    Ben je ooit verdwaald terwijl de route eigenlijk heel makkelijk was?


    Reality's overrated.

    ja nee soortvan ish

    heb je ooit met een stel toeristen die je totaal niet kende op de foto gestaan?
    (ik wel was een keer in de stad toen verveelden we ons dus gingen we flak bij staan waar de mensen naar hun cruiships moesten gaan en waren we like tegen idereen HOLLLAAAA spaans ofzo en toen kwam er zo een groepje guys en die waren like HOLLLAAA terug en toen like FOTOFOTOFOTO! en toen stonden we met ze op de foto :D)


    Dont say why me, say try me

    Nee, er waren wel random toeristen die een foto voor ons wilde maken. Vaag.

    Heb je al wel eens met een bekende op de foto gestaan? Dus bekende Nederlander of iets.
    (Ik wel mieehh met Destine : D)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Nope :(

    Heb je je haar een keer geverft? In welke kleur?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nee, beetje gay haha

    Heb je wel eens een storie afgemaakt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaa, twee nog niet veel maarja...

    Heb je wel eens langer dan 10 sec op je handen gestaan?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nee

    Heb je eens heel veel kaneel in een keer gegeten? Een (thee) lepel vol bijvoorbeeld


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja.

    Heb je je wel eens misselijk gegeten aan chocolade


    Reality's overrated.

    Ja.
    Heb je wel eens alleen maar onvoldoendes gehaald in een toetsweek?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nee.

    Heb je wel eens een voedselgevecht gehouden.


    Reality's overrated.

    jup, daarna moesten we een pannekoek begraven, die gesneuveld was. RIP Pannekoek.

    heb je wel eens met iemand gepraat, tot diep in de nacht?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.