• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Maysilee Ruby
    Conrad is even stil. 'Hij is mijn vriend niet, en dat zal hij ook nooit worden. Ik maak geen vrienden namelijk.' Hij kijkt een achterom naar de jongen. 'Niet persoonlijk bedoeld.' Zegt hij dan. Ah. Dat betekende dus dat hij geen vrienden wou hebben en ik hem niet als een vriend kon zien. Ik knikte. 'Maar goed hoe heet hij?' vraag ik om de nu onemakkelijke stilte onderbreek. 'En zullen we anders verder gaan?' Vraag ik conrad weer. Ik was ergens wel telleurgesteld dat betekende dat hij zichzelf er niet voor openstelde al was hij dacht ik wel een leuke gast. Pity.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik grinnik en loop gelijk naar hem toe. Ik klim goed op zijn rug en houd hem stevig vast. 'Geloof me, ik houd je heel graag goed vast. Als het verkeerd gaat ben ik dood he, ik ben menselijk.' Ik lach even. Op dat momemt springt hij uit het raam. Ik voel de wind langs me heen gaan en klem mijn benen stevig om hem heen. Ik verberg mijn hoofd in zijn nek en probeer niet te gillen. Ik voel ineens hoe we op de grond belanden. Ik houd hem nog steeds stevig vast en open langzaam mijn ogen, 'Ik leef nog!' Ik kijk hem lachend aan en kijk naar boven. Mijn mond zakt open. Was hij zou ver gesprongen? 'En nu naar boven, ik heb geen zin om alle trappen te lopen. Kan je me zo vaker naar boven brengen,' grijns ik en kijk hem even van opzij aan. Ik bijt op mijn lip. 'Oké laatste paar vragen, want je zal wel gek van me worden.' Ik lach zachtjes. 'Wanneer weet je wanneer je iemands bloed lekkerder vindt ruiken? En waarom vindt je iemands bloed dan lekkerder ruiken?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem vragend aan. Ik wacht tot hij weer naar boven springt en houd hem heel stevig vast. Geen enkele haar op mijn hoofd die hem ook even losser ging laten. 'Ben je eigenlijk onsterfelijk of wordt jij wel ouder?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Nog steeds heb ik mijn greep niet verslapt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even douche. Ik wil alvast zeggen dat ik er morgen de heeeeeleee dag niet ben... :( Hahaha, maar morgen wel super leuk dagje voor de boeg x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké, doei! Veel plezier morgen dan!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jason Lee
    'O ja, dat zal het dan wel zijn.' zeg ik onverschillig. 'Wat is jou kracht eigenlijk? Misschien zijn die van ons zo verschillend dat we elkaar daarom nog niet ontmoet hebben.' Ik strijk door mijn haar en kijk Wolf aan. Hij lijkt me niet echt het type waar ik mee om ga maar hij lijkt me wel aardig. 'O en weet jij wanneer de lessen beginnen? Ik dacht vadndaag al, maar dat was blijkbaar niet zo, nu ben ik nog niet eens te laat.' Ik stoot en macho lachje uit.
    (ik moet nu gaan, ik moet leren -_-)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    jamey
    ze toverde de stof in het flesje en ik keek gefascineerd toe. “ ik denk niet dat je kan beseffen hoe vet ik dit vind“ ik rende naar mijn bed en sprong er boven op. ik zuchtte en lachtte. “wauw, ik heb dit bed echt gemist!“ ik vond haar gave echt geweldig. “en trouwens, ik zal niets bij je uithalen. dat doe ik sowieso nooit. of nouja. Zo min mogelijk“ ik grijnsde een keek naar lilith.

    alex
    ik tolde met mijn ogen toen hij zei dat hij geen vrienden maakte. “dan hebben we dst tenminste gemeen“ zei ik sarcastisch. ik keek toen naar het meisje en glimlachtte zwakjes. “ alex“ ik knikte beleefd en trapte mijn sigaret toen uit. wat deed ik hier eigenlijk?


    Hi. This makes no sence.

    Conrad Grey
    ik hoop niet dat ze teleurgesteld was omdat ik geen vrienden zoek, ja sure ze was hot en alles en absoluut date-materiaal, maar ik had geen zin om me te binden en opeens BFF's te worden.
    'Jep, laten we maar verder gaan. Oke wat wil je eerst zien? Tuin, kantine?' Lachend keek ik haar aan. 'Of eerst je kamer?' Ik wiebelde speels met mijn wenkbrauwen en wees even naar rechts. 'Dat is trouwens alex'


    On wednesdays we wear black

    Rollenstory.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    |Urg, sorry dat het zo lang duurt maar ik moet nog rollen invullen en zo. :/ |
    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden had wel kunnen weten dat Nickolas zou willen weten wat zijn vloek dan wel was dus kwam de volgende vraag niet onverwachts aan,"Sorry dat je niet graag hebt dat ik dit vraag, maar wat voor een vloek heb je precies?" Jayden keek terug naar de pool vos die blijkbaar Polar heette en aaide hem over de kop. "De vloek van de maan," zei Jayden vaag maar verduidelijkte al snel,"ik ben een weerwolf."


    kindness is never a burden.

    Wolf Dumont
    'O ja, dat zal het dan wel zijn.'zei hij.'Wat is jou kracht eigenlijk? Misschien zijn die van ons zo verschillend dat we elkaar daarom nog niet ontmoet hebben.'vroeg hij dan.Ik vertelde eingelijk niet graag wat ik kon. "Ik kan mensen laten halicuneren."zeg ik kort.Het duistere kantje laat ik achterwege.Dat hoefde hij niet te weten."En wat kan jij?"vroeg ik hem dan.'O en weet jij wanneer de lessen beginnen? Ik dacht vadndaag al, maar dat was blijkbaar niet zo, nu ben ik nog niet eens te laat.'zei hij dan met een macho lachje.Ik mocht hem niet zo."Ik heb geen idee,iederer jaar veranderd dat wel eens."mompel ik

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nickolas Anderson
    Hij Hij aaide Polar eens over zijn kop."De vloek van de maan," zei hij vaag.In mijn hoofd probeerde ik al uit te zoeken wat dat,was maar hij zei al verder:"ik ben een weerwolf." Ik knikte.Ik had eens ergens gelezen dat het niet prettig is er 1 te zijn."Daarom wilde Polar,dus naar je toe."mompelde ik meer inmezelf dan tegen Jayden.Polar begreep het nu ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    IrishCharm schreef:
    Kayleigh beale

    . 'Ze waren erg aardig, maar mochten nies weten dat ik bovennatuurlijk was dus daarom ben ik naar deze school gegaan.' Zegt Aiden als hij zijn hand in zijn zak stopt. 'En jou gave is ook wel erg gaaf. Zo kan je ook meteen zien hoe iemand is.' voegt hij eraan toe met een glimlach. Ik knik. "maar soms kies ik ervoor om hun aura, niet te zien. Wil me laten verrassen. Maar ik denk dat er veel zijn met een onvriendelijke aura. Eentje die jij al zeker niet hebt, dus dat is goed,"

    [Sorry als het kort is, maar ik heb er niet echt veel zicht op op mijn mobiel. :p]


    Take me to wonderland

    | Iemand die Aria wil ontmoeten? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    'Ik denk niet dat je kunt beseffen hoe vet ik dit vind.' Er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht toen hij dat zei, waarna hij zich op zijn bed liet vallen. Hij had echt een leuke uitstraling, ik kon niet geloven dat hij maar weinig vrienden had. 'Man, wat heb ik dit bed gemist.' Lachend keek ik hoe hij op zijn bed lag. 'Nou, mijn krachten vallen allemaal wel mee hoor. Het is niet zo heel spectaculair. Maar ik vind het fijn dat je geen trucjes bij me uit gaat halen.' Ik zag hoe hij naar me keek en keek terug, hij had mijn dag echt nog beter gemaakt dan dat het al was.

    Eli Stefan Dark.

    Ik moest lachen om de vele vragen die ik van Rosalie kreeg, maar ik zou ze allemaal netjes beantwoorden. We stonden nu beneden en ik voelde het hart van Rosalie tegen mijn rug aan kloppen en haar ademhaling versnellen toen we uit het raam sprongen. Ik vond het grappig dat zij zo van iets kon genieten wat mij altijd al gewoon was geweest. Ik hoorde Lily van uit het raam roepen dat we uit moesten kijken voor het weer en toen ik naar boven keek, zag ik donkere wolken verschijnen. Vlug, voordat het kon gaan regenen, sprong ik terug het raam door. Ik duwde het raam weer dicht en liet Rosalie voorzichtig van mijn rug afstappen, voordat ik begon te praten. 'De geur van iemands bloed is ongeveer te vergelijken met iemand zijn lichaamsgeur of parfum. Dat vind je ook niet altijd lekker ruiken. Hetzelfde geldt voor bloed. En nee, ik ben niet onsterfelijk. Wel wordt ik langzamer ouder, ongeveer 3 keer zo langzaam als een normaal mens. Word jij eigenlijk wel gewoon ouder of niet?'

    [Wie wil bff zijn met Lillith en wie wil de best friend van Eli zijn? (: ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel