• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Coockies schreef:
    [kan je ook nog even reageren met Eli]


    [Ja, dat zal ik snel even doen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [yeah :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jamey
    toen ze praatte begon ik te lachen, haar stem was verhoogt en het leek alsof ze aan de helium had gezogen. Ik reek mijn hand uit naar haar vleugel en raakte ze voorzichtig aan. wow, ze leken wel fluweel. toen ik mijn hand er af hield zag ik wat van de glitterige stof naar beneden vallen. “wow..“


    Hi. This makes no sence.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [maakt mij niet uit. Komt Kayleigh anders naar Aiden toe. Dan kan ze bijv een koffer zijn vergeten. Te veel koffers hebben. Aiden vragen omdat de koffers zwaar en met veel zijn?]


    [Ok is goed. ^^ -typt kayleigh-]


    Take me to wonderland

    Kayleih Beale - aura's manipuleren

    Wanneer ik naar mijn koffer kijk, zie ik dat ik er een paar blijk vergeten te zijn. Ik draai me om en zie nog een aantal koffers van me buiten staan bij de pport. Ik lach met mezelf en loop weer de deur uit richting mijn koffers. Wanneer ik bij mijn koffers sta, zie ik dat er nog een jongen staat die ik niet ken. "Hey, wie ben jij?" vraag ik vriendelijk. Ik strijk wat van mijn blauwe haar uit mijn gezicht. En nu komt het. Oftewel doet hij vriendelijk oftewel gaat hij me uitschelden. Kan ik weer lachen, want de meeste moeten wat meer zoeken om me te kunnen kwetsen.


    Take me to wonderland

    Eli Stefan Dark. - Halfvampier.

    Voordat het meisje me terug kon antwoorden kwam er een ander meisje naar ons toe gerend. Ze riep de naam van het meisje en verteld vervolgens dat de kamer van het meisje voor me naast die van haar is. Hmm, Rosalie dus. Ik vond het een mooie naam en het paste wel bij het uiterlijk van het meisje. Ze wilde nog iets tegen het andere meisje zeggen, maar die was alweer haar kamer in verdwenen. 'Ja, ik ben Rosalie, zoals je al gehoord hebt.' Ze glimlachte naar me en ik grijnsde mijn jongensachtige half lach terug, waarna ze naar de deur van haar kamer liep en vervolgens met de deur worstelde voordat ze binnen kon. Daar gooide ze haar spullen neer. Door de val barste haar flesje water, en de inhoud vloog in het rond. Rosalie sprong achteruit en knalde vervolgens tegen mij aan. 'Ho,' zei ik, en ving haar op voordat ze op de grond zou vallen. Mijn tas viel van mijn schouder en belande met een zachte plof op de grond. Zou ze bang zijn voor water? Of zouden haar krachten iets met water te maken hebben? Geschrokken keek ze me aan. 'Sorry,' stotterde ze naar me, voordat ze voorzichtig het water opruimde zonder het aan te raken. Nieuwsgierig keek ik naar haar. Nadat ze handdoeken op de kleine plasjes water had gelegd, keek ze naar me op. 'Moet je door of wil je even binnen komen?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ach, ik kan wel even meehelpen met je spullen oprapen? Je hebt zoveel bij.' Ik was goed opgevoed, en kon dit meisje niet zomaar met een enorme troep achterlaten, dus raapte ik mijn tas van de vloer en stapte vervolgens haar kamer binnen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Toen Jamey mijn vleugels aanraakten, voelde ik hoe hij er heel zacht overheen wreef. 'Wow,' stamelde hij, waardoor ik weer moest lachen en daardoor nog harder bij het horen van mijn eigen stemgeluid. Ik vond het enorm leuk dat hij zo enthousiast kon zijn over mijn gave, terwijl het eigenlijk niet zo bijzonder was. Toen hij zijn hand terug trok zag ik er allemaal glitters vanaf dwarrelen. Mijn feeënstof. 'Ga je het bewaren of niet?' vroeg ik hem. Het zou wel grappig zijn als hij het ging bewaren. De stof wat voor mij ongeveer hetzelfde als DNA. Langzaam veranderde ik terug in mijn mensengedaante.

    [Nu ga ik echt slapen, goodnight x]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aiden Samuel Dream
    Mijn eigen chauffeur die mijn ouders betalen brengt mijn koffer naar boven dus ik blijf lekker bij de poort staan. Ik leun tegen een paal aan en peuter aan mijn ring. Hij was van metaal met schroeven scharnieren en nog meer shit eraan. Ik pak hem van mijn vinger en kneed hem tussen mijn vinger en verhit het. Ik kon alles met metaal. Ik maar weer een ring alleen nu anders met een witte steen erin. Het was gewoon een glimmend steentje van de grond geweest, maar toch. 'Hey, wie ben jij?" Hoor ik opeens waardoor ik opschrik aan naar de stem kijk. Een meisje met grote met zwarte omlijnde ogen en knalblauw haar naar me. Ik kijk even naar haar haar en haar gezicht. Ik kende haar niet. Eigenlijk niemand en ik zou nooit gemeen kunnen doen tegen iemand. 'Hey. Ik ben Aiden hoe heet jij?' Vraag ik het blauwharige meisje. Ik glimlach veiendelijk naad haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Dankbaar kijk ik hem aan en glimlach vriendelijk. Ik doe de deur achter hem dicht en zet mijn tas voorzichtig op mijn bed. Ik mopper als de onderkant van mijn tas druppelt. Hoe ging ik dit zo schoonmaken dat ik geen water aanraakte? Met mijn schoen maak ik de grond droog terwijl ik de handdoek in een hoek gooi. Ik kijk met een zucht naar je tas en staar ernaar met mijn handen in mijn zij. En nu? Ik kijk Uitnmijn kamer raam en zie het grote meer. Ik glimlach even en frons dan even naar je tas kijkend. Dan loop ik erheen en keer mijn tas op de grond onderste boven. Mijn spillen vallen op de grond. Alles is nat. Ik voel ineens een druppel over mijn huid lopen en grom. Binnen een paar seconden lig ik op de grond. 'Neehee,' mopper ik en pak dan alle natte spullen. Onhandig beweeg ik mijn staart. Ik kijk omhoog naar Eli en glimlach even zwakjes. 'Kan jij die tas even op de hoop gooien daar?' ik wijs naar de hoop. Mijn haren plakte aan mijn rug en beschermde enigszins mijn blote bovenlichaam. Het ging nog wel even duren voordat ik mijn mensen benen weer terug had.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 14:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh Beale - aura's manipuleren

    'Hey. Ik ben Aiden hoe heet jij?' de jongen glimlacht me vriendelijk toe. "Hey Aiden, ik ben kayleigh," zei ik met nog steeds een glimlach op mijn gezicht. Hij lachte al vriendelijk naar me, dat is een goed teken. "Ben je nieuw hier?" ik probeerde me hem te herinneren, maar volgens mij heb ik hem hier nog niet eerder zien rondlopen, maar dat wil natuurlijk niets zeggen. Ik kon even goed ook hartstikke blind geweest zijn de afgelopen jaren. Terwijl ik op antwoord wachtte, begon ik al een aantal koffers naar me toe te trekken zodat ik ze zeker niet weer zou vergeten. Wie vergeet er ook zijn koffers?


    Take me to wonderland

    jamey
    “tuurlijk!“ zei im gefascineerd. ik wist alleen nog niet hoe en waar maar ik vond dit zo gaaf, ik zou t niet laten liggen. “ ik kan jou geen kracht-souvenir geven“ zei ik toen nonchalant. “of je wilt dat ik een autobiografie over je schrijf maar ik denk niet dat je wilt dat ik alles van je weet“ ik grijnsde en ging op mijn bed missen. oh ik had dig bed zo gemist.


    Hi. This makes no sence.

    Conrad Grey
    Ze. Likte. Over. Haar Lippen. Oke dat was dus echt heel sexy, het zou eigenlijk verboden moeten zijn. Hoe ze hier zo staat, bijtend in haar onderlip.
    Ik moest me heel erg inhouden om nu niet naar haar toe te rennen en haar vol op haar mond te zoenen, maar dat zou raar overkomen dus dat doe ik niet. 'bedankt. Zou je me misschien een kleine rondleiding kunnen geven?' Zwijgend zet ik een stap naar voren waarna ik naar haar oor buig. 'Natuurlijk wil ik dat, maar wat krijg ik ervoor terug?' Ik grijns waarna ik me terugtrek en haar richting de administratie duw. Ik glimlach en kijk nog even achterom naar Alex. 'Kom je?'

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 8:41 ]


    On wednesdays we wear black

    Lily Sharp - Helderziende

    Ik hoorde in de kamer naast me gestommel en gepraat. Ik had al het gevoel gehad dat het meisje iets met water te maken had, dus ik besloot langs te gaan en ook kennis te maken met Eli, de andere jongen. Ik nam een slokje water, sloot de deur achter me en liep naar de kamer naast me, waar ik Rosalie op de grond zag liggen met een lange vissenstaart. 'Eli,' zei ik gereserveerd. 'Rosalie. Gaat het?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    alex
    conrad had zo te zien wel interesse in het meisje. ik zuchtte toen ik zag hoe hij zich overuidelijk moest inhouden. toen hij vroeg of ik meekwam knikte ik en volgte ik de twee. onderweg voelde ik me echt buitengesloten. ik liep stil naast conrad en vroeg me af waatom ik uberhaupt meeliep. “dus uhm. jij bent nieuw?“ vroeg ik aan het meisje.


    Hi. This makes no sence.

    Aiden Samuel Dream
    "Hey Aiden, ik ben kayleigh," Zegt ze vriendelijk. "Ben je nieuw hier?" Vraagt ze dan. Ik knik. 'Ja ik ben nieuw hier.' Zeg ik met nog feeds mijn koffers in mijn handen. Ik laat ze nu even staan. 'Je hebt wel een mooie naam Kayleigh net als je haar. Ik vind het orgineel inplaats van al die normale mensen met blond bruin en zwart haar.' Zeg ik gemeend tegen haar. Het stond haar onwijs leuk moest ik zeggen. Ik zou het bijvoorbeeld niet kunnen voorstellen haar met bruin blond of zwart haar. Dan zou ze een heel ander meisje maken, maar dit paste bij haar gezicht. Het maakte haar zo gezegt uniek.


    I'm finally back, Finally after a Year break