• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam James Payne
    Ze pakt haar portemonnee, maar lijkt te twijfelen voor ze weggaat. Ze kijkt een beetje hulpeloos naar haar tas, waarna ze zich tot Jenna wend.
    'Joa-' Ze stopt abrupt. Joa? Het was toch Jenna? 'Jenna, let even goed op mijn tas als ik even weg ben, ik wil niet graag dat er iets mee gebeurt of iemand eraan komt, je weet het zelf wel waarom.' Ik versta het nauwelijks, want ze praat wel erg zacht, maar het lukt me aardig. Ik werp even een achterdochtige blik op Zayn. Dat had ik wel geleerd in de afgelopen maanden als geheimagent. Achter alles kon wat schuilen.
    Even later komt ze weer terug, met vier bekers. Ze zet voor iedereen de juiste neer, waarna ik begin te slurpen aan mijn frappuchino.
    'Wat brengt jullie naar het centrum?'
    'Gewoon, chillen.' Ik haal even nonchalant mijn schouders op, waarna ik me naar mijn vriend draai. 'Toch Zay- ck? Of moest jij hier nog wat kopen?' Ik vergiste me bijna in zijn naam, en probeer me zelf nog snel te herstellen door er een beetje een onzin vraag achteraan te plakken, zodat het hopelijk niet opvalt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:44 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Joanne Mikayla Brights
    Ik zuchtte weer eens en keek naar Scarlett. Die tas ook weer die elke keer mee moest.
    Ze komt even later terug met de koffie en ik slurp wat van mijn Vanilla Latté. Heerlijk. Zack en Louis keken ons achterdochtig aan. Ik slikte. Nah, het zou praktisch onmogelijk zijn geweest. "Maar-ehh.. Wat gaan jullie straks doen?" Vroeg ik. Ik likte even over mijn lippen, ze waren nogal droog geworden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik was wat in gedachten verzonken dat ik niet doorhad dat ze wat vroegen aan me.
    'Toch Zay- ck? Of moest jij hier nog wat kopen?' hoorde ik Liam vragen en werd wakker uit mijn gedachten.Ik was nog eens zijn zin aan het herhalen.Oh juist ja de nepnamen. "Euhm,ja en nee ik had niet echt iets nodig."zeg ik dan en glimlach licht,waarna ik een slok nam van mijn cappucino.
    µik had daarnet ook Liams blik gezien,er was iets met die tas,waarom was ze er zo bezorgd over en deed ze er ook mysterieus over.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Reactie voor Niall?:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [Reactie voor Niall?:3]


    (Check de vorige pagina ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    [Haha, sorry had die niet gezien.(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Niall James Horan

    Ik kijk naar het mes, die kan nog wel van pas komen. Op de meeste momenten is het goed op gewapend te zijn, voor als er iemand uit een onverwachtte hoek komt opdagen. Nog niet heel vaak heb ik een pistool moeten gebruiken om iemand neer te schieten. Ik ben er niet bang voor, maar ik moet nog steeds wennen aan het idee dat ik mensen vermoord. Maar ik heb geen andere keuze, anders vermoorden ze mij. Als ik de riem weer in ahnden krijg gedrukt voel ik het gewicht ervan. Het valt redelijk mee, als je weet wat je er allemaal in zit. Ik draai even met mijn schouders en knak mijn hoofd zachtjes, zodat ik weer soepel word van het stil staan. 'Waar ben je eigenlijk nu mee bezig? Met het nieuwste experiement?' Ik kijk Q aan, hopelijk wil ze me dit vertellen. Normaal mag ik het wel weten, maar niet veel mensen vragen het.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ik heb heeeel veel gemist, Iemand een samenvatting?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Umh.. Voor zover ik weet : Q en Niall zijn bij MI6, Joanne en Scarlett zijn bij de Starbucks met Liam&Zayn, maar ze hebben allemaal nepnamen dus Joanne=Jenna Scarlett=Stephenie Liam=Louis Zayn=Zack ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Danku]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charabella Aidenn Borges

    Verveeld liep ik de lege straten door. Het was zo... leeg. Duister. Donker. Dood. Soms wilde ik vluchten. Vluchten voor mijn vriendinnen. Vluchten voor deze buurt. Vluchten voor dit land. Vluchten voor deze wereld. Gewoon, omdat ik me zo alleen voelde. Mijn tijden waren heen gegaan, en ik was doodongelukkig. Dus moest de hele wereld mijn pijn voelen. Ik liep naar dezelfde kleding winkel, deed mijn kleren in een pashokje uit en deed nieuwe kleren aan. Het pand buiten, was helemaal verlaten. Op één iemand na. Ik liep naar de man, wat uiteindelijk een groepje jongens bleek te zijn. Wauw. Twee groepjes in één dag. Knap. Toen ik aan kwam lopen, zag ik er een paar grijnzen. Hm, ik kon er eentje uitpikken die Italiaans was. 'Wat doe jij hier, helemaal alleen op straat, mi amor?' fluisterde hij, toen ie achter me kwam staan. 'Ik zoek gezelschap' prevelde ik. 'Dan ben je hier goed' grijnsde hij. De anderen keken toe en de Italiaan zette zijn handen op mijn heupen. Langzaam gleden ze naar beneden. 'Wat jammer nou dat ik niks voor mannen voel' glimlachte ik, en ik trapte met de hak van mijn laars op zijn teen. Hij liet een oorverdovende schreeuw horen en ik trapte, snel naar hem toe draaiend, hem tegen een muurtje aan. Toen de andere jongens opstonden en naar me toe kwamen, trok ik de Italiaan aan zijn kraag op en hield mijn revolver tegen zijn hoofd. 'Geen stap dichterbij, of Bella gaat eraan' glimlachte ik lief. Maar toch schoot ik in de jongen zijn hoofd en keek uit voor het bloed. Het lijk gebruikte ik als trappetje, wat er eng uit zag. In één keer schoot ik een jongen op een scooter door zijn hoofd en keek uit voor de man die naar me greep. Hem pakte ik bij zijn arm vast, draaide de arm om en trapte zijn hoofd tegen de grond. Mijn tasers schoten naar zijn middel en schokten hem tot ie dood was. Er waren nog 3 jongens, die snel weg wilden gaan, maar het was te laat. Ik had ze al te pakken. Nadat de andere twee ook vermoord waren, pakte ik de derde vast. Het viel me nu pas op dat hij een klein jochie van 12 was. 'Wat moet jij hier?' vroeg ik aan hem. 'U..U heeft m-mijn broer vermoord' stotterde hij bang. 'Wat jammer, nou. Nu moet je moeder haar twee kinderen missen' grinnikte ik, spottend. Na even het jongetje te martelen, vermoorde ik hem ook maar. Mooi zo, geen één bloed vlekje opgelopen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik knik even en drink ook rustig wat van mijn drinken. Als hij dan verder praat en zich ook duidelijk verspreekt frons ik even en heb ik even het vermoeden dat we niet de enige zijn met nepnamen, maar ik zeg er maar niets over of iets en glimlach alleen en knik weer en kijk dan naar de jongen "Zack" en Joanne en weer naar Zayn en wacht zijn antwoord af, hij zat er wat afwezig bij, zeker in gedachten verzonken of iets. Ik knik dan even en merk dat ze een vermoeden hebben van de tas en bijt op mijn lip en trek gewoon voor de zekerheid de tas nog wat dichter naar me toe. Als ze erachter zouden komen....

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 23:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud

    'Nou, je bent er net nog langs gelopen, in de ruimte waar we eerst waren,' antwoordde ik met een klein lachje op mijn lippen. Hij had de Aston Martin natuurlijk niet kunnen zien door de onzichtbaarheidsmodus, maar dat wist hij niet. De ruimte was voor zijn gevoel helemaal leeg geweest, al had hij kunnen weten dat ik daar aan de auto werkte. De kamer zou voor niks anders gebruikt kunnen worden als je naar de vorm en de plaats keek. Dat was alleen iets waar veel mensen niet op zouden letten.
    'Ik ben bezig met het nieuwe model van de Aston Martin, oftewel met jullie auto.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!