• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zayn Malik
    Liam ondernam actie,waarna ik grinnikend achter hem aan en bij de meiden ging staan.Ze hadden zich voorgesteld als Jenna en Stephenie.Aangezien ze niet begonnen te fangirlen,vernam ik dat ze one direction niet kenden en ik voor het gemak een andere naam kon verzinnen."Aangenaam,ik ben Zack en dat is L."Ik kwam even niet op een andere naam met een L."Louis."kwam er dan na een seconde of 5 uit mijn mond.Lekker subtiel Zayn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik knik en grinnik even. 'Was je echt de naam vergeen van je vrend of wat, je aarzelde.' zeg ik dan grinnikend en kijk de jongen Zack met opgetrokken wenkbrauwen aan. Dan ril ik even, het begon al aardig koud te worden en in mijn jurkje is niet bepaald warm. 'Zullen we ergens binnen gaan zitten en daar verder praten, ik begin het koud te krijgen.' mompel ik dan eerlijk en kijk Joanna en Zack en Louis aan en bijt zacht op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joanne Mikayla Brights
    Ik beet even op mijn lip. Zack en Louis. Ergens herkende ik de Z en de L , maar liet het erbij zitten. Serieus , wat nu? Ik zocht naar een plek waar het warm was en mijn blik viel al snel op de Starbucks. "Mee naar Starbucks?" Glimlachte ik. In eerste instantie zouden we naar huis gaan en wijn drinken , maar koffie is ook goed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ze grinnikte even.'Was je echt de naam vergeten van je vriend of wat, je aarzelde.'zei ze dan en keek me met een opgetrokken wenkbrouw aan.Ik krabte even mijn achterhoofd."Wel Louis heeft een tweeling broer en ik verwissel vaak de namen."lieg ik dan en glimlach licht.Ik was goed in liegen,dus ze konden het nauwelijks merken.En nu pas kwam ik op een goeie naam met een L. Lex,of gewoon Lou en als het echt moest Leopold of gewoon ook Liam,dat is makkelijker als hij een relatie zou willen met 1 van de meiden...'Zullen we ergens binnen gaan zitten en daar verder praten, ik begin het koud te krijgen.'mompelde Stephenie dan en ik knikte "Is goed voor mij .'zei ik toen Jenna voorstelde om naar starbucks te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik knik even. 'Tweelingbroer dus.' mompel
    Ik dan twijfelend, maar laat het er maar bij en loop achter Zack en Joanne naar de starbucks en kijk even naar de jongen Liam en glimlach en kijk dan naar de jongen. Ergens kwamen ze me bekend voor, maar ik kwam maar niet op van waar. Maar wat ik wel weet is dat ze beide heel knap zijn. Ik grijns even om mijn gedachtes en loop dan de Starbucks binnen en meteen omarmt de warmte me en ik draai me dan om naar de anderen. 'Wat willen jullie drinken, het is op mijn koste , aangezien ik ook degene was die het koud had.' zeg ik dan grijnzend en kijk ze dan allemaal even omste beurt vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Stephenie en Jenna dus. Ik knik naar de twee meisjes en neem ze wat beter in me op. Ze zagen er beide echt niet verkeerd uit. Verbaasd keek ik naar Zayn die ons voorstelde. Waar sloeg Zack en Louis nou weer op? Ja ze gingen niet fangirlen, dus ze kende ons niet of waren geen fan. Maar een fake naam opgeven? En dan Louis voor mij? Dat was dus echt heel dom. Ik draaide met mijn ogen even naar hem, geen idee of hij het zag. Hij kwam ook nog met de leugen dat ik een tweelingbroer had. Aha.
    Een van de meiden, volgens mij was het Stephenie, over dat ze het koud was. Jenna kwam met een Starbucks, waar we met z'n vieren heen liepen.
    'Wat willen jullie drinken, het is op mijn koste, aangezien ik ook degene was die het koud had.'
    'Hmm, voor mij een frappuchino. Maar ik betaal wel.' Like a gentleman should behave.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik kijk de jongen "Louis" aan en knik. 'Frappuchino dus en nee, ik betaal, punt uit.' zeg ik dan grijnzend en sla mijn armen over elkaar heen, om serieuzer, dreigend over te komen, wat nogal faalde en ik grinnik even. Tsja, ik kan wel zeker dreigend en serieus overkomen als ik wil, maar zo bedoelde ik het nu ook niet, dus erg is het toch niet. Ik kijk dan even naar de anderen. 'Willen jullie ook nog wat?' vraag ik dan met een lachje aan Joanne en Zack als ze na een tijdje nog niks gezegd hebben en ik grijns even en bijt dan zacht op mijn onderlip en kijk even kort naar "Zack" en dan weer naar de jongen "Louis". Ik herkende ze ergens vaag van, maar waarvan....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joanne Mikayla Brights
    Ik beet even op mijn lip. "Euh , Vanilla Latté." Glimlachte ik. Even serieus , ik zweerde dat ik die jongens kende. Tenminste van ergens. Ik zuchtte en gaf het op. Die 'Louis' zag er opzicht ook niet slecht uit. Oké , ik ben van gedachte veranderd. Het maakt mij niet meer uit welke leuker is , ik zal toch één van hun krijgen. Maar aan de andere kant kan het niet , door onze werk. Ik zuchtte nogmaals.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik wacht wel met reageren even tot een van de andere jongens reageert. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    Ik was even in gedachten verzonken.Over andere dingen aan het denken tot ik iemand iets tegen me hoor zeggen.'Willen jullie ook nog wat?'ik keek op naar Stephenie en glimlachte licht."Euhm een capucino alsjeblieft."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik zag de twee meiden ons uitgebreid bekijken, wat me een lichte glimlach bezorgde. Er was nog geen herkenning te bekennen, dus ze waren nog niet achter de leugen van Zayn, over onze namen.
    'Frappuchino dus en nee, ik betaal, punt uit.' Ik moest even lachen. Verdedigend stak ik mijn handen in de lucht.
    'Oké, oké, wat jij wilt.' Ik knipoogde even naar haar. Daarna liep ik naar een tafeltje en ging zitten op het bankje. 'Maar dan ga ik wel alvast zitten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik knik dan en grinnik even om de jongen "Louis" en schud mijn hoofd als hij zijn armen verdedigend in de lucht gooit en schud weer mijn hoofd. Ik gris dan snel mijn beurs uit mijn tas en kijk dan even twijfelend naar de tas wapens die nog steeds nonchalant over mijn schouder hing. Ja, voor we gingen eten, wat dus uit de hand liep was ik nog bij de schietbaan en ik heb niet de tijd gehad mijn tas terug thuis te leggen. Als Joanne dan ook zit loop ik eerst even naar haar toe en de twee andere jongens die ook aan de tafel zitten, maar besteed er even geen aandacht aan en kijk alleen Joanne strak aan en leg mijn grote tas naast haar neer. "Joa-" maar ik stop even, stomme nepnamen. #Jenna, let even goed op mijn tas als ik even weg ben, ik wil niet graag dat er iets mee gebeurt of iemand eraan komt, je weet het zelf wel waarom." mompel ik streng tegen haar, ze zal wel weten wat erin zit, volgensmij. Als de twee jongens erachter zouden komen of is, hebben we beide echt een groot probleem. Ik praatte extra niet te hard, maar wel duidelijk en kijk dan weer even naar de twee jongens en glimlach, geen idee of ze het gehoord hebben. Ik loop dan naar de kassa en bestel alles en betaal en al snel heb ik dan ook alles en loop rustig terug naar de tafel en neem plaats naast Joanne. "Vanilla Latté."mompel ik en zet het voor Joanne neer. "Capucino." zeg ik dan en zet die voor Jack neer en glimlach even naar hem. "En een frappuchino." zeg ik dan en zet die grijnzend voor Louis neer en pak dan als laatste mijn eigen drinken en neem meteen een slokje van. Ik hou zo van starbucks! Ik grijns even om mijn gedachten en kijk dan naar de tas naast me en houd die dicht bij me en kijk dan iedereen even aan. "Wat brengt jullie naar het cenrum?" vraag ik dan toch maar om een gesprek te beginnen, geen idee wat ik anders moet zeggen en bijt even zacht op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is er al een reactie voor Niall? (:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [Is er al een reactie voor Niall? (:]


    (Oeps, helemaal vergeten :$ Ik zal je laatste reactie zoeken en reageren)


    Happy Birthday my Potter!

    Memoria schreef:
    Niall James Horan

    Als de radio aanspringt samen met de lichten begin ik zachtjes mee te zingen met 'Miss Nothing'. Heel goed ken ik het liedje niet, maar goed genoeg om dit stukje me te zingen. Als ik Q naar mijn middel zie kijken blijf ik even stil staan zodat ze me makkelijker kan bekijken. Ik zie hoe haar ogen even over een rek gaan met riemen, waarna ze er eentje uit trekt. 'Ziet er heel gewoon uit toch?' ik knik, maar ik weet dat er nog iets achter ziet. Het is iets voor niets een gadget. Het ziet er goed uit, waarschijnlijk ziet niemand dat dit een gadget is dus ik kan de riem gewoon dragen als ik wil. Ik wacht nog even met de riem aan te trekken, aangezien ze het misschien eerst wel wil laten zien. Heel handig ben ik namelijk net altijd. Vooral niet als ik niet weet wat er gaat gebeuren.
    [klaar^^]


    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud

    Ik legde de riem op een tafel en streek hem glad. Ik legde mijn wijsvinger op de gesp die open klikte. 'Hij gaat alleen open als hij de vingerafdruk herkent. Hij werkt dus bijvoorbeeld voor mij en M, maar ook voor jou en de andere jongens,' legde ik uit voor ik op de knop in de gesp drukte. Er kwamen verscheidene stukken van de riem naar voren.
    'Er zitten een lazer, een mes, een zender die alleen vindbaar is als hij aanstaat, enzovoort in. Ze zijn dus alleen zichtbaar als je op de knopt drukt en je vijand zal dus denken dat je ongewapend bent. Er paste helaas geen pistool in, dus je zult het hiermee moeten doen.' Ik gaf de riem aan agent 003.


    Happy Birthday my Potter!