• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nyan schreef:
    (Eingelijk zitten ze nog in Zayn's huis,maar ik kan doen dat ze naar buiten gaan,maar het vervelende is dat SateGodness niet on is :s)


    [Ik zou gewoon doen dat ze naar buiten zijn gegaan en dat Liam ook mee is, ik denk dat ze dat niet zo erg vindt. Ze kan als ze on is gewoon meedoen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Oke ;3 ik schrijf zometeen een post)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Okidoki! ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (sorry het heeft wat langer geduurd :s)

    Zayn Malik
    'Ik heb eigenlijk best wel weer zin in wat actie en om wat te gaan doen. Wat jij?' zei hij en ik grijnsde."Ik ook,wat dacht je ervan om nu eens wat actie te gaan zoeken?"vroeg ik dan.Ik had weer zin om wat rond te hangen met Liam in de straten en mischien voor hem een leuk meisje te gaan vinden.En mischien,vinden we die moordenaars ook nog.

    Tijdsprong
    We liepen nu over straat,natuurlijk had ik wel een geweer mee,maar die zat veilig en goed verstopt in mijn jas.We passeren een mooie meid,achtervolgd door nog een andere mooie meid.Ik glimlach eens naar hen bijde en als we ze gepaseerd zijn blik ik even naar Liam."Zijn dat niet jou type meisjes?"zeg ik tegen hem en kijk nog eens achterom naar hun.De achterkant was ook niet verkeerd

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik denk dat ik moet reageren, aangezien curlies off is. XD Maar wat moet ik dan schrijven, aangezien ik als laatste gereageerd had.. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (achjah,Aniek is ook off nu,ik kan nog mijn post aanpassen en een tijdprongetje maken ofzo,aangezien ik net dacht dat er online stond bij haar profiel :3 ik heb miskekek volgens mij)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja, zou wel fijn zijn, kan ik daar meteen op reageren! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik heb mijn post aangepast ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ben er weer! Ik moest mijn telefoon even aan&uit doen , hij liep steeds vast.. :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Hij heet toch Payne? Of het Niall.. XD]


    Ik was ook weer lekker wakker, het is dus Payne x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik zie twee zeker niet onaantrekkelijke jongens langs lopen en grijns en heb al snel door wat Joanne bedoelt. 'Hey.' zeg ik vriendelijk tegen de jongens als ze langs lopen en kijk dan weer naar Joanne. 'Net slecht, zeker niet slecht.' zeg ik dan grijnzend tegen haar en kijk nog een keer om en zie een van de twee jongens ook omkijken en glimlah even naar hem en kijk dan weer naar Joanne. 'Wat wil je doen?' mompel ik dan grijnzend tegen haar.

    [Wist even niks beters...]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Met mijn handen diep weggestoken in mijn jaszakken loop ik met Zayn over straat. Blij had ik zijn voorstel om naar buiten te gaan aangenomen. Nu lopen we dus in het drukkere gedeelte van de stad, gezellig te kletsen, als we voorbij twee aardig knappe meisjes langslopen. Zayn is het blijkbaar ook opgevallen want hij stoot me aan.
    'Zijn dat niet jou type meisjes?' Ik blik samen met hem nog eens naar achter, waar ik zie dat de twee meisjes ook naar ons kijken. Ze waren echt niet verkeerd. Ik besluit gelijk tot actie over te gaan en stap op het tweetal af.
    'Hallo ladies. Hoe gaat het ermee?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Joanne Mikayla Brights
    Ik glimlachte even terug en keek Scarlett weer aan. "Wat wil je doen?" Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. "Eigenlijk met die jongens gaan flirten." Lachte ik. "Alleen als jij ook gaat. Die met dat zwarte haar is van mij." Lachte ik weer. Ik was er even aan toe , een stuk van mijn oude leven. Voor ik ook iets kon ondernemen , stonden ze voor me neus. "Hey." Glimlachte ik. "Jenna." Lieg ik. Gewoon , voor het geval dat.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:25 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    IK grinnik even en knik dan. 'Tuurlijk Joanne, je mag hem hebben.' zeg ik dan en rol even met mijn ogen en voor ik het weet staan ze al voor me en even verstrakt de greep om mijn tas, mar daarna word ik rustig en glimlach vriendelijk en Joanne stelt zich al meteen voor met een nepnaam en ik bijt hard op mijn lip om niet te lachen. 'Stephenie.' stel ik me dan ook maar voor, je weet het maar nooit. Ik kijk even naar de twee jongens en van dichtbij zijn ze zeker nog knapper. Ik bijt zacht op mijn lip en kijk een naar Joanne of nu "Jenna" en kijk dan weer naar de twee jongens die zich nog niet hebben voorgesteld.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp