• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud

    We gingen een aantal verdiepingen naar beneden, tot we uiteindelijk bij de juiste waren. Daar stapte ik uit en klapte drie keer in mijn handen. Het licht ging hierdoor aan, even als de radio. Ik viste vlug de afstandsbediening uit mijn zak en zette hem wat zachter, aangezien de tonen 'Miss Nothing' zo hard door de ruimte klonken, dat het onmogelijk werd om iemand te verstaan.
    Ik liep naar een rek met riemen en draaide mij om naar Niall. Mijn ogen gingen even langs zijn middel om zijn riem maat te schatten. Ik trok de juiste maat van het rek en hield hem voor zijn neus.
    'Ziet er heel gewoon uit toch?'


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan

    Als de radio aanspringt samen met de lichten begin ik zachtjes mee te zingen met 'Miss Nothing'. Heel goed ken ik het liedje niet, maar goed genoeg om dit stukje me te zingen. Als ik Q naar mijn middel zie kijken blijf ik even stil staan zodat ze me makkelijker kan bekijken. Ik zie hoe haar ogen even over een rek gaan met riemen, waarna ze er eentje uit trekt. 'Ziet er heel gewoon uit toch?' ik knik, maar ik weet dat er nog iets achter ziet. Het is iets voor niets een gadget. Het ziet er goed uit, waarschijnlijk ziet niemand dat dit een gadget is dus ik kan de riem gewoon dragen als ik wil. Ik wacht nog even met de riem aan te trekken, aangezien ze het misschien eerst wel wil laten zien. Heel handig ben ik namelijk net altijd. Vooral niet als ik niet weet wat er gaat gebeuren.
    [klaar^^]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:34 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 16:37 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Curlies schreef:
    Joanne Mikayla Brights
    "Ik ga niet huilen. Nooit niet." Siste ik. "Maar we kunnen naar huis gaan. Ik heb wat wijn nodig." Mompelde ik erachterna. "Ik toon geen emotie. Zeker geen zwakke emoties." Ik stond op en liep stug weg. Soms haatte ik mijn leven echt. Ik haatte het dat mijn vader dood was , als hij er nog was , deed ik dit werk niet. Nooit. Maar als hij er gewoon was , dan zou hij de geheime dienst zelf uitmoorden.


    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Dan niet.' mompel ik dan en rol met mijn ogen. 'Wijn klinkt ook goed.' zeg ik dan en grijns even. Het is al lang geleden dat i me echt bezat heb, zal me wel goed doen, voor nu, de dag erna is toch altijd minder, maar goed, daar moet je nu niet naar kijken. 'Geen emotie, tuurlijk.' mompel ik dan weer en ik zie hoe ze opstaat en stug weg loopt. 'Oook bedankt voor het wachten.' zucht ik dan en sta ook op en loop op een normaal tempo achter haar aan naar ons huis en zucht weer even. Ik weet dat ze het moeilijk heeft met haar vader en alles, maar nou eenmaal heeft iedereen het wel eens moeilijk, maar ervoor weglopen heeft toch geen zin.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Even knikte ik wat, bedenkend waarom ik niks van M gehoord zou hebben. Maakte ook niet uit.
    'Ik heb eigenlijk best wel weer zin in wat actie en om wat te gaan doen. Wat jij?' Opzich hadden we net een tour achter de rug, en dan nog dit baantje, mijn leven was druk. Maar ik hield er wel van, was graag aan het werk.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:08 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Hij heet toch Payne? Of het Niall.. XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Misschie kunnen we doen dat bijv Liam en Zayn Scarlett en Joanne tegen komen en dat ze dan beide niet doorhebben wie het zijn. Dus dat Zayn en Liam niet weten dat Scar en Joanne de moordenaars zijn en dat Scar en Joanne niet weten dat Zayn en Liam bij de geheime dienst horen... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lijkt me goed. Wacht even^^]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (lijkt mij ook wel een goed idee ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charabella Aidenn Borges

    Ik stampte weg, en zei tegen Alice dat ze wel weg mocht gaan. Scarlett dacht dat ze beter was. Wat voor vriendin is dat?! Ik vraag doodserieus of ze ooit in Narnia woonde, wat kan, en dan wordt ze kwaad! Ongelooflijk, is het niet? Dat is gewoon gemeen. Helemaal in mijn eigen gedachten botste ik tegen aan paal aan en viel om. 'Auw' merkte ik op en ik stond weer op. 'Stomme paal, kijk toch uit. Ga daar niet zo staan' siste ik en ik zag een vogel in de lucht vliegen. Gelijk pakte ik mijn revolver en schoot recht op de vogel. Goed gemikt, Charabella. Ik schopte tegen de dode vogel die op de grond viel en liep verder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (lijkt mij ook wel een goed idee ;3 )


    [Ja, dat vond ik dus ook al! XD Wie begint er?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Momentje:Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joanne Mikayla Brights
    OUTFIT
    Ik rolde met mijn ogen en versnelde mijn stappen. Mijn blik viel op een leuke jongen , getint. Ik likte over mijn lippen en wendde mijn blik af om vervolgens weer stil te staan. ''Scarlett?'' riep ik. Ik keek even rond me. De jongens waren niet ver van ons af en ze waren zeker niet lelijk. Stel je voor dat er meer van die jongens waren. Ik grinnikte.

    [Ik neem aan dat ze op straat lopen...]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O u t f i t
    Ik zuchte en liep wat chter Joanna aan en kijk wat om me heen en heb nog steeds mijn tas met apens bij me, die heb ik nog steeds niet thuis kunnen leggen. Ook heb ik nog steeds de kleren aan van het etentje van toen straks, wat al snel was afgelopen na de ruzie van mij en Charabella. De kleren waren zeker vel te chic om ze mee over straat te lopen, maar dat maakt me niet veel uit, maar de grote tas mt wapens baart me toch wat meer zorgen aangezien we nu op openbaar gebied lopen waar veel anderen mensen zijn, stel je voor dat iemand erachter komt?! Als ik dan Joanne mijn naam hoor roepen zucht ik even en loop naar haar toe en ga naast har staan. 'Ja Joanne?' zeg ik dan en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Eingelijk zitten ze nog in Zayn's huis,maar ik kan doen dat ze naar buiten gaan,maar het vervelende is dat SateGodness niet on is :s)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH