• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Voor iedereen die het nog niet door had, ben er weer! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joanne Mikayla Brights
    Ik schudde al mijn twijfels van me af. "Umh , ja hoor. Het is denk ik beter ja , als we het tussen ons houden. Eerst uitvoeren." Mompelde ik zacht. "Het is die band ja , inderdaad." Grinnikte ik. Ik ging op een bankje zitten en verborg mijn gezicht in mijn handen. Hard beet ik op mijn lip. "Ik haat dit soort momenten. Maar het moet. Mijn vader." Gromde ik bijna. Argh! Ik wilde me niet zwak voelen.. Ik moet geen medelijden tonen , zelfs al geen zelfmedelijden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Blij stapte ik naar binnen en begroette Zayn ook. ´Ja, ik wil wel wat drinken, lekker.´ Ik liep achter hem aan het huis in, wat aanvoelde als mijn 2de thuis. Ik plofte dus ook ongegeneerd op de bank. 'Nog iets bijzonders gedaan gisteren?' Ik kijk even rond naar alle voorwerpen en foto's die er in de kamer lagen, het deed me glimlachen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    ´Ja, ik wil wel wat drinken, lekker.´zei hij en ik knikte waarna ik met hem eerst naar de woonkamer ging.'Nog iets bijzonders gedaan gisteren?'vroeg hij en ik glimlachte."Ja ik ben naar Perrie haar ouders geweest,het was best gezellig."zeg ik dan en ga naar de keuken"Wat wil je hebben?Cola,Limo,water of warme chocomelk?"vroeg ik hem.Ik wist dat Liam geen alcogol dronk dus dat was geen optie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik knik en ga dan naast haar zitten op het bankjeen trek haar tegen me aan als ze haar hoofd in haar handen verbergt. Ik knik dan. 'Weetje waarom ik verdrietig was net, ook mijn familie. En je mag huilen, dat is goed, dan laat je teminste emotie zien en emoie is niks zwaks, geen zwakte en met wat wij doen is het soms wel eens goed je emotie te laten zien eens te huilen, het zou erger zijn als je geen emotie zou hebben of het zou tonen.' mompel ik dan zacht, bijna een fluistering. 'Maar zullen we naar huis gaan of ergens een kop warme chocomel gaan drinken, we kunnen bijde wel wat warms gebruiken.' mompel ik dan.

    [Wist ff echt niks..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joanne Mikayla Brights
    "Ik ga niet huilen. Nooit niet." Siste ik. "Maar we kunnen naar huis gaan. Ik heb wat wijn nodig." Mompelde ik erachterna. "Ik toon geen emotie. Zeker geen zwakke emoties." Ik stond op en liep stug weg. Soms haatte ik mijn leven echt. Ik haatte het dat mijn vader dood was , als hij er nog was , deed ik dit werk niet. Nooit. Maar als hij er gewoon was , dan zou hij de geheime dienst zelf uitmoorden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik knikte even somber op zijn Perrie verhaal. De breek met Daniëlle was nog steeds vers en ik kon er nog niet echt over praten zonder de kraan open te zetten.
    'Doe maar cola!' riep ik naar hem, toen hij in de keuken verdween. 'Heb jij trouwens nog wat gehoord van M of Q? Of de andere jongens?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    'Doe maar cola!!" hoorde ik hem roepen en ik nam 2 blikjes cola uit de uiskast,waarna ik terug naar de woonkamer loop en hem een blikje aangeef waarna ik naast hem in de zetel plof.'Heb jij trouwens nog wat gehoord van M of Q? Of de andere jongens?'vroeg hij dan en ik knikte licht."Ik heb gehoord van M.dat er de laatste tijd veel moorden zijn in de stad,maar verder nog geen informatie en van de anderen heb ik nog niet veel gehoord."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Is er al een reactie op Niall?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (@Memoria ik denkt dit)

    Rider schreef:
    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Ik keek op van mijn overpeinzingen, toen er een piepgeluidje uit de band om mijn pols kwam. Ongeïnteresseerd las ik de informatie op het schermpje. Er kwam iemand aan, agent 003 om precies te zijn. Zijn naam was als ik het goed had (dat had ik meestal, dus daar ging ik nu ook maar vanuit) Niall James Horan, ook wel Nialler genoemd. Hij had blond haar en blauwe ogen. Hij was lid van One Direction en behalve zingen kon hij ook nog gitaar spelen. Andere dingen die hij leuk vond waren eten en Nandos en bovendien was hij Iers. Zo kon ik nog wel een tijdje doorgaan.
    Ik draaide mij om op het moment dat hij zijn hoofd om het hoekje stak. Met mijn hand schoof ik de beschermende bril mijn haar in en stond op. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en stak mijn hand uit.
    'Aangenaam agent 003. Ik ben de nieuwe Q.'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ah thank you(:
    En zeg maar Aniek^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ( :3 graag gedaan Aniek ^.^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Vriendelijk neem ik haar hand aan, ik had dit wel verwacht. Er is wel vaker een nieuwe Q, aangezien ze alleen de aller besten willen. Mijn blik gaat even over haar lichaam heen en wat ik zie is niet verkeerd. Ik schud even met mijn hoofd, aangezien ik hier niet ben om naar mooie meisjes te kijken. 'Aangenaam Q. Wat heb je vandaag weer voor me?' Ik kijk achter haar langs, maar ik zie nog geen speciale dingen. Hopelijk kwamen die nog, ik ben er helemaal gek op. Dat is het leukste aan geheim agent zijn, de gadgets. Ze kunnen van alles en het resultaat mag er zeker zijn. Ook ben ik benieuwd wat mijn nieuwe opdracht zal zijn, maar ik ben er niet zeker van of ik wel gelijk mag gaan. Mijn conditie is wat achteruit gegaan door die concerten, maar het zal me wel lukken.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:18 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud

    Hij pakte mijn hand aan en ik merkte dat hij mij even bekeek, maar vervolgens zijn hoofd schudde. Typisch. 'Aangenaam Q. Wat heb je vandaag weer voor me?' Nieuwsgierig ging zijn blik door de ruimte, maar hij leek niets te zien dat hij interessant vond. Logisch, want hier was ook alleen de auto, die op het moment in zijn onzichtbaarheid-modus stond. Ik liep dan ook direct door naar de lift, om een paar verdiepingen naar beneden te gaan, waar het lab met kleine gadgets was.
    'Ik heb net doorgekregen dat er in een steeg weer een aantal mannen zijn vermoord. De zaak begint nu toch wel wat onrust te wekken, dus waarschijnlijk zal M je daar wel heen willen sturen, maar dat moet je maar met haar overleggen,' zei ik tegen hem, terwijl ik wachtte tot hij ook in de lift zou stappen.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan

    Ik grijns, ik mag dus gelijk weer aan de slag. Als Q zegt dat er een aantal mannen zijn vermoord trek ik even mijn wenkbrauwen op. Als mensen argwaan gaan trekken moet dit snel opgelost worden, anders kunnen wij nog wel eens in de problemen raken. Ik stap snel de lift in voordat de deuren dicht gaan en ik wacht geduldig tot Q het knopje indrukt. Ik weet zelf al dat we naar beneden gaan, naar het lab met gadgets. Het is elke keer weer een feest. Ik ben er helemaal dol op met alle dingen te gaan lopen rommelen. Ik ben benieuwd wat ik deze keer weer eens ga krijgen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."