• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Niall Horan

    Ik sprong uit het zwembad en versnelde me naar een hysterische Liam die niet wist wat ie deed. Ik was dan niet sterk, maar ik kon hem nu vasthouden. "Liam, Liam Liam, kijk me aan." zei ik zo rustig mogelijk. Ik had wel geleerd dat ik soms rustig en kalm aan moest doen en dat schreeuwen dan niet de oplossing was geweest. Dat had ik geleerd van vroeger, van wat er toen was gebeurd. "Liam luister. De tijden zijn hard, maar alles heeft een reden. En over Danielle, ze heeft de meest grote fout van haar leven gemaakt. Besef dat Liam." zei ik rustig en had zijn hoofd tussen mijn handen. Zo kon hij mij goed aankijken.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Omg dat plaatje 8D]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Dat plaatje LOL]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Zachtjes beet ik in mijn onderlip waarna ik dan ook het zwembad uitklom en bij de twee op de grond ging zitten. "Liam, ik weet dan misschien wel niet veel over wat er tussen jou en Danielle speelden, maar het is niet jou schuld. Zij heeft het uitgemaakt, en dat was misschien een van de domste keuzes die ze kon maken." Met een licht bezorgde blik keek ik hem aan terwijl de pijn in zijn ogen te lezen was, en zijn tranen een verhaal vertelden van verdriet, terwijl er ook woede te zien was. Wat ik ergens ook wel begreep.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Okeee ;3]

    Louis William Tomlinson

    Ik loop vanuit de badkamer de trap af naar beneden. Ik had me even opgefrist en wilde iets leuks doen. Ik loop voorbij de tuindeuren als ik stil blij staan. Ik frons even en besluit dan toch maar naar ze toe te lopen. Niall, Olivia en Liam zitten bij het zwembad en het lijkt wel alsof... Alsof Liam huilt. 'Liam?' Vraag ik geschrokken

    Liam James Payne

    Ik keek naar Niall en luisterde naar mijn beste vriend. Voor de eerste keer ooit was ik het niet met hem eens. 'Ze verdiend beter, Niall' zei ik zacht. De stem van Olivia kwam me ook bekend voor, maar ik luisterde niet meer. Ik probeerde me los te worstelen, maar Niall kon me tegen houden. 'En dat weet iedereen' voegde ik er fluisterend aan toe. Weer barstte ik in tranen uit. Ik wist dat ik nooit zoveel van iemand zou houden dan van Danielle. Het klonk zo stom, maar het was echt waar. Hysterisch begon ik me los te rukken, wat me lukte. Louis kwam eraan maar ik negeerde hem. Ik balde mijn handen tot vuisten en liep naar de muur. Het was zo'n raar gezicht, maar ik moest gewoon tegen wat slaan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik voelde wat gestribbel in mijn armen, maar het lukte niet, ik hield met goed stevig vast. En dat weet iedereen' voegde ik hij fluisterend aan toe. Toen voelde ik meer woede en kreeg hij zich los uit mijn greep. Ik keek naar mijn vriend die een weg naar de muur volgde en ik hield stevig mijn adem in. Snel keek ik naar achter of Olivia niet richting Liam wilt lopen. Het klinkt gek en verschrikkelijk lullig. Maar nu kan Liam even beter alleen zijn, toch? Hij is de enige die het zelf kan veranderen in zijn lichaam. Dat betekend niet dat wij er niet voor hem zijn, maar de komende uren lijkt het me beter voor Liam. Ik zuchtte en keek nogmaals naar Liam die voorbij Louis schoot. Louis!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [AAAAWHH, die had Liam niet zien aankomen XD. Lou is sterker]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LOLL XD]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk geschrokken naar Liam die me voorbij liep. Wat was er aan de hand met hem?! Ik draai me terug naar Niall en kijk naar hem. 'Wat is er aan de hand Niall!' Vraag ik en ga dichter bij hem staan. Dit was niet de Liam zoals ik hem kende, die rustig en meelevend was.


    [Is het een leuk idee als ik Demi Lovato ook doe. Is misschien leuk voor Niall ^^]

    Olivia Greenwald

    Ik keek toe hoe Liam zich met woedde uit Niall zijn armen rukten, zachtjes beet ik op mijn onderlip terwijl een zwaar medelijdend gevoel mijn lichaam bekroop. Het liefst wou ik hem achterna lopen, maar dat was waarschijnlijk niet het beste om te doen nu. Misschien dat het beter was als we hem even alleen lieten zodat hij tot rust zou komen. Ik zuchtte zachtjes, en zag toen pas dat Louis ook naar buiten was gekomen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Ik kijk naar Louis die vraagt wat er aan de hand is. Logisch dat hij dat wil weten. "Danielle." zeg ik met één woord. Wetend dat iedereen uit One Direction meteen begreep wat er aan de hand was. En wij leven met elkaar mee, omdat we alles van elkaar weten. En nu weet ik niet meer wat ik moet doen om Liam te kalmeren. Ik wil hem helpen, maar ik weet niet hoe. Hopeloos kijk ik Louis aan.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    Klaar om te slaan ging ik goed staan. Louis was te laat om me tegen te houden. Niet dat ik er zoveel aan over zou houden, misschien een gekneusde hand ofzo. Gelijk sloeg ik zo hard als ik kon tegen de stenen muur. Ik liet mijn hoofd tegen de muur aanzakken. Het gevoel werd steeds erger. Hoe meer ik aan Danielle dacht, hoe erger het werd. Ik wist precies onze eerste ontmoeting. Expres voor pijn voor mezelf dacht ik aan alle momenten. Ik keek naar onder en bleef zo staan. Half-huilend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik knik direct. Ik zucht een keer en kijk dan naar Niall zijn hopeloze blik. Ik twijfel. 'Ik ga wel met hem praten voor hij domme dingen gaat doen.' Met die woorden draai ik me om en ren richting Liam. 'Liam!' Ik ga voor hem staan en dwing hem me aan te kijken

    Niall Horan

    Hopeloos en verslagen keek ik naar Louis die zich een weg naar Liam baande en hem, hopelijk, kon kalmeren. Het was hartverscheurend om Liam zo te zien. Liam was altijd de vrolijke jongen die vaak de vader-taak naar zich toe trok, wat niet erg was. Het was rustgevend. En nu, was diezelfde jongen, een hartverscheurende jongen om te zien. Even draaide ik me om naar Olivia, hoe zij zich hierbij voelde. In haar ogen kon ik het al zien, het was hartverscheurend.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh