• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Nathaniel Henry Beaufort
    De vraag die ik wou stellen aan Olivia werd gesteld door een andere jongen die er bij kwam zitten. Ik bekeek hem even met samengeknepen ogen. Hij kwam me erg bekend voor, maar ik kon zijn naam niet voor me halen. ''Even tussendoor, speel jij niet in een film met Emma Watson?'' vroeg ik hem, mijn ogen gericht naar de punt van mijn schoenen. Ik dacht even aan Emma Watson en hoe knap ik haar vond. Als hij echt die jongen was, was ik wel stik jaloers op hem.

    Liam James Payne

    Ik dronk mijn glas cola op en voelde ogen in mijn rug branden. Toen ik me omdraaide kon ik nog net een blik opvangen van een jongen. Hoeveel jongens kwamen er nog? Ik klom het zwembad uit en ging op een stoel zitten, in de zon. Snel pakte ik mijn iPhone en ontgrendelde hem. Een What'sApp van mijn zus. Snel tikte ik erop en glimlachte. "Liam, hoe is het daar? Is het een beetje mooi? Nicola wilt het ook zien, facetime anders" stond er. Ik moest lachen. Typisch Ruth. Ik tikte op facetime en belde Ruth. 'Liam! Nicola, wil je het nou zien of niet?' hoorde ik. Na een paar seconden ging het zwarte beeld weg en kwamen Nicola en Ruth in beeld. Blij zwaaide ik naar ze en grinnikte. 'Zijn jullie nou serieus zo nieuwsgierig?' grijnsde ik. 'Kom op! Laat het huis zien!' dramde Nicola door. Een zucht verliet mijn lippen. 'Oke, oke' mompelde ik. Ik richtte mijn tefeloon op het huis en ik hoorde ze praten over hoe mooi het was. Daarna liet ik ze het zwembad zien en richtte mijn telefoon weer op mij. 'En?' vroeg ik glimlachend. 'Mooi! Maar Liam, je bent op tv' zei Ruth doodserieus. 'Nee, echt?' het sarcasme droop van mijn stem af. 'Wie zijn de jongens en meisjes?' vroeg Nicola. 'Dat is Penelope' zei ik en ik richtte de telefoon op Penelope. 'Dat is Harry, maar hem kennen jullie wel' grinnikte ik toen de telefoon naar Harry ging. 'Dat is Logan' zei ik toen ik hem op Logan richtte. 'Daar heb ik wel is van gehoord, is het een acteur?' vroeg Nicola. 'Geen idee' mompelde ik. Daarna kwam ik bij Olivia. 'Zij is Olivia, tot nu toe het aardigste meisje. En die gast ken ik niet' lachte ik toen ik hem op de andere jongen richtte. 'En hij heet Nathaniel' zei ik toen ik hem op Nathaniel richtte. Daarna richtte ik hem weer op mij. 'Het is echt mooi. Maar we moeten gaan' zuchtte Nicola. 'Geen probleem. Doei' zwaaide ik vrolijk en ze zwaaiden terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Logan Wade Lerman

    Er liep een jongen, volgens mij de derde van 1D, door het huis, die een beetje raar gedrag vertoonde, maar ik besteedde er maar geen aandacht aan. Nathaniel keek me met samengeknepen ogen en vroeg mezelf af wat ik fout had gedaan. Ik ging al mijn bewegingen na en kon niet bedenken wat er volgens hem aan de hand was. ''Even tussendoor, speel jij niet in een film met Emma Watson?'' vroeg hij. Aha. Ik knikte. "The Perks of Being a Wallflower," grinnikte ik. Ik vond het nog steeds raar dat mensen me herkende van de films, waarin ik had gespeeld. Het was mijn werk, de bekendheid was een extra'tje. Ik wilde acteren en ik was hartstikke blij dat dit gewaardeerd werd door verschillende casting directors, waardoor ik mooie kansen kreeg. Bijvoorbeeld om Percy Jackson te spelen, wat echt een geweldige ervaring was geweest.


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    Logan en Nathaniel begonnen een gesprek en zonder iets te zeggen nam ik een slok van mijn cola, terwijl ik even rondkeek. Wat zouden de mensen die nu kijken wel niet van ons moeten denken? Er was werkelijk nog geen flikker gebeurd, en ze dachten vast allemaal dat we dood saai waren. Het zou me dan ook niets verbazen als de kijkcijfers laag waren. Mijn blik dwaalde af naar Liam die zijn telefoon rond liet gaan en mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik zachtjes in mezelf grinnikten. Hij leek het in zijn eentje leuker te hebben dan hier binnen. Ik gooide mijn benen van de leuning af waarna ik opstond en mijn glas terug zette op het aanrecht in de keuken, waarna ik door de schuifdeur naar buiten liep en grinnikten om Liam die naar zijn telefoon zwaaiden. "Volgens mij heb jij het in je eentje veel leuker dan dat wij het daar binnen hebben" zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Ik was niet bepaald de jongen die zelf naar mensen liep, maar dat had met verlegenheid te maken. En daar kon ik mezelf soms echt voor slaan. Het huis was zeker niet wat ik ervan had verwacht, het was groot en zeker fijn voor zoveel mensen. Soms voelde ik gewoon dat mensen naar mij keken, maar ik kon geen gesprek beginnen. Ik vond mezelf altijd zo awkward in begingesprekken. Goed. Ik had wat water ingeschonken en leunde tegen het middentafeltje in de keuken, gewoon voor mij uit te kijken. En zo snel als ik daar stond, zo snel was ik naar de kastjes gerend. Waar was het eten? Ik gooide alle kastjes open en liep met drie zakken chips terug naar de woonkamer en plofte neer op de bank. Dit was een voorraad, voor rond de tien minuten. Ik keek weer naar mijn blaadje. Iets moest er toch in mij opkomen?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [@kusjeAxel, je weet dat de jongens van 1D elkaar wel kennen?]


    Geen reclame, please.

    [Ja dat weet ik xd.]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [even naar snackbar en eten. Daarna ben ik er weer de hele avond.]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Eigenlijk wacht ik tot Harry wat zegt :$]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Het is maar hoe je het bekijkt' grinnikte ik. 'Ik liet mijn zussen het huis zien. Ze bleven maar doorzeuren' lachte ik. Toen ik omkeek zag ik dat Niall er was. 'NIALLER!' Riep ik en ik stormde naar binnen. Blij omhelsde ik Niall en zuchtte. 'Eindelijk ben je er. Ik dacht even dat je niet meer zou komen' glimlachte ik. 'Weer eens aan het eten?' Vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Het verbaasde me niks dat hij weer aan het eten was. Maar ik was blij dat hij er was. 'Kom je mee zwemmen?' Vroeg ik smekend.

    [Ik moet eten, en ik zit op m'n mobiel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik knikte begrijpend naar Logan. The Perks of Being a Wallflower kende ik wel. Althans, ik kende het boek en ik had de trailer voor de film wel eens gezien. Heel grappig dat ik nu naast de persoon zat die de hoofdrol van dat verhaal had gespeeld. Het drong nu pas tot me door dat ik met een aantal bekendheden zou leven. One Direction was hier, al had ik nog met geen van ze gesproken, en een persoon die al in grote filmproducties had gespeeld. Ik vroeg me soms af hoe het was om bekend te zijn en hoe het zou zijn als vele mensen je bewonderden. Ik zuchtte en richtte mijn aandacht weer op mijn gesprek met Logan. ''Cool! Hoe is Emma in het echt?'' vroeg ik verlegen. Ik wist niet precies waar we over moesten praten, maar hij leek me tot nu toe wel een aardige gozer. Misschien, als ik geluk had, kon ik hier nog een vriend aan over houden.

    Niall Horan

    "NIALLER!" werd er geroepen iemand vloog om mijn hals. Nu zag ik pas wie het was. "LEEYUM!" gilde ik blij. Terwijl hij richting mijn zakken chips knikte. "Altijd, weet je toch." grijnsde ik blij. Bij Liam kon ik altijd mezelf zijn en dat waardeerde ik erg aan hem. Toen hij vroeg of ik mee ging zwemmen twijfelde ik wel erg. "Zwemmen. Ik?" vroeg ik bijna verbaasd. Alsof ik niet kon zwemmen. Ik dacht diep na. "Vooruit." zei ik toen ik het gezicht van Liam zag. Tegen dat gezicht kon ik geen nee zeggen. Met mijn luie kont besloot ik me maar van de bank af te laten glijden. Hoe oud je ook was, dit bleef leuk om te doen ja. Met een zak chips nog in mijn handen voegde ik mij naast Liam. "Ik zie je bij het zwembad." zei ik maar. Doelend op het feit dat ik nog een zwembroek moest aantrekken. Anders zou het niet zo fijn zijn. Dan plakte alles aan je kleding en ulgh.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:34 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Waar kan Mackenzie zich bij toevoegen? :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Olivia Greenwald

    'Ik liet mijn zussen het huis zien. Ze bleven maar doorzeuren' ik lachte zachtjes waarna ik aan het rand van het zwembad ging zitten en even met mijn voeten dlor het water ging. "Dat is herkenbaar, mijn broers doen dat ook altijd." ik keek hem even aan en grinnikte toen hij terug naar binnen renden, naar Niall. Ik keek even omhoog naar de lucht, fel blauw en er was geen wolkje te zien terwijl de zon hartstikke fel scheen. Ik haalde even een hand door mijn haren terwijl ik me begon af te vragen of er in de tuin ook camera's hingen, maar ergens was dat ook vrij logisch. Maar waar was de vraag. Ik grinnikte zachtjes in mezelf, terwijl ik me op de een of andere manier heel erg bekeken voelden door de mensen die nu zaten te kijken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Nadat ik eindelijk mijn zwembroek had gevonden en had aangetrokken, baande ik me weer een weg naar beneden. Het zou me niets verbazen als ik ooit nog zou verdwalen, of opgesloten zou zitten in de wc. Even grijnsde ik in mezelf. Niet aan denken, Niall. Meteen liep ik door naar het zwembad waar een meisje zat. Ze was zeker niet lelijk en misschien vond ik haar wel knap. Oke Niall, concentreer. Neem moed en ga een gesprek aan. Dat sprak ik mezelf toe, wetend dat het nou al niet zou gaan werken. Langzaam liet ik mezelf vallen aan de andere kant van het zwembad. Vervolgens liet ik langzaam een voet in het water liet zakken die ik snel even terugtrok door de kou van het water. Ik stak hem er opnieuw in en liet hem er nu in hangen, gevolgd door mijn andere voet. Starend naar het water at ik nog mijn laatste chips zak op. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar het meisje dat nog bij het zwembad zat.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh