• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Ik plaatste mijn hand even onder mijn kin terwijl ik rond keek en er nog een rilling over mijn rug kroop toen ik een ander oud schilderij zag. "Wat was dat?" ik keek op en keek Maddie aan. "Wat was wat?" vroeg ik net zo verbaasd als haar, alleen dan iets minder. Maar toen drong het me door wat ze bedoelde. "Oh je bedoeld dat wat ik net zei? Dat was Spaans, ik ben half Spaans dus heb soms nogal de neiging om in het spaans te praten." ik glimlachte klein. Fijn, dat kwam vast heel raar over.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Maddison Masey Mash

    "Oh je bedoeld dat wat ik net zei? Dat was Spaans, ik ben half Spaans dus heb soms nogal de neiging om in het spaans te praten." Terwijl knikte ik als ze dat zei. "Leuk, ik heb Spaans altijd een mooie taal gevonden." zeg ik enthousiast met een brede glimlach op mijn gezicht, maar die verdwijnt al snel. "Maar ... wat zei je nou eigenlijk? Vertaal eens even alsjeblieft?" Ik kijk terwijl ook eens naar die ene jongen die net nog binnenkwam, hij heeft nog geen woord gezegd en wij zijn hier even gezellig in een kring aan het praten zonder hem er bij te betrekken.


    16 - 09 - '17

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Ik grinnik zachtjes en ben ergens wel opgelucht dat ze het niet raar of vreemd vind, aangezien sommige mensen dat wel vinden en het niet willen en gewoon liever hebben dat ik engels praat. "Het is ook wel een mooie taal, maar voor mensen die het niet kennen is het soms ook nog wel eens moeilijk om te leren. Maar dat is zo'n beetje met alle talen." zei ik terwijl ik Maddie aankeek en even glimlachte. "Estúpida casa, vertaald; stom huis. Ookal zou je het ook wel een vuilnisbelt kunnen noemen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Louis William Tomlinson
    De gang zat vol me mensen en verwart keek ik rond terwijl ik mijn koffer naar binnen reed. "Ik ben toch niet te laat hè?" Ik sloot de deur achter me dicht en keek de gang door. Ik voelde me redelijk ongemakkelijk en krapte even achter mijn hoofd. Als hun hier net als ik zaten voor verdacht van moord. Moes er vast wel iemand bijzittende het wel ja grdaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maddison Masey Mash

    "Estúpida casa, vertaald; stom huis. Ookal zou je het ook wel een vuilnisbelt kunnen noemen." Het was best interessant zo een paar dingen in het Spaans te horen. "Aha, goed gezegd!" zeg ik grinnikend. "Ik ben toch niet te laat hè?" hoor ik dan achter ons. Het is die ene jongen. "Nee hoor, toch niet dat ik weet. Ik ben Maddison, noem me maar Maddie." Ik loop op de jongen af en steek mijn hand uit. "En wie ben jij?"


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Nee hoor, toch niet dat ik weet. Ik ben Madison, noem me maar Maddie." Het meisje wat zichtzending voorstelde stond op en stak haar hand uit. "En wie ben jij." Vroeg ze. Ik nam haar hand aan. "Louis." Glimlachte ik en keek even naar de andere mensen die er nog zaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xSunshineee schreef:
    [Ben er weer en iedereen is in de hal, waar Lou nu dus ook is, alleen Harry en Fayre zijn in de woonkamer dacht ik]


    (Klopt)


    Happy Birthday my Potter!

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Ik grinnikte zachtjes om wat Maddie zei terwijl ik even naar mijn nagels keek en vervolgens weer wat rond begon te kijken. Nogsteeds vraag ik me af wat we hier nou precies doen? Ja, natuurlijk weet ik nu onderhand wel dat we hier zijn omdat ze denken dat we bij een of andere moord betrokken waren...Maar geen van ons allen lijkt er iets vanaf te weten. Blijkbaar was ik zo in gedachten verzonken dat ik niet eens had gehoord hoe er nog iemand bij was komen staan. Ik kantel mijn hoofd een beetje naar rechts en kijk de jongen aan waarna ik mijn hand even uitsteek. "Ik ben Aubrey, maar de meeste mensen zeggen brie." zei ik met een glimlachje,


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ga slapen, byee xx]


    16 - 09 - '17

    Rider schreef:
    Fayre Matthews

    Hij grinnikte, wat ik opzich een goed teken vond. 'Weet ik, iedereen vind het leuk om mij te ontmoeten, natuurlijk,' zei hij even sarcastisch als ik net deed. 'Maar, aangenaam kennis te maken, Fayre.' Ik kon een grijns niet onderdrukken. Hij speelde gewoon vrolijk mee. Misschien viel hij nog wel mee, maar ik kon maar beter niet te vlug conclusies trekken.
    'Misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor, Curly, maar je lijkt mij helemaal geen type om je dagen door te brengen in zo'n huis.' Ik plaatste mijn elleboog op de leuning naast mij en liet mijn kin erop rusten. Mijn blik was nog steeds op Harry gevestigd.


    Harry Styles.
    Ik grijnsde vrolijk naar haar. 'Ben ik eigenlijk ook niet, maar ja, ik bleek wat met die moord mee te maken te hebben. Ik heb geen flauw idee wat, maar ja. En wat heeft zo'n mooi meisje als jou met deze moord te maken?' Natuurlijk als ik hier zat kon ik geen meisjes missen, en tot nu was Fayre de enige die ik ontmoet had, en ze is knap. Heel erg zelfs. Volgens mij was de rest er al wel, maar we waren beide te lui om er naar toe te gaan, eigenlijk was het nog wel rustig zo. Wie weet wat er dadelijk allemaal ging gebeuren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fayre Matthews

    Ik fronste bij de woorden 'zo'n mooi meisje', wat een flirt. Ik was niet de persoon die dat soort complimentjes waardeerde, ik werd er eerder achterdochtig van.
    'Ik ben de moordenaar en nu jij dat weet, zal ik jou helaas ook moeten vermoorden, Curly,' antwoordde ik simpelweg en ik keek even om mij heen. 'Maar even serieus, denk je echt dat dat waar is? Ik dacht dat het een poging van mijn moeder was om mij hierheen te krijgen. Niet dat dat nodig was. Liever hier dan met mijn ouders mee.'
    Als dat echt waar was, zou ik dat vervelend vinden voor dat meisje en haar familie, maar wat deed ik hier dan? Misschien dachten ze wel echt dat ik haar vermoord had. 'Weet jij eigenlijk wie er vermoord zou moeten zijn dan?'


    Happy Birthday my Potter!

    [Zie het nu pas. Mijn topics.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [Zie het nu pas. Mijn topics.]


    [Ohja? Gister ook al hoor xp]

    xClove schreef op 30 nov 2012 - 18:03:
    [Mijn topics. Heb in elk geval even een uiterlijk erbij gedaan ^^ Hoe beginnen we eigenlijk?]


    16 - 09 - '17

    Maddison Masey Mash

    Ik bekijk die jongen die het laatste binnenkwam, hij stelde zich voor als Louis, hij is ook al zo knap. Met een zucht kijk ik rond. "Ik ga dit enge huis verkennen, iemand die met me mee wil gaan? Ik vind het nogal ... euh ja ... donker om zo alleen hier rond te lopen ..." Ik kijk niemand in het bijzonder aan en wacht geduldig tot iemand zegt dat die mee wil gaan. Zoals ik al eerder zei, ik ben misschien niet snel bang, maar dit huis maakt me toch stilletjes bang ...


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Een tweede meisje stelde zich voor als Aubrey en ik knikte toen ze zei dat ik haar Brie mocht noemen. Maddison, de eerst die zichzelf voorstelde vroeg of iemand mee ging om het huis te bekennen. "Ik ga wel mee, ben wel benieuwt waar ik beland ben." Ik zetten mijn koffer in de hoek. Die kwam zo wel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''