• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Nee, ze laten ons natuurlijk verhongeren.' Mompelde ik sarcastisch, waarna ik wel opstond. 'Maar ik ga wel even mee kijken. Ik ben Harry, trouwens.' Vrolijk glimlachte ik naar de jongen, precies op dat moment kwam er nog een meisje binnen. 'Hey! Ik ben Mikky. Eigenlijk heet ik Milou, maar Mikky klinkt leuker.' Glimlachte ze. 'Ik ben Harry, en dit is... een jongen,' grinnikte ik. 'Nee, ik weet zijn naam niet. Maar volgens mij kan hij wel heel aardig zijn.' Ik blikte even op de jongen en glimlachte naar hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Milou Denise Wright
    'Gaan we hier ook nog wat leuks doen?' zeg ik. Ik verveelde me nu al, en feesten, daar leefde ik voor. Zacht begin ik een liedje te neurien. 'Ik zoek ook mee.' zeg ik als Harry zegt dat hij gaat kijken. Tot nu toe mocht ik hem wel, en meestal kwam het dan al goed. 'Allright. Ik ken dit huis niet en het is nogal engig. Maar eten moet te vinden zijn.' Ik lach even.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Hm, een feestje he? Dat was nog niet eens zo'n heel slecht idee. En eigenlik, beviel het me wel. Ik wierp even een blik rond de kamer waarna ik wat begon te zoeken naar drank, ik hurkte neer bij een kasje waar allerlei flessen stonden. "You guys, kijk eens, volgens mij is dit zo'n kastje waar je drank in bewaard." Ik pakte een van de flessen en las het etiquet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Louis William Tomlinson
    'Nee, ze laten ons natuurlijk verhongeren.' zei de jongen sarcastisch en ik haalde mijn schouders op. ''Ze sluiten ons hier ook op in een vies smerig huis, dus ik zou er eerlijk gezegd niet van staan te kijken.'Ik ben Harry, trouwens.' stelde hij zich lachend voor en precies op het moment dat ik mezelf ook wilde voorstellen kwam er een meisje binnen. 'Hey! Ik ben Mikky. Eigenlijk heet ik Milou, maar Mikky klinkt leuker.' glimlachte ze. 'Ik ben Harry, en dit is... een jongen,' grinnikte Harry en lachend gaf ik hem en zachte duw. ''toen ik voor de laatste keer keek, was ik inderdaad nog een jongen ja.'' Lachte ik. 'Nee, ik weet zijn naam niet. Maar volgens mij kan hij wel heel aardig zijn.' Harry keek me glimlachend aan en gevleid keek ik terug. ''nou jullie morgen me gewoon Louis noemen en je hebt gelijk. ik kan inderdaad heel aardig zijn.'' grinnikte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis gaf me een duw tegen mijn schouder, waarna ik die opmerking had gemaakt, vrolijk keek ik hem aan. 'Ik mag hopen dat je een jongen bent, ja, anders zie je er wel heel raar uit voor een meisje.' Ik grinnikte zachtjes. 'Nou jullie morgen me gewoon Louis noemen en je hebt gelijk ik kan inderdaad heel aardig zijn.' Ik knikte langzaam. 'Mooie naam,' knipoogde ik naar hem. 'En dat zullen we nog wel eens zien, kom je nog?' Ik wilde heel erg graag het hele huis doorzoeken. Het leek me best wel cool.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'En dat zullen we nog wel eens zien, kom je nog?' vroeg Harry en dat liet ik me geen twee keer zeggen. ik haakte mijn arm in de zijne en trok hem me naar de eerste de beste deur die ik openduwde en naar binnenliep. We kwamen uit in een open ruimte met middenin enkel een vleugel en een kruk. ''Kun je piano spelen?'' vroeg ik de krullenbol en liep naar de Vleugel om de stoffige klep op te tillen. Omdat de toetsen al die tijd bedenkt waren geweest waren ze nog mooi glanzend alleen gaven ze wel een vals geluid toen ik er met mijn vingers overheen gleed. ''Oke laat maar.'' Zei ik meteen en deed de klep weer dicht en draaide me om naar Harry en liet mijn ogen even over zijn lichaam glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Omg, sorry dat ik dit RPG verwaarloos. Ö Wat is er ondertussen gebeurt? :p]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Omg, sorry dat ik dit RPG verwaarloos. Ö Wat is er ondertussen gebeurt? :p]


    [Hier zet ik updates (: KLIK]


    16 - 09 - '17

    Maddison Masey Mash

    "You guys, kijk eens, volgens mij is dit zo'n kastje waar je drank in bewaard." Oeh welk drank zou het zijn? Ik snel naar Aubrey en hurk naast haar neer. Ik trek de fles die ze vast heeft uit haar handen en bekijk het. "Wijn ... van het jaar 1983, wooow ..." lees ik van de etiket. Ik sta op met de fles in mijn handen. "Harry en Lou ..." maar verder kom ik niet als ik zie dat ze beide weg zijn. "Dan niet ..." mompel ik en duw de fles weer in Aubrey haar handen. "Hey Brie, volgens mij worden wij goeie vriendinnen, ga je mee de badkamer en slaapkamer checken?"


    16 - 09 - '17

    Milou Denise Wright
    Ik kijk lachend naar de twee. 'Ik waarschuw jullie, ik gil heel snel.' Ik trek ze overeind en mee de gang in, om ze vervolgens de trap op te werken. 'Naar boooven.' lach ik. Boven is het donker, en als ik iets op mijn schouder voel laat ik een luide gil horen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    Milou Denise Wright
    Ik kijk lachend naar de twee. 'Ik waarschuw jullie, ik gil heel snel.' Ik trek ze overeind en mee de gang in, om ze vervolgens de trap op te werken. 'Naar boooven.' lach ik. Boven is het donker, en als ik iets op mijn schouder voel laat ik een luide gil horen.


    [Tegen wie heb jij het eigenlijk?]


    16 - 09 - '17

    [ho. let niet op die post dan maar. moest even weg, en postte toen pas

    Dat was voor hazz en lou (: ]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [ho. let niet op die post dan maar. moest even weg, en postte toen pas

    Dat was voor hazz en lou (: ]


    [Ow ok (:]


    16 - 09 - '17

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Het jaar 1983 jakkes. Met een vieze blik keek ik naar de fles waarna ik deze terug propte in het kastje, en deze vervolgens sloot. "Nouw, daar hoeven we dan niet van te drinken want dan zijn we binnen de korste keren allemaal dood" ik zuchtte zachtjes en keek Maddie toen weer aan waarna ik grinnikte en knikte. "Dat gevoel heb ik ook, en dat is een goed idee. Dan weten we tenminste wat ons te wachten staat." Ik grinnikte zachtjes enpakte haar hand waarna ik haar meetrok naar de hal.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Maddison Masey Mash

    Grinnikend laat ik me meetrekken naar de hal. "By the way Brie, heel veel mensen drinken wijn die al jaren oud is, blijkbaar is hij dan het beste, maar wathever ..." Ik kijk even naar de trap, boven leek het donker, maar daar heb ik een oplossing voor! "Wacht even." Ik trek mijn hand los die Brie nog vast heeft en loop naar mijn koffer die ik open. Ik ga op zoek naar de zaklamp die ik er in gepropt had. Ik haal deze uit mijn koffer, doe mijn koffer weer dicht en knipper de zaklamp aan. Voor de zekerheid he, het kan zijn dat het boven echt heel donker is en dat de verlichting niet werkt fzo. "Okay, we kunnen." zeg ik met een knikje en schijn naar de trap. Ik haak mijn arm in die van Brie en trek haar mee tot aan de trap. "Ready?" vraag ik en schijn al naar boven.


    16 - 09 - '17