• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    (Maar is er dan eem echte moordenaar? Zo ja , wilt Mary m wel zij ^^ als er ook wel.een is..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    'Omdat jij me net op tijd hebt gered.' Probeerde ik zo dramatisch mogelijk te zeggen. Ik keek nog even naar Fayre, om vervolgens naar de rest te kijken. Ik beet op mijn lip, al die meisjes hier waren erg knap, maar ook de jongens waar zeer zeker niet verkeerd. Ik haalde een wenkbrauw op en keek naar de jongen met de bruine haren. 'Je mag toch sowieso een klacht indienen? Wij zitten hier ook niet voor onze lol...' Het liefste ging ik nu al gelijk weer terug naar huis, daar was alles sowieso veel beter.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    Ik rol even met mijn ogen als er door een jongen met krullen gezegd wordt dat het meisje naast hem de moordenaar is. ''Het is dat ik niet voor mijn verblijf hier heb betaald, anders had ik zeker een klacht ingediend.'' Daar kon ik Louis gelijk geven, ik had meteen bij de directie gestaan om een klacht in te dienen en ik zou niet zacht met ze omgaan. "Ik hoop in ieder geval dat de bedden er nog goed uitzien, anders vertik ik het om er in te slapen!" Ik sla mijn armen over elkaar met een knikje.


    16 - 09 - '17

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Ik grinnikte zachtjes om Maddie terwijl ik even naar mijn nagels keek en mijn benen over de leuning van de stoel hing. "Ik hoop het ook, anders heb ik iedere morgen last van een zwaar ochtend humeur." iets waar ik vaak last van had, een ochtendhumeur. Ik was nou eenmaal niet zo'n ochtendmens. En het was al te voorspellen dat als de bedden niet comfortabel waren ik iedere ochtend zwaar chagrinig rond zou lopen. "Zolang de badkamer ook maar schoon is."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Louis William Tomlinson
    'Omdat jij me net op tijd hebt gered.' zei de jongen dramatisch en ik grinnikte even. ''I'm superman.'' Zei ik met een wenkbrauw wiebel. De jongen was enorm knap en als we hier niet zaten opgesloten had ik er meteen voor gezorgd dat ik morgen al een date met hem zou hebben. Alleen we zaten hier wel opgesloten en wist ik niet eens zijn naam. 'Je mag toch sowieso een klacht indienen? Wij zitten hier ook niet voor onze lol...' Wees de jongen me daarna op onze niet vrijwillige opsluiting. ''Maar we kunnen er wel wat leuks van maken.'' glimlachte ik. Ik mocht hier dan opgesloten zitten, dat betekende niet dat ik meteen depressief ging doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maddison Masey Mash

    "Zolang de badkamer ook maar schoon is." Meteen knik ik hevig. "Je leest mijn gedachten Brie!" zeg ik meteen. Als de badkamer vies is, kan ik me toch niet douchen en opmaken? Maar, ik wil ook niet stinken, maar liever stinken dan mezelf te wassen in een vieze badkamer waar ik niet veel schoner van word. Ik kijk naar de vieze oude stoffige banken die er staan, ik wil graag gaan zitten, maar daar ga ik echt niet op zitten! Met een zucht kijk ik naar de krullebol en het meisje naast hem. "Ik ben Maddison by the way, maar noem me maar Maddie en jullie zijn?"


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [People, ideetje! Wat als iedereen het meisje kent? Daarom hoeft het niet persoonlijk een vriendin te zijn, maar iemand die je ooit ergens sprak of gezien hebt?]


    [Het meisje? Wat bedoel je daar mee?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    [Het meisje? Wat bedoel je daar mee?]


    [De 10 jongeren die naar dat huis moeten hebben allemaal iets te maken met de moord op iemand, dat is dus een meisje dat vermoord is.]


    16 - 09 - '17

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Ik lachte zachtes om Maddie waarna ik mijn armen over elkaar heen sloeg en wat onderuit zakten in de leren stoel. "Weet je...Voor een oude muffige stoel zit deze nog best wel comfortabel." ik bewoog mezelf een beetje, maar voordat ik het door had zakte de stoel ineen, en lag ik op de grond. "Laat maar, ik heb niets gezegd." Ik hoestte wat waarna ik opstond en het stof van mijn kleren klopten. "Verdomd ding." ik veegde het laatste stof weg. "Nou, nu we weten hoe slecht de meubels wel niet zijn, zin de verwachtingen van de badkamer en slaapkamers zeker niet veel beter."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Styles.
    'I'm superman.' Zei de jongen, terwijl hij een wenkbrauwwiebel maakte. Ik grinnikte. 'Ja, in je dromen zeker...' Grijnzend keek ik hem aan. Hij was van verre uit de knapste van alle jongens die hier waren, zeer zeker. 'Maar we kunnen er wel wat leuks van maken.' Glimlachte de jongen. Ik knikte hevig. 'Goed idee! Laten we een feest houden.' En dan zou die nacht iedereen al met elkaar in bed liggen, gewoon omdat we zo dronken waar. Maar, wacht is even... 'Is hier eigenlijk wel wat drank?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'Goed idee! Laten we een feest houden.' meteen knikte ik hevig. want feestje betekende drank en drank betekende vaak uitbundigheid. 'Is hier eigenlijk wel wat drank?' vroeg de jongen daarna eik haalde mijn schouders op. ''Is hier überhaupt wel iets te drink en te eten?'' ik stond op en en keek even rodn om er achter te komen waar de keuken kon zijn. ''Wie gaat mee de keuken zoeken?''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Milou Denise Wright

    Ik kijk met een schuin hoofd naar het huis, en een rilling loopt over mijn rug. Het was erg groot, en het zag er erg onheilspellend uit. Ik loop de hal binnen, en ik zie net wat mensen een andere kamer in lopen. Snel loop ik er achteraan, en kijk naar de jongens en meisjes die daar zitten. 'Hey! Ik ben Mikky. Eigenlijk heet ik Milou, maar Mikky klinkt leuker.' Zeg ik met een glimlach. Sommigen zijn in gesprek, en anderen staan gewoon wat te staan. Een ongemakkelijk gevoel bekruipt me. een van ons was een moordenaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maddison Masey Mash

    Ik kijk naar die krullebol die nu al aan drank denkt. We zijn hier nog geen ene dag en het gaat hier over een moord en hij kan alleen al aan drank denken? Wauw ... Ok Louis denkt ook al aan feesten zo te horen? Wauw again ... Opeens hoor ik iemand achter ons. Ik draai me om en bekijk het meisje. "Oh hallo." zeg ik glimlachend. "Ik ben Maddison, noem me maar Maddie en welcome to the club!"

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:10 ]


    16 - 09 - '17

    (Hebben we een moordenaar nodig? Mary wil m wel.zijn^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Hebben we een moordenaar nodig? Mary wil m wel.zijn^^)


    [Eigenlijk hadden we die niet echt, maar als je dat perse wil, ga je gang, als iedereen akkoord gaat]


    16 - 09 - '17