• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omg! Delilah! x'D)

    Harry Edward Styles.

    Ik hoorde een gil en van schrik viel ik van het bedje af. Proestend kwam ik boven water en zwom ik naar de kant, om vervolgens snel een blik op Jade te werpen.
    "Ik ben nog niet klaar met jou." zei ik grijnzend, waarna ik uit het water klom en op de twee gestaltes afliep. Het was Niall en zijn schrijfvriendin, als ik het goed had.
    Ik bekeek het meisje en moest bekennen dat ze net zoals Jade mooi uitzag, maar wat wilde je anders op een vakantie? Dan was alles mooi...Ik ging hier nog wel wat leuke nachten hebben.
    Bij die gedachte beet ik op mijn lip en lachte ik zachtjes, waarna ik naar het meisje liep en glimlachte.
    "Ik ben Harry." stelde ik mezelf voor, waarna ik haar grijnzend aankeek. "Maak je geen zorgen Nialler, ik heb haar nog nergens aangeraakt!"
    Ik wees op Jade en keek naar het meisje. "En dat is Jade."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik parkeerde mijn auto zo dicht mogelijk bij het station en keek nog snel op de klok. Ik was net op tijd want de trein zo precies over een minuut aankomen. Ik gooide het portier dicht en snelde het station in op zoeken naar het goede perron. Ik renden de trap op en zag op het bordje staan dat de trein 3 minuten vertraging had. Zenuwachtig wiebelde ik met van mijn eveneens op mijn andere been, terwijl ik in de verte tuurde, om te kijken of de trein er aankwam.

    Zayn William Tomlinson
    "ik had trouwens niet gedacht dat je zo knap was, Zayn." ik grinnikte even om de directheid van Serena en sloeg mijn arm om haar heen, terwijl de auto begon te rijden. "jij had anders ook wel even mogen melden dat je zo aantrekkelijk was." grijnsde ik en draaide het raam wat open. "heb je er een beetje zin?" vroeg ik haar. Ergens was ik wel opgelucht dat Serena geen fan was van One direction. Ik vond haar er dan ook niet echt een type voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik haalde mijn hand van voor zijn ogen en keek naar de jongen voor me. Waarom herkende ik hem ook vaagjes ? Ach whatever, het zal wel weer aan mij liggen. Ik nam zijn hand aan, "Delilah" stelde ik mezelf dan ook voor. Ik keek even naar het meisje en lachte. Toen drong het tot me door. Zwemmen, bikini, enorme blauwe plek op mijn buik en de littekens van alle andere keren. Awkward. Alhoewel, de littekens waren echt beter geworden met dat zalfje, je zag ze bijna niet meer, maar die grote paars-blauw-zwarte plek op mijn buik was niet echt subtiel. Lang leve dronken ouders ! NOT.
    Ik beet op mijn lip en keek even rond. Als hij nu ging voorstellen om te zwemmen dan sloeg ik hem gewoon. Nee, ik ging dat niet écht doen, maar serieus, ik zou waarschijnlijk iets stoms verzinnen als dat ik allergisch ben voor de zon ofzo.
    "Je zei nog niet, je bent dus wel van plan het te doen ?" bedacht ik me opeens luidop, doelend op hetgene Harry had gezegd.

    Serena Yasmina González.

    Ik leunde tegen Zayn's schouder aan en grijnsde eventjes. "Dan was het geen verrassing meer." zei ik met een speelse lach rond mijn lippen.
    Ik wist van mezelf dat ik vrij direct kon zijn, maar dat zat gewoon in mijn karakter. Als ik je niet mocht maakte ik je dat ook meteen duidelijk. En als ik je wel mocht wist je het ook vrij snel. Ik knikte snel op zijn vraag.
    "Ja, heel erg. Vooral omdat ik nu eindelijk eens een tijd met jou kan doorbrengen. Daar had ik al een tijd lang op gewacht." bekende ik, waarna ik mijn ogen sloot en tegen Zayn aan bleef leunen. Ik lag zo wel lekker.
    "Heb je trouwens al ideeën wat we allemaal gaan doen?" vroeg ik, waarna ik een haarlok vastpakte en ermee begon te spelen. Ik greep met mijn andere hand naar Zayn's pols en bekeek zijn tatoeages even, waarna ik tevreden knikte en hem weer losliet. Ik vond ze wel mooi, eerlijk gezegd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    We horen een gil en tot mijn opluchting valt hij van het bedje, maar door de plotselinge beweging val ik ook in het water. 'Ik ben nog niet klaar met jouw.' Zegt hij grijnzend. Ik bloos n zwem naarde kant terwijl ik snel een handdoek om me heen doe. Ik loop richting de mensen. Ik hoorde mijn naam. 'Jep ik ben jade en jullie zijn.' Vraagik vriendelijk aan de twee. Ikkende deblomde vaag en het meisje was vast zijn schrijfmeisje. Dat betekende dat er nog meer kwamen. Nog 3 meisjes. Dat leek me gezellig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek Delilah aan. "Dat is voor mij een weet, en voor jou een vraag." zei ik grijnzend, waarna ik merkte dat Jade naast me stond. Ik sloeg mijn armen speels om haar heen en keek naar Delilah. "Je hebt een mooie naam trouwens."
    Ik keek naar Niall en glimlachte naar hem. "Gaan jullie ook zwemmen? Ik zal me rustig houden."
    Ja, ze moesten wel even weten dat ik bekend stond als de meest sexy persoon hier... Oké, dat was misschien een beetje teveel van het goede. Maar ik was wel sexy! Ik liet mijn hoofd op Jade's schouder rustten en verborg de blauwe plek op haar bovenarm door mijn hand erop te plaatsen en die van haar dijbeen door mijn been ervoor te zetten. Niet iedereen hoefde te weten dat haar vader haar sloeg... Dat ging niemand iets aan. Tenzij Jade het zelf wilde vertellen natuurlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik glimlachte, "Dankje". Ik keek naar wat hij deed waardoor ik even met mijn ogen rolde, ongezien natuurlijk, ik had manieren hoor. Ik luisterde naar zijn vraag. Ik had mezelf net mentaal geslagen en mijn ogen werden groot. Ik opende mijn mond, "W-wel uh, ik denk dat ik, welja". Ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen om mijn buik heen. Shit shit shit shit shit. Ik beet enkel harder op mijn lip, des te harder ik bleef denken aan het idee om hier rond te lopen in bikini naast Jade die perfect stond te zijn. Ik sloot mijn ogen en stapte een paar stapjes naar achteren.
    "Ik pas deze keer" zei ik waarna ik een geforceerd lachje om mijn lippen kreeg. Jup, nu kwam ik totaal vreemd over bij Harry, goed gedaan Delilah, proficiat. Misschien hadden je ouders echt een reden om je te slaan. Ik keek om me heen en liet mijn lip los.

    Zayn Jawaad Malik
    "je, heel erg. Vooral omdat ik nu eindelijk eens tijd met jou door kan brengen. Daar had ik al een tijd lang op gewacht." ik glimlachte en kriebelde even met mijn hand over haar wang. "heb je trouwens al ideeën wat we allemaal gaan doen?" vroeg ze en pakte mijn pols vast. Verbaast keek ik naar wat ze aan het doen was, maar toen ik merkte dat ze naar mijn tatoeages keek liet ik her erbij. "gewoon het naar ons zin hebben." we hadden eigenlijk niet echt plannen gemaakt. We zouden vanzelf wel ingevingen krijgen als we ergens zin in hadden om te doen. " maar als je ideeën hebt moet je het zeggen hoof." glimlachten ik en trok haar ietsje naar me one en lechde mijnhoofd op die van haar, die ze op mijn schouder had gelegd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik grinnikte ondanks de zenuwen toch toen ze me meetrok naar de achterkant van het huisje. Ik was zenuwachtig doordat het niet zomaar iets was en ook niet weet hoe ze zou reageren. 'Weet je nog dat je me vaag herkende?' vroeg ik twijfelend. 'Ik wil je graag uitleggen hoe dat kan en ik geen moordenaar dus wil je ook niet vermoorden.' Ik volgde haar blik toen een gil haar mond verliet, maar voor ik wat kon zien had ze een hand voor mijn ogen geslagen.
    'Trauma waarvan?' vroeg ik verward en niet veel later hoorde ik de stem van Harry en schoot in de lach. Dit verklaarde gelijk een hoop. 'Hazz ik maak me echt geen zorgen en denk nog niets ook' zei ik nog steeds lachend en keek even naar Jade. 'Leuk je te ontmoeten.'

    ( Sorry late reactie (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rozalie Alena Rákóczi

    Mijn muziek zette ik uit toen werd omgeroepen dat we binnen een paar minuten bij het perron aan zouden komen. Door deze woorden werd ik toch wel zenuwachtig, want dat betekende dat ik Louis binnen een paar minuten ook zou zien. Toen die uiteindelijk stopte pakte ik mijn koffer vast en stapte de trein uit. Mijn blik ging het perron rond en bleef hangen bij een jongen die zenuwachtig van zijn ene op zijn andere been wiebelde. Hij kwam precies overeen met de beschrijving van Louis en dat was de reden dat ik uiteindelijk toch naar hem toeliep.
    'Louis?' vroeg ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Yasmina González.

    Ik schudde eventjes grinnikend mijn hoofd en hield me weer stil. "Wauw, dat zijn veel ideeën zeg." Ik glimlachte toen hij met zijn hand over mijn wang ging en knikte als antwoord.
    "Oh, dat doe ik. Je kent me daar wel lang genoeg voor." zei ik grijnzend.
    Ja, en als ik iets wilde dan kreeg ik het ook. Niet dat ik veeleisend was... Maar sommige dingen moest en zou ik gewoon voor elkaar krijgen. Zelfs al moest ik iemand daar letterlijk voor meeslepen. En Zayn wist dat maar al te goed.
    Ik liet me door Zayn dichterbij trekken en zuchtte zachtjes toen hij zijn hoofd tegen mijn hoofd legde. Ik hief mijn hand op en streek plagend door zijn haar, wetend dat hij dat minder leuk vond.
    "Niet boos gaan worden als ik dat doe, Zaynie." zei ik plagend, waarna ik mijn hand terugtrok en naar buiten keek. Ik was erg benieuwd naar dat huisje...
    "Zijn we er bijna?" vroeg ik na een paar seconden. Ik begon nogal nieuwsgierig te worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    Hij legde zijn hoofd op mijns schouder en bedekt mijn schouder en doet zijn been voor de mijne waar ik hem erg dankbaar voor ben aangezien ze mijn blauwe plekken niet zien. Ik had geen idee waar ze het over hadden. 'Leuk je te ontmoeten.' Zegt de blonde jongen. Ik bekijk hem. Niall ofzoiets dacht ik. 'Insgelijk.' Zeg ik tegen de blonde jongen. Ik glimlach terug en probeer met de handoek mijn kleinere blauwe plekken tenbedekken. Niemand hoefde ze te zien en dat hield ik graag ook zo. Niemand hoefde ze te zien of erover te weten. Ikmwou eigenlijk niet dat mensen het wisten omdat ze dan medelijden zouden krijgeniets dat ik absoluut niet wou.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik
    Serena haalde plagend haar hand door mijn haren en meteen maken ik protesterende geluidjes. Ik kon er niet al te best tegen als mensen aan mijn haar zaten en dat wist Serena ook maar al te goed. "Niet boos gaan worden als ik dat doe, Zaynie." Ik lachte om de naam die ze gaf maar schudden toen mijn hoofd. "Mijn haar is heilig ja." Piepte ik overdreven.
    "Zijn we er bijna?" Vroeg ze uiteindelijk en ik keek even naar buiten om te kijken waar we waren. "Wat een timing." Grinnikte ik terwijl de taxi stopten. Ik liet Serena los en stapte de auto uit om vervolgens als eb echte heer de deur voor haar open te houden n haar koffer uit de achterbak te halen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    "Louis?" Ik schok op en keek recht in de ogen van Rozalie. Tenminste, daar ging ik toch wel van uit. "Dat ben ik." Zei ik meteen vrolijken. "En jij bent roza." Concludeerde ik en gaf het meisje een knuffel. Het feit was dat we elkaar voor het eerst zagen, maar dat we elkaar al zo lang kenden dat het we voor mijn gevoel nu gewoon door konden gaan waar we gebleven waren. "Ik ben echt heel blij je nu eindelijk in het echt te zien." Ik draaide even een rondje met haar voordat ik haar weer losliet en een stap achteruit deed. "Goede reis gehad?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek even naar Delilah en fronste. "Um... Oké?"
    Ze was vreemd, maar goed... Dat betekende niet dat ze niet aardig kon zijn. Ik glimlachte naar Niall en Delilah en grijnsde onschuldig.
    "Blijven we hier staan of gaan we iets doen?" vroeg ik, waarna ik mijn hoofd van Jade's schouder haalde en ze aankeek. Mijn lichaam hield ik waar het was zodat de blauwe plekken niet zichtbaar werden.
    "Ga anders even een jurkje of een shirtje aantrekken." fluisterde ik in haar oor, niet willend dat ze zich ongemakkelijk ging voelen. Ik keek Niall even aan en grinnikte.
    "Een belangrijke vraag, kun jij koken?" vroeg ik met een onschuldig lachje.
    Ja, we moesten toch iemand hebben die deze vakantie ons eten kon verzorgen... En alleen maar pizza en patat was ook zo saai. En misschien kon een van de meisjes koken...


    Reading a good book is like taking a journey.