• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    404NOTFOUND schreef:
    Ben ik de enige die wel eens in een awkward situatie gezeten heeft omdat hij het bh-slotdingetje niet open kreeg en ik zelf ook niet? (cat)


    Ik heb het ook wel eens gehad ja


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    En welke condooms gebruiken jullie?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    En welke condooms gebruiken jullie?
    Wij gebruiken roze Durex-condooms met ribbeltjes :Y) En soms Durex Performa zodat we lekker lang door kunnen gaan. Nooit meer chocola of banaan want dat ruik je door het hele huis. En zo lekker smaakt het niet. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    404NOTFOUND schreef:
    Ben ik de enige die wel eens in een awkward situatie gezeten heeft omdat hij het bh-slotdingetje niet open kreeg en ik zelf ook niet? (cat)
    Nee, zeker met m'n laatste ex nog nooit last van gehad ;P


    Life is hard and then we die

    xSCHUT schreef:
    En welke condooms gebruiken jullie?

    Was dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Was dat?
    This.


    Life is hard and then we die

    Oromis schreef:
    (...)
    Was dat?


    You are beautiful, you are love.

    Beorn -> Sting


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    404NOTFOUND schreef:
    Ben ik de enige die wel eens in een awkward situatie gezeten heeft omdat hij het bh-slotdingetje niet open kreeg en ik zelf ook niet? (cat)

    Hahaha, mijn vriend is er behoorlijk skilled in. x')


    ars moriendi

    SICKENING schreef:
    Ik adviseer jullie Durex Play-O te gebruiken. Dat is glijmiddel die lichtjes tintelt als je het op je poes smeert. Gaat het gelijk een stuk makkelijker, ook voorspel en shizzle. Het is niet awkward om te halen of zo. It's a treat.


    ja... of het veranderd in een glijbaan (cat)

    Impossibru schreef:
    (...)

    ja... of het veranderd in een glijbaan (cat)

    Mocht je het hele pompje massaal verkrachten en alles op de poes smeren. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bij mijn vriend hangt het ervan af welke bh ik draag :'D 1 is moeilijk om open te krijgen dus vandaar. En wij gebruiken geen condooms, vind ik altijd zo'n mood killer.


    -

    Gebruiken jullie allemaal geen condooms? O.O
    Dat zou ik echt niet willen. Straks heeft een jongen een SOA of gaat hij vreemd. Ik moet er niet aan denken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Gebruiken jullie allemaal geen condooms? O.O
    Dat zou ik echt niet willen. Straks heeft een jongen een SOA of gaat hij vreemd. Ik moet er niet aan denken.

    Die van mij heeft laatst nog een SOA-test gedaan omdat het nog niet zo lang uit is met zijn ex en is all clean. x] Ik vind condooms enorme moodkillers.


    ars moriendi

    Ik doe het vaak met condoom, ook al heb ik morgen een jaar. Ik heb hem ontmaagd, en toch is het mijn initiatief en hij respecteert dat. Zoveel zooi. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)