• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Oke, oke, omdat jij het bent.' Ik haalde mijn handen uit haar zij, en hield ze onschuldig de lucht in alsof ik niets gedaan had. 'Zullen we nu dan naar binnen aan?' Ik grinnikte zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn haalde zijn handen van mijn zij en ik hijgde zachtjes van het lachen, ik gromde zachtjes en keek hem toen weer aan. "ja dat lijkt me een-" maar een hikje onderbrak mijn zin. "Oh fijn, door jou gekietel heb ik nu de hik" hikte ik.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik hoorde Harry's voetstappen op het hooi op de grond en keek om, toen hij bij mij was komen staan. Nox leek er geen problemen mee te hebben, wat ik eigenlijk ook wel verwacht had. Zolang je maar gewoon rustig deed in zijn buurt, was er niks aan de hand. Dan vond hij de aandacht zelfs leuk.
    'Het is een hij,' fluisterde ik tegen Harry. 'Gelukkig heeft hij je niet gehoord, anders had je hem flink beledigd.' Ik keek hem even serieus aan, maar moest toen toch lachen. Ik hield echter al snel op, omdat Harry's ogen zo'n mooie bijzondere kleur hadden, dat ik er haast door gehypnotiseerd werd. Snel schudde ik mijn hoofd en pakte zijn rechterhand met mijn rechterhand. Ik hield zijn hand wat omhoog een aantal centimeters voor de snoet van Nox. Zijn handpalm draaide ik in de juiste richting en braaf duwde Nox zijn neus ertegenaan.
    'Volgens mij vindt hij je wel leuk,' glimlachte ik naar Harry.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    'Dat hoor ik vaker,' grijnsde ik. Het was echt zo, soms werden de jongens echt gek van me.
    'Wil je?' Ze had een chocolade reep gepakt. Mijn ogen begonnen te glansen bij het aanzicht. Dat moest voldoende antwoord zijn nam ik aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Zouden jullie willen proberen minimaal 3 regels te schrijven? Het staat niet voor niets bij de regels...)


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Ja, ja, ik ben gewoon fantastisch, dat weet ik,' grinnikte ik. 'Awh, echt? Wat vervelend voor je. Dan moet je -je adem inhouden en drie keer slikken, dat werkt echt!' Ik glimlachte vrolijk naar haar. 'Maar, nu staan we dus nog steeds buiten... Ik dacht dat we van plan waren om naar binnen te gaan, of heb ik dat verkeerd begrepen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik hem serieus aan probeerde te kijken, maar wat helaas niet ging door de hikjes die mijn mond verlieten. "Ja, heel verve-" hik. "Vervelend." ik zuchtte geïrriteerd terwijl ik even mijn ogen sloot en ze vervolgens weer openden en naar Zayn keek die vroelijk glimlachten. "Nou vooruit dan, maar als ik stik in mijn eigen lucht die ik door slik, is het jou schuld" ik lachte zachtjes waarna ik een zuchtje sloeg en mijn adem inhield waarna ik zoals hij had gezegd, drie keer slikten. En pas na dat ik dat had gedaan, openden ik mijn mond weer. Geen gehik. Ik glimlachte klein. "Oh ne ne, kom we gaan naar bi-" hik. "Binnen. Oh echt heel fijn." mompelde ik sarcastisch.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dan is het alsnog je eigen schuld, want jij hebt mijn gevolgen opgevolgd, en dat had je niet hoeven doen.' Ik knipoogde even. Rose hield haar adem in, en slikte drie keer, bij de derde keer ging het altijd het lastigst. Ja, ik had ervaring ermee. 'En werkt het?' Vroeg ik haar, waarneer ze klaar was. 'Oh ne ne, kom we gaan naar bi-' Helaas krijg ik toch weer een hik te horen. 'Binnen. Oh echt heel fijn.' mompelde ze sarcastisch. Ik grinnikte. 'Sorry, babe, vroeger hielp dat bij mij altijd...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik sloeg een zucht, misschien een beetje een geïrriteerde omdat ik echt een hekel had aan de hik. Aangezien ik dan altijd opnieuw moest beginnen aan mijn zin."Sorry, babe, vroeger hielp dat bij mij altijd..." Wacht...noemde hij me nou net, babe? Ik grinnikte zachtjes en haalde even mijn schouders op. "Misschien dat ik gewoon water opsekop moet drinken, of iemand moet me laten schrikken. Maar ik denk neit echt dat dát snel zou gebeuren." Eigenlijk was het nog nooit écht iemand gelukt om me te laten schrikken. Of nou ja, ik schrok wel maar niet héél erg net zoals de meeste mensen. "Kom, dan gaan we naar binnen." ik grinnikte zachtjes en pakte Zayn zijn hand vast en begon weer richting de schuur te lopen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ik heb wel een ideetje voor je,' zachtjes grinnikend keek ik haar aan. 'Kijk, als jij nou op je kop gaat staan, en je mond open houd, dan kan ik het water zo naar binnen gieten.. Goed idee, of goed idee?' Met een lach op mijn gezicht keek ik haar aan. Ik knikte langzaam. 'Laten we dat doen, ja.' Rose pakte mijn hand vast, ik glimlachte klein, en gaf een kneepje in haar hand. Vervolgens liepen we weer richting de schuur.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Kijk, als jij nou op je kop gaat staan, en je mond open houd, dan kan ik het water zo naar binnen gieten.. Goed idee, of goed idee?" Ik grinnikte zachtjes en keek hem aan terwijl ik langzaam knikte, en we richting de schuur liepen. "Dat klinkt nog niet eens zo'n heel slecht idee. Misschien dat het zelfs werkt." ik glimlachte even waarna ik een klein kusje op zijn wang gaf, en ik mijn hoofd weer wegdraaiden omdat ik wist dat ik stond te blozen. Ik vouwde mijn hadn om de deur klink van de schuur en opende die.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dus, gaan we het uitproberen, dan?' Ze drukte een klein kusje op mijn wang, waarna ze zich gauw weer wegdraaide, een vrolijke grijns kwam er op mijn gezicht te staan. Ik wist echt niet wat ik had, maar het was ergens ook totaal niet goed... Rose sloot haar hand om de deur klink van de schuur en opende die. Ik trok haar mee naar binnen en duwde de deur dicht. 'Zo, als jij nou een glaasje water haalt dan bereid ik me voor.' Glimlachend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Zo, als jij nou een glaasje water haalt dan bereid ik me voor." Zayn sloot de schuurdeur weer achter zich terwijl ik zijn hand los liet en knikte. "Is goed, ben zo terug." ik grinnikte zachtjes waarna ik mezelf omdraaiden en richting de keuken liep. Ik opende een van de keuken kastjes en haalde er een glas uit waarna ik deze vulden met water. Ik draaide de kraan weer dicht waarna ik terug liep en het glas aan Zayn gaf. "Zolang alles maar niet over mijn gezicht heen valt is het goed." mompelde ik, waarna ik naar de muur liep en er een handstand tegen aan maakten. "Kom maar met dat water" zei ik lachend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose kwam weer terug lopen met een glas water in haar handen, en gaf hem aan mij. 'Zolang alles maar niet over mijn gezicht heen valt is het goed.' Mompelde ze, waarna ze tegen de muur een handstand maakte. 'Ik kan je die garantie niet geven, maar ach ja, het is maar water, hè.' Ik liep nog wat dichter naar Rose toe, en vlak voor haar knielde ik. Ik hield het glas voor haar gezicht, vlak bij haar mond, en hield het schuiner, waarna het zo in haar mond liep, verassend lukt het ook nog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Ik kan je die garantie niet geven, maar ach ja, het is maar water, hè.' Ik grinnikte zachtjes. "Dat is waar." Alles zag er heel anders uit als je opsekop stond, iets dat me zachtjes deed grinniken terwijl ik wist dat het bloed naar mijn hoofd stroomden en mijn wangen waarschijnlijk zo rood waren als appels. Zayn hield het glas tegen mijn mond aan terwijl ik mijn lippen van elkaar afhaalden en slokje voor slokje water begon te drinken. En tot mijn verbazing, ging het nog best goed, en na een tijdje was het glas al leeg.


    The expert in anything, was once a beginner.