• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes beet ik in mijn onderlip toen ik Zayn zachtjes hoorde kreunen. Iets dat me alleen nog maar meer aanspoorden. Ik drukte mijn lippen weer zachtjes tegen de huid van zijn nek terwijl ik deze zacht en teder kuste. Mijn linker hand bleef rusten op zijn schouder terwijl mijn rechter toch afdwaalden naar zijn borst, en hier ook op rustte. Ik liet mijn lippen afdwalen naar beneden, waarna ik ze aan een stukje huid zette en zachtjes zuigde, waarna ik even tevreden glimlachte naar de zuigzoen in zijn nek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan
    'Raar kind. Je lijkt wel tien jaar in plaats van negentien.' Zogenaamd beledigd keek ik haar aan.
    'Pardon,' werd gevolgd door een grinnik van mijn kant. Genietend begon ik aan het stukje chocolade wat ik had gekregen. Toen Mary op stond van het bed en op haar bureaustoel ging zitten, nam ik het hele bed in beslag. Ik ging languit liggen, sloeg mijn armen onder mijn hoofd en keek naar het witte plafond.
    'Vreter.'
    'Jep, that's me.' Ik grinnikte even, ze zou nog wel merken hoeveel ik naar binnen kon werken. 'But I'm proud of it.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    Haar rechterhand dwaalde langzaam af richting mijn borstkas, en bleef daar rustig liggen. Haar lippen liet ze ietsjes richting beneden glijden, waarna ze zachtjes aan stukje huid zuigde, en vervolgens het resultaat bekeek. 'Is het mooi geworden?' Grinnikte ik. Ik ging geen moeite doen om deze zuigzoen te verbergen, het was een soort gevoel van binnen die zei dat ik het niet kon maken, en eerlijk gezegd had ik er ook niet zoveel problemen mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter
    Ik grinnikte even toen hij mijn hele bed in beslag nam. "Je bent trots dat je een vreter bent? Raar kind. Nogmaals." Lachte ik. Ik sprong van mijn stoel af en ging boven hem hangen. Net een paar centimeter dat onze neuzen elkaar raakten. "Weet je , het is moeilijk om nu al van je te houden. Maar ik kan het niet stoppen."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rose Lileas Somerled

    "Is het mooi geworden?" Ik keek Zayn even aan terwijl ik mijn hoofd weer naar rechts kantelden en zachtjes grinnikten, waarna ik knikte. "Heel mooi" zei ik grinnikend waarna ik een zoen op zijn lippen drukten en zachtjes met mijn vinger over de gevoelige plek van de zuigzoen streelden terwijl ik even zachtjes grijnsden. Nee, ik was niet vanplan om mijn lippen van de zijne te halen, teder zoende ik hem waarna ik zachtjes met mijn tong tegen zijn onderlip tikten en wachtte op toestemming.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Heel mooi,' zei ze grinnikend. 'Dan heb ik er een tattoo bij,' grijnzend keek ik haar aan. Ze drukt een kusje op mijn lippen, en gleed met haar vinger over de zuigzoen heen, wat me een rilling bezorgde. Ik voelde haar grijnzen tegen mijn lippen aan. Zachtjes kuste me, waarna ze met haaar tongen tegen mijn onderlip tikte. Ik opende mijn mond, tergend langzaam, en ging met mijn tong op verkenning uit in haar mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Dan heb ik er een tattoo bij,' zei hij grijnzend. Ik grinnikte zachtjes, terwijl Zayn zijn mond openden en zijn tong al snel de mijne vond, en het spelletje weer overnieuw speelden. En het erge was, ik kon er geen genoeg van krijgen. Ik sloot mijn ogen terwijl ik mezelf mee liet slepen in het moment en zachtjes met mijn handen over zijn bovenlijf streelden. Een kleine kriebel schoot snel door mijn onderbuik heen, waarna ik even plagend in zijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan
    'Je bent trots dat je een vreter bent? Raar kind. Nogmaals.' Ik knikte alleen maar. Echt wel. Ik zag niet wat ze precies deed, dus ik schrok lichtelijk toen ze opeens boven me ging hangen. 'Weet je , het is moeilijk om nu al van je te houden. Maar ik kan het niet stoppen.'
    'Strange things happen in life.' Ik mompelde maar wat vaags, merkend dat ik moe begon te worden. Een grote gaap ontsnapte dan ook uit mijn mond.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    Rose streelde zachtjes met haar handen over mijn bovenlijf, wat opnieuw een kreun uit mijn mond liet verlaten, waarna ze plagend in mijn onderlip beet. 'Hmm,' mompelde ik zachtjes. Ik kon er geen genoeg van krijgen, ik wist eigenlijk dat ik het niet moest doen, maar ik had de kracht niet om te stoppen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter
    Ik grinnikte even bij zijn antwoord. Ondertussen werd ik ook een beetje moe. Vanochtend moest ik klusjes doen , daarna naar Belle en toen dit. Ik rolde op mijn zij op mijn bed en klemde mijn armen om Niall heen. Het werd ondertussen ook donker buiten , dus slapen kon in principe geen probleem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rose Lileas Somerled

    "Hmm" mompelde hij, iets dat me een beetje deed grijnzen tegen zijn lippen aan, en iets dat ergens aangaf dat hij niet wilde dat ik ermee op hield. Zachtjes streelde mijn handen van boven naar beneden over zijn bovenlijf waarna ik ze weer omhoog bracht. Een op zijn schouder, en een in zijn nek. Ik trok mijn lippen weer terug waarna ik de huid van zijn nek weer verkenden, en vervolgens over zijn hals zoenden terwijl ik mijn ademhaling onder controle probeerden te houden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hm, Rose, pest me niet zo...' Mompelde ik zachtjes, terwijl ik haar lippen voor een tweede keer in mijn nek voelde. Alles met haar voelde zo goed aan, en ik kende haar eigenlijk nog amper. Langzaam liet ik mijn handen naar de onder kant van haar t-shirtje glijden, en frummelde er even aan, ik wist niet precies of ze wel verder wilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Hm, Rose, pest me niet zo..." Een kleine giechel verliet mijn mond, en zijn zin liet me even grijnzen. "Maar" kusje "ik" kusje "houd" kusje "ervan" kusje "om" kusje "je te plagen" kusje. Tussen elk woordje drukten ik een kus in zijn nek, net zoals hij eerder bij mij had gedaan, alleen dan op mijn mond. Zayn liet zijn handen naar de onderkant van mijn t-shirtje glijden waar hij even aan frummelden. Ik haalde mijn lippen uit zijn nek waarna ik mijn eigen handen aan de onderkant van mijn t-shirtje vastklemden en hem uitrok over mijn hoofd waarna hij ergens op de grond belanden, en ik mijn lippen weer in zijn hals plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Loueh?}


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik.
    Tussen elk woord wat ze zei liet ze een kusje achter in mijn nek, precies zoals ik bij haar had gedaan, alleen dan op haar mond. Rose haalde haar lippen uit mijn nek, pakte mijn handen vast en legde ze neer op mijn borst, vervolgens trok ze bij haarzelf haar t-shirtje uit, en gooide die ergens in de schuur. Haar lippen kwamen weer in mijn nek terecht. Grijnzend drukte ik een klein kusje op haar kruin, en liet mijn handen vervolgens over haar rug heen glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you