• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Ik knikte langzaam terwijl ik nogsteeds naar de grond staarden en zachtjes in mijn onderlip beet. "Ik begrijp het wel, keuzes zijn niet altijd makkelijk om te maken. Maar je moet wél de juiste keuze maken." ik zuchtte zachtjes waarna ik hem weer aankeek en knikte. "Ja echt, dat meen ik. Dat is niet is waar ik over ga liegen Zayn."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Nog steeds keek ze me niet aan, waardoor ik haar maakte dat ze me aankeek. Met mijn vingers pakte ik haar kin beet, en liet haar me dus aankijken. 'Ik beloof je dat ik de juiste keuze ga maken, echt waar, ik wil je geen pijn doen...' Ik glimlachte zwakjes. 'Sorry, ik had ook niet moeten liegen tegen jou...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn klemden zijn vingers rond zijn kin waardoor ik was gedwongen en hem aan te kijken. Ik zuchtte zachtjes. "Ik geloof wel dat je me geen pijn wilt doen, Zayn." ik keek hem even aan in zijn ogen en glimlachte klein. "H-het geeft niet, excuses aanvaart."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan
    Oeps, ze vatte het verkeerd op. Wat was je ook weer tactisch Niall James Horan. Ik ging over haar heen zitten en drukte mijn lippen op haar wang.
    'Zo bedoelde ik het niet. Dit moment is heerlijk. En dat komt door jouw.' Ik kon sommige momenten met meisjes echt verknallen. Hopelijk wilde ze me vergeven.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    {mijn topics, ik ga even laatste reactie zoeken was CxStylinson}


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Jij kan echt zo verwarrend overkomen." Grinnikte ik. Ik drukte mijn lippen kort op de zijne en ging weer rechtop zitten. Mijn handen reikten naar een reep chocola op mijn nachtkastje. "Wil je?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    'Dat is mooi,' ik glimlachte naar haar, en vervolgens liet ik mijn vingers los van haar kaken, straks had ik haar pijn gedaan omdat ik een beetje te agressief had gedaan. 'Je hebt geen pijn, toch?' Bezorgd keek ik haar aan, waarna ik snel alweer glimlachte. 'Dan is het goed.' Een opgeluchte zucht verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    Annabelle Sophia Loverose

    Ik zag Harry grijnzen. 'Je lacht schattig als je zo verlegen doet. Je bent een schat, Belle!' Zijn hand omsloot de mijne weer en ik draaide mijn hoofd richting de box waar Nox instond, zodat hij mij niet kon zien blozen. Ik trok hem zachtjes mee, naar mijn paard en liep de box in. Harry had ik net buiten de box achtergelaten, omdat hij zelf moest bepalen wanneer hij verder wilde lopen.
    'Hey lekkerding,' zei ik lachend tegen de prachtige zwarte hengst, die zijn snoet tegen mijn wang duwde en zachtjes bries. Zoals altijd kietelde het en ik grinnikte zachtjes. 'Wil je Harry ontmoeten,' vroeg ik, terwijl ik mijn hand langs de zwarte vacht liet glijden.


    Harry Styles
    Belle trok me zachtjes mee richting haar paard. Ik keek naar het paard. Het was een zwarte met een glanzende vacht. Het paard zag er krachtig en goed verzorgd uit. 'Hey lekkerding, wil je Harry ontmoeten?' vroeg ze lachend aan haar paard terwijl ze hem aaide. Ik grijnsde en liep naar haar toe. 'En, wil ze me ontmoeten?'

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:58 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Rose Lileas Somerled

    Zayn haalde zijn vingers weer van mijn kaken af waarna hij me aankeek met een bezorgde blik. Ik grinnikte zachtjes terwijl ik mijn hoofd schudden waarna ik even met mijn vingers over mijn kaken wreef. "Nope, geen pijn." zei ik met een glimlachje. 'Dan is het goed.' zei hij met een opgeluchte zucht waarna ik even zachtjes in mijn onderlip beet en hem aankeek. "Gaan we terug naar binnen?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte langzaam, voordat ik glimlachte. 'Dan is het goed, ben je ook niet meer boos op me?' Ik trok een pruillipje, en keek haar aan. 'Gaan we terug naar binnen?' Vroeg ze. 'Is goed, straks vat je nog kou,' grinnikte ik. Het is ook nog best koud buiten, daar niet van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Dan is het goed, ben je ook niet meer boos op me?' Ik grinnikte zachtjes terwijl ik in mijn onderlip en hem aankeek terwijl ik mijn hoofd schuin hield, en grinnikte om zijn pruillipje. "Hm...zou ik nog boos zijn op Zayn?...Zou ik...of zou ik niet...Of toch- Nee ik ben niet meer boos op je." Ik grinnikte zachtjes waarna ik even door zijn haar woelden en hem toen weer aankeek. "En dat is nou een van de dingen die ik niet wil" zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat is mooi.' Grijnzend keek ik haar aan, waarna ze met haar hand door mijn haar woelde. Even keek ik haar aan, voordat ik in actie kwam. 'Nee, dat heb je niet gedaan, toch?! Het zat net weer een beetje goed...' Ik pakte haar vast bij haar middel en trok haar in mijn richting toe, ik schudde mijn hoofd. 'Ik ook niet.' Waarna ik haar zachtjes begon te kietelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Nee, dat heb je niet gedaan, toch?! Het zat net weer een beetje goed...' Ik grinnikte terwijl ik mijn hoofd schuin hield en hem aankeek. "Je maakt je echt te veel druk om je haar, want het zit prima." zei ik met een glimlachje. Zayn plaatsten zijn handen op mijn middel en trok me naar zich toe terwijl kleine blosjes op mijn wangen verschenen. Maar ik wist al snel wat hij van plan was toen ik zijn vingers voelden bewegen. Ik beet hard op de binnenkant van mijn wangen terwijl ik zachtjes lachten, maar al snel kon ik het niet meer volhouden en begon ik harder te lachen. "Zayn stop!" bracht ik uit onder het lachen door, lachend gooide ik mijn hoofd in mijn nek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hm, hoe weet ik dat je niet liegt, hè? Misschien zit het wel voor geen ene meter en dan loop ik voorschut...' Zachtjes begon ik steeds harder te kietelen, vrolijk schonk ik haar een glimlach, blij toe dat ze niet nog steeds boos op me was. 'Waarom zou ik stoppen?' Onschuldig keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Hm, hoe weet ik dat je niet liegt, hè? Misschien zit het wel voor geen ene meter en dan loop ik voorschut...' Zayn begon me harder te kietelen terwijl ik harder begon te lachen. "O-omdat...omdat ik niet lieg" lachte ik terwijl ik mijn handen op zijn schouders plaatsten in de hoop hem weg kunnen te duwen. Iets waarvan ik wist dat dat onmogelijk zou gaan worden. Zayn keek me onschuldig aan terwijl ik harder lachte. "Omdat...omdat...omdat...Omdat- Weet ik veel!" bracht ik moeilijk uit.


    The expert in anything, was once a beginner.