• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Waarna het glas leeg was, zette ik het naast Rose neer op de grond. Ik pakte haar hand vast en hielp haar terug "normaal" te staan. 'En, heeft het gewerkt?' Glimlachend keek ik haar aan, zonder er ook maar aan te denken dat ik nog steeds haar hand vast had, het voelde gewoon te goed om het los te laten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Rose Lileas Somerled/b]]

    Zayn hielp me overeind waarna ik even een hand door mijn haar heen haalden en voelden hoe mijn gezicht weer 'normaal' kleurden. Aangezien hij net rood was. 'En, heeft het gewerkt?' ik grinnikte zachtjes en haalde mijn lippen al van elkaar om iets te zeggen. Maar ik wachten even, waarna ik Zayn aankeek met een vrolijk glimlachje. "Jup, ik denk het wel." ik glimlachte terwijl mijn ogen even afdwaalden naar mijn hand in de zijne.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose keek me aan met een vrolijk glimlachje. 'Jup, ik denk het wel.' Ze glimlachte terwijl ik merkte hoe haar ogen langzaam afdwaalde naar onze handen, die elkaar nog steeds vast hadden. 'Dat is mooi, laten we het dan ook hopen voor je.' Ik glimlachte, waarna ik haar zachtjes aan haar hand mee naar de bank trok, ik struikelde helaas over iets, waardoor ik op de bank belandde, en in mijn val trok ik Rose mee, waardoor ze precies boven op mij kwam. Ik grinnikte zachtjes, en keek haar daarna aan. 'Sorry,' mompelde ik. 'Zo is het ook geen bedoeling om op de bank te komen...' Ik maakte precies ook geen aanstalten om van de bank af te komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Dat is mooi, laten we het dan ook hopen voor je.' Ik grinnikte zachtjes en knikte. "Laten we het maar inderdaad hopen, maar zo te zien is de hik weg" ik zuchtte zachtjes bij deze gedachten en grinnikte zachtjes toen Zayn me weer mee trok, maar hij struikelde en trok me mee in zijn val waardoor ik met een zachte zucht boven op hem belanden, en hem aankeek. 'Sorry,' 'Zo is het ook geen bedoeling om op de bank te komen...' ik grinnikte zachtjes terwijl ik wist dat ik bloosden. "Je hoeft geen sorry te zeggen, en ik begrijp wel dat dit niet de bedoeling was." Ookal was het zijn bedoeling niet, ik had er totaal geen probleem mee. Ik keek hem aan terwijl ik mijn hoofd een beetje kantelde naar rechts en even in mijn onderlip beet waarna ik glimlachte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose grinnikte zachtjes, waarna ze begon te blozen. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, en ik begrijp ook wel dat dit niet de bedoeling was.' Zei ze. Ik glimlachte opgelucht. 'Dan is het goed.' Ze bleef me aankijken, en ik had ook geen behoefte om mijn hoofd echt weg te draaien, ze kantelde haar hoofd naar rechts en beet in haar onderlip, waarneer ze naar me glimlachte. Het zag er veel te opwindend uit voor mij, dit kon ik echt niet volhouden. Langzaam sloeg ik mijn armen om haar middel, en drukte het eerste kusje op haar lippen. 'Vind,' kusje. 'je,' kusje. 'het,' kusje. 'erg,' kusje. 'als,' kusje. 'ik,' kusje. 'dit,' kusje. 'doe?' Kusje. Grijnzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SateGoddess schreef:
    Niall James Horan
    'Dat hoor ik vaker,' grijnsde ik. Het was echt zo, soms werden de jongens echt gek van me.
    'Wil je?' Ze had een chocolade reep gepakt. Mijn ogen begonnen te glansen bij het aanzicht. Dat moest voldoende antwoord zijn nam ik aan.


    Mary Carter

    Ik schudde lachend mijn hoofd en brak een stukje af om die vervolgens aan hem te geven. ''Raar kind. Je lijkt wel tien jaar in plaats van negentien.'' lachte ik.
    Ik stond op en ging zitten op mijn bureaustoel. Snel draaide ik me om en deed mijn voeten op mijn bed , zodat ik ook Niall kon bekijken die zijn chocola aan het eten was. ''Vreter.'' lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes, en vond het nogsteeds geen probleem om zo te liggen. Eigenlijk was het best comfortabel, althans voor mij dan aangezien ik boven op Zayn lag en hij waarschijnlijk tussen mij en de bank werd geplet. Toen besefte ik eigenlijk pas dat hij zijn armen om mijn middel heen sloeg, terwijl ik zijn hoofd al dichterbij zag komen en de blosjes op mijn wangen roder werden. Tussen elk woordje dat Zayn uitsprak drukte hij een kusje op mijn lippen. En ook hier, had ik zeker geen problemen mee. Hij drukte het laatste kusje op mijn lippen en keek me grijnzend aan, iets waarvan ik vond dat het heel aantrekkelijk was. Ik schudde mijn hoofd terwijl ik een kleine glimlach niet kon onderdrukken. "Helemaal niet" grijnsde ik terug, waarna ik even met mijn duim over zijn wang streelden en vervolgens een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Mijn armen omklemden zich wat strakker om haar middel, volgens mij lag ze wel comfortabel, en zelf had ik er ook helemaal geen problemen mee om zo te liggen. 'Helemaal niet.' Grijnsde ze, waarneer ik klaar was met mijn kusjes. Ze streelde even met haar duim over mijn wang, en drukte daarna een zacht kusje op mijn lippen. Ik glimlachte naar haar. 'Je bent zo mooi,' mompelde ik zachtes, waarna ik mijn hand verplaatste en 'm in haar neg legde, om zo de laatste centimeters tussen ons te verbruggen, zachtjes drukte ik mijn lippen tegen die van haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ookal mompelde Zayn zijn woorden, ik kon ze makkelijk verstaan. Wat misschien kwam omdat ik ,laten we zeggen, zo close tegen hem aanlag. De blosjes op mijn wangen werden iets roder, en ik voelden mijn wangen al gloeien. Ik giechelde zachtjes terwijl ik mijn linkerhand van zijn schouder naar zijn borstkast verplaatsten, toen hij de zijne in mijn nek plaatsten. Zijn gezicht was nog maar enkele milimeters verwijderd van de mijne, en hij zijn lippen zachtjes tegen de mijne drukten. Ik glimlachte even klein terwijl ik mijn ogen sloot en hem zachtjes terug zoenden, terwijl ik met mijn andere hand willekeurige figuurtjes in zijn nek maakten, terwijl mijn andere hand rustig op zijn borst lag.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Zachtjes kuste ze me terug, ik glimlachte lichtjes, waarna ik met mijn tong over haar onderlip likte. Hopelijk zou ze me nu niet afwijzen, na het voorval van net, maar ik ging er niet zo heel erg vanuit. Met haar hand tekende ze figuurtjes in mijn nek, wat me even de rillingen bezorgde, haar andere hand had rustig plaats genomen op mijn borstkas. Mijn ene hand had ik nog steeds in haar nek, en mijn andere hand lag nog op haar heup, geen aanstalten om ze te verplaatsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn likte met zijn tong over mijn onderlip. Even twijfelde ik, was het geen dat hij nu deed wel goed? Mijn ene helft zei dat ik moest stoppen en het af moest kappen. Maar mijn andere helft vertelde me dat ik daar niet aan moest denken en lekker door moest gaan waarmee ik bezig was. En deze kant, won. Zachtjes opende ik mijn lippen waarna mijn tong de zijne vond en ze weer het liefdesspelltje speelden. Een zacht kreuntje verliet mijn mond terwijl ik hem iets dichterbij trok en zachtjes met mijn hand door zijn haar streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Agate Mia Jones

    ''Luca, leuke naam.'' glimlachte ik.
    Ik keek toe hoe Louis het zadel erop legde. Ookal zag ik wel wat hij niet had gedaan. Alle riempjes vast maken. Eigenlijk zag het er best grappig uit maar ik lachte niet. ''Lou, je moet wel alle riemen vast maken. Die onder het zadel, onder de buik, als straks zetten enzo.'' legde ik uit en liep naar hem toe en ging naast hem zitten.
    Vanaf hier zag ik de riem dat onder het zadel over de buik heen ging nog los hangen en de riemen voor de voetstukken nog los hangen.
    ''Kijk, die zit nog los en die.'' Ik wees ze aan.


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik.
    Ietwat twijfelend opende Rose haar mond, ik glimlachte, gelukkig had ze me niet afgewezen, anders zou het daarna echt awkward tussen ons geweest zijn, net nu ik haar beloofd had om elke dag te helpen in de bakkerij. Onze tongen vinden elkaar en spelen een heus liefdesspel, een zacht kreuntje verliet haar lippen, wat mij haast opwond, haar handen gleden langzaam door mijn haar, voor deze ene keer vond ik het niet erg dat ze dat deed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ergens was het misschien maar goed dat ik naar deze kant had geluisterd. Aangezien ik nog een hele week met hem door zou moeten brengen, en die weken daarna, en hij me zou helpen. Dus als ik had geweigerd, was het eigenlijk wel te voorspellen dat alles heel awkward en stroef zou gaan verlopen. En alles voelde te goed om het zomaar af te kappen. Ik liet mijn handen uit zijn haren glijden en plaatsten deze op zijn schouder. Zachtjes maakte ik mezelf los van zijn lippen waarna ik hem even een kleine glimlach gaf, voordat ik mijn lippen op zijn kaaklijn zette en zo een weg naar zijn nek kusten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose haar handen verdwenen uit mijn haren, en een paar seconde later voelde ik ze op mijn schouders. Langzaam maakte ze zichzelf los van onze kus, ik maakte een klein protesterend geluidje, terwijl ze me een glimlach schonk. Lief glimlachte ik terug. Vlak daarna voelde ik haar lippen op mijn kaaklijn, en vervolgens maakte ze een weg richting mijn nek. Een kleine kreun verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you