• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Agate Mia Jones

    ''Okay.'' mompelde ik. Ik keek toe hoe Louis het paard beklom. Wat nou niet echt lukte. Ik keek even op mijn horloge. Wow, was het al elf uur?! ''Lou, ik wil je best helpen maar ik weet niet of het nu nog slim is. Het is namelijk al elf uur.'' Er kwam een klein ''awh'' geluidje uit mijn mond. Had hij al die moeite voor niks gedaan. Tja, we konden ook gewoon dit laten staan en morgen verder gaan. Ik gaf Louis nog wel een zetje om hem erop te zetten. Ik grinnikte. ''Maar volgens mij moet je er nu weer af.'' Eigenlijk was het best wel zielig. Alleen ik dacht niet dat de Loverose's blij waren als we deze paarden zo zouden laten staan.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:55 ]


    Do what people say you can't.

    (Nog een gelukkig nieuwjaar iedereen!)


    Happy Birthday my Potter!

    [Sategoddess --> 2012Hangover
    En wat is het laatste bericht van Mary? Dan kan ik daar even op reageren]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Volgens mij had Curlies hem gequote op pagina 18)


    Happy Birthday my Potter!

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte weer eens en keek hem recht in zijn ogen aan. Nou, het was op dat moment wel donker maar je kon zijn ogen nog helder zien. Mijn glimlach werd groter toen hij een kus op mijn lippen drukte.
    ''Ugh, ik houd zoveel van je.'' mompelde ik. Ik glimlachte even waterig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rider schreef:
    (Volgens mij had Curlies hem gequote op pagina 18)


    [Thanks! Dat was idd zo!]

    Niall James Horan
    'Ugh, ik houd zoveel van je.' Ik glimlachte terug, maar zei niks. Waarom niet? Geen idee. Ik was ver in gedachten verzonken. Aan het piekeren over dingen waar ik nu gewoon niet aan zou moeten denken, zoals het zou moeten als we weer gingen touren enzovoort. En daarbij, dit ging te snel, we kenden elkaar nog geen vierentwintig uur. Shit! Ik was nooit goed geweest met meisjes en dit verklaarde misschien iets.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik zuchtte en keerde me naar Niall. Waarom in hemelsnaam deed hij opeens zo? Helemaal in gedachten verzonken.. Oké, dat deed ik ook best wel vaak en ik dwaalde meestal af in gesprekken. Maar zo was ik gewoon, ik kon er niet zoveel aan doen. ''Niall?'' fluisterde ik zacht en zuchtte weer. Ik was moe, maar wilde gewoon even niet slapen. In slapen had ik sowieso geen zin in, het liefst wilde ik nu gewoon gaan rond rennen in de weide of zo. Dat klonk echt raar, maar ach ja. Ik streelde Niall's wang en keek hem schuin aan. We kenden elkaar nog geen eens vierentwintig uur, waar ik me ook wel druk om maakte. Misschien was het te snel en hadden we het fout? Ik wilde tenminste niet uit elkaar gaan omdat we het niet zeker wisten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik verveel me nogal :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DeGeneres schreef:
    Zayn Malik.
    Rose drukte haar lippen kort die van mij en ik glimlachte naar haar, waarna ik haar volgde richting de keuken. Ik volgde al haar handelingen en betrapte mezelf erop dat ik iets te vaak uitbundig naar haar aan het kijken was. Ik glimlachte naar Rose toen ze een glas cola aan mij gaf. 'Bedankt.' Ik zetten het glas aan mijn lippen en nam een slokje waarna ik Rose weer aankeek. 'Dus, waarmee wil je beginnen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    'Niall?' Ik hoorde ook duidelijk haar zucht. Ze was op haar zij gaan liggen en keek me aan terwijl ze m'n wang streelde. Ook ik draaide me nu naar haar.
    'We gaan het proberen hé? En het gaat lukken.' Dat laatste overtuigde mezelf helemaal en gelijk drukte ik mijn lippen op die van haar. 'Ik hou van je. Heel erg veel. Nu al.' Een gelukkig gevoel stroomde plotseling door me heen, van het puntje van mijn kruin tot mijn tenen. Ik verlegde me en kwam dichter tegen haar aan liggen. Daarbij legde ik mijn benen tussen die van haar en wreef voorzichtig heel zacht tegen haar voeten aan met de mijne. Voetjevrijen zou m'n oma gezegd hebben, wat je in haar tijd deed als je nog niet getrouwd was met elkaar. Dit had ze me ooit lachend verteld toen ik nog maar een jaar of 7 was geweest. Ze had me lachend aangekeken, over m'n hoofd heen gewreven en gezegd dat ik het nog niet zou snappen, dat zou later wel komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DeGeneres schreef:
    (...)


    (Ik heb TheSeasons een Gb gestuurd. Hopelijk begint ze dan weer met reageren c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    (...)

    Liam Payne
    'Ehm... 11 uur in de ochtend? Dan hebben we de hele dag en kan ik weg bij dat kreng,' zei ze en knikte richting het huis,waardoor ik even kort grinnik.
    "Is goed,ik zal morgen bij je kamer staan."glimlach ik naar haar.

    (sorry voor het laate en kortse stukje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Topic 6!


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    (...)


    (Subway is al een tijdje niet meer online geweest (even als itsJADE) dus ik ga wel een gb sturen, maar ik weet niet wanneer er een reactie zal komen...)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Happy Birthday my Potter!