• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Agate Mia Jones

    Ik plofte naast Louis neer in het hooi. Ik pakte een strookje en speelde daarmee. ''Wil je serieus nog gaan paardrijden nu je al 3 keer van dat beest bent afgevallen?'' vroeg ik ongelovig.
    Zelf maakte het mij nu niet meer uit, of hij het nou wel deed of niet. Zolang hij zich maar niet verwondde of iets brak. Ondertussen had ik al iets van vijf strookjes kapot getrokken en pakte nu mijn zesde. Ik keek hem aan en wachtte op zijn antwoord.

    [sorry, had nog geen tijd om te reageren]


    Do what people say you can't.

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, had het echt druk de laatste 2 dangen, maar heb nu vakantie, dus kan weer reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    xElounor schreef:
    Agate Mia Jones

    Ik plofte naast Louis neer in het hooi. Ik pakte een strookje en speelde daarmee. ''Wil je serieus nog gaan paardrijden nu je al 3 keer van dat beest bent afgevallen?'' vroeg ik ongelovig.
    Zelf maakte het mij nu niet meer uit, of hij het nou wel deed of niet. Zolang hij zich maar niet verwondde of iets brak. Ondertussen had ik al iets van vijf strookjes kapot getrokken en pakte nu mijn zesde. Ik keek hem aan en wachtte op zijn antwoord.

    [sorry, had nog geen tijd om te reageren]


    Louis William Tomlinson
    Ik kijk op als Agate ook naast me neer ploft in het hooi en kijk toe hoe ze met een strookje hooi speelde en grinnik even. Na haar woorden haal ik dan even mijn schouders op. 'Louis Tomlinson geeft nooit op!' roep ik dan en spring meteen op en kijk met goed moet naar het paard. Ik kijk dan weer naar Agate en grinnik en loop dan naar het paard toe. Het lukt je wel Louis, het lukt je wel Louis! Bleef ik maar in mijn hoofd herhalen en zet dan een voet in de beugel en probeer erop te klimmen, het lijkt even te lukken, maar halverwege lijkt het wel of ik mijn been er niet verder over krijg. Ik probeer dan weer naar Agate te kijken. 'Help.' komt er dan zacht, wanhopig uit mijn mond. 'Als je me nu het laaste zetje geeft lukt het wel en zit ik er op, hopelijk.' zeg ik dan tegen haar, het laatste heel zacht, nauwelijks hoorbaar en ik grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd! Ben een week uit de running geweest helaas! Ik ga even teruglezen en daarna reageer ik :)]


    Harry Styles
    'Stop met zo lief zijn, straks raak ik er nog aan verslaafd,' lachte Belle, waarna ze haar hoofd op mijn borst drukte. Ik begon te lachen. 'Verslaafd, aan mij?' ik kon me er niet echt wat bij voorstellen. Ik zei gewoon wat ik dacht. 'Ik vind jou ook lief, Belle' zei ik, deze keer met een serieus gezicht. 'We gaan van deze tijd gewoon het ALLERbeste maken, en wat daarna gebeurd, dat zien we dan wel. ' vervolgde ik.
    Ik drukte weer een kus op haar mond en gaf haar een dikke knuffel, waarna ik haar nog stevig vasthield.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 11:41 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik knikte braaf op wat hij zei, al hoopte ik stiekem dat die tijd zo lang mogelijk zou duren. Al vond ik het wel zielig voor hem en de anderen dat ze problemen hadden met zingen, maar in mijn hoofd mocht ik van mijzelf wel even egoïstisch zijn.
    Harry drukte nog een kus op mijn mond en knuffelde mij, waarna hij mij niet losliet. Ik bleef zonder problemen gevangen in zijn armen staan en gaapte. Eigenlijk begon ik nu ook wel moe te worden, maar had niet echt zin om dat toe te geven, al zou Harry het gapen waarschijnlijk ook wel gezien hebben.
    'Hoe laat zou het zijn?' vroeg ik mij hardop af.


    Happy Birthday my Potter!

    Als iedereen zich klaar gaat maken om te gaan slapen kunnen we binnenkort naar een volgende dag gaan!


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    (...)

    Liam Payne
    'Ehm... 11 uur in de ochtend? Dan hebben we de hele dag en kan ik weg bij dat kreng,' zei ze en knikte richting het huis,waardoor ik even kort grinnik.
    "Is goed,ik zal morgen bij je kamer staan."glimlach ik naar haar.
    "Nou ,ik zie je morgen."zeg ik met een glimlachje en ga dan terug nar de Loverose familie.
    Als ik in de schuur aankom,kruip ik direct de hooizolder op en zet mijn wekker op mijn gsm om dan zo in slaap te vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga morgen vroeg op vakantie tot volgende week zondag en ik weet niet 100% of ik Internet heb, dus ik zal (misschien) niet kunnen reageren... Sorry! Je mag van alles doen met Niall!]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:30 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    [Ik ga morgen vroeg op vakantie tot volgende week zondag en ik weet niet 100% of ik Internet heb, dus ik zal (misschien) niet kunnen reageren... Sorry! Je mag van alles doen met Niall!]


    (Bedankt voor het melden en heeeeel veel plezier c; (Ik wilde dat ik in het echt alles met Niall mocht doen *wenkbrauwwiebel*) )


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    Belle was zichtbaar moe, ik had haar al een aantal keren zien gapen. Ik kon haar geen ongelijk geven, nu ik er zo over na aan het denken was, was ik eigenlijk ook wel heel moe. 'Hoe laat zou het zijn?' vroeg Belle. Ik keek op mijn horloge. 'Wow, het is al elf uur geweest!' ik had niet gedacht dat het al zo laat was.
    'Misschien moeten we maar naar uhm, bed gaan?' zei ik lief glimlachend. Stiekem wilde ik wel dat Belle in mijn armen zou komen slapen, maar goed, misschien was dat wel weer erg overhaast en denkt ze dadelijk nog dat ik haar alleen maar het bed in wil krijgen. Een zucht verliet mijn mond.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik schrok van de tijd. 'Oh, iedereen in mijn huis slaapt vast al.' Ik maakte mij los van Harry en stak mijn hoofd buiten de box, zodat ik via het raam in de stallen naar mijn huis kon kijken. Jep, het was al helemaal donker en dus zouden de deuren al op slot zitten. Dan moest ik via de boom door mijn slaapkamerraam. Ik had nogal vaak de gewoonte om te laat te komen en op die manier konden mijn ouders gewoon naar bed gaan en hoefden ze ook niet bang te zijn dat ik de sleutel zou vergeten of kwijtraken, wat echt typisch iets voor mij was.
    'Misschien moeten we maar naar uhm, bed gaan?' Harry keek mij lief glimlachend aan. Ik knikte en wilde mij al omdraaien naar Nox om die gedag te zeggen, toen hij zuchtte. Ik hield mijn hoofd wat schuin en keek hem vragend aan. 'Is er iets?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Kerst is voorbij, dus ik neem aan dat mensen nu weer gaan reageren?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik wacht nog op een reactie. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you