• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mary Carter
    Ik glimlachte weer eens en keek hem recht in zijn ogen aan. Nou, het was op dat moment wel donker maar je kon zijn ogen nog helder zien. Mijn glimlach werd groter toen hij een kus op mijn lippen drukte.
    ''Ugh, ik houd zoveel van je.'' mompelde ik. Ik glimlachte even waterig.

    [Whoopwhoop. Even kort , maar ik moet nog 30 bladzijdes lezen , report maken. Articles maken. Even oefenen met uitspraak voor morgen allemaal voor mijn mondeling. Dit cijfer gaat 12x meetellen D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik kon er nooit zo goed tegen als een meisje moest huilen, wist eigenlijk ook niet zo gauw hoe me te gedragen. Ik wreef met mijn hand over Rose schouder heen. 'Ssh, laten we er vanuit gaan dat je niet zwanger bent, oke? En als dat wel zo is, dan ben ik hier nog lang niet weg...' Ik beet op mijn lip, ik wist dat ik deze belofte sowieso ging verbreken, ooit, een dag gingen wij hier met zijn allen weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ssh, laten we er vanuit gaan dat je niet zwanger bent, oke? En als dat wel zo is, dan ben ik hier nog lang niet weg..." Ik knikte zachtjes terwijl ik de tranen van mijn wangen veegden, maar veel nut had het niet want ze bleven stromen."Okee" zei ik enkel zachtjes, er niet verder op in gaand omdat ik wist dat hij dit niet kon beloven, aangezien hij hiet niet altijd hier zal kunnen blijven. Want ik wist dat Zayn me vroeg of laat toch achter zou moeten laten, met of zonder baby. Maar ergens worstelde ik nog met een vraag. "En perrie dan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose kreeg alleen een zwakke oke uit haar mond, voor de rest bleven de tranen maar komen. Stil zaten we een tijdje naast elkaar, totdat Rose stem het verbrak. 'En Perrie dan?' Was het enige wat ze zei. Ik beet even op mijn lip, dacht een paar seconde na voor ik iets zei. Ik had eigenlijk na dit alles nog helemaal niet aan haar gedacht, ik was gewoon vreemd gegaan. Ik zuchtte zachtjes. 'Ik weet het niet... Het liep de laatste tijd al niet zo lekker tussen ons, en nou ja. Ik zie wel.' Het was wel waar, de laatste tijd hadden we meer ruzie, maar ergens zou ik het niet over mijn hart verkrijgen om haar te laten gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ik weet het niet... Het liep de laatste tijd al niet zo lekker tussen ons, en nou ja. Ik zie wel." Geen woord verliet mijn mond en ik knikte enkel langzaam waarna ik de uitgelopen mascara van mijn wangen veegden en de laatste tranen opdroogden met de rand van mijn t-shirt. Ik wiepr even een blik op de klok, waarna ik even in mijn onderlip beet en Zayn weer aankeek. "Ik moet naar huis...Ik moet nog koken, mijn broertje heeft vast alle keuken kastjes al leeg geplunderd opzoek naar eten" Ik grinnikte even heel zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Het enige wat Rose deed was knikken en ik liet me langzaam achteruit in de bank zakken. Rose keek even op de klok, waarna ze op haar ondelip beet en mij weer aankeek. 'Ik moet naar huis... Ik moet nog koken, mijn broertje heeft vast alle keuken kastjes al leeg geplunderd opzoek naar eten.' Ze grinnikte zachtjes. Ik keek haar ook aan. 'Moet ik je helpen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Moet ik je helpen?" Ik was inmiddels al opgestaan en keek Zayn aan terwijl ik twijfelend mijn hoofd wat naar rechts hield en even in mijn onderlip beet. Na de dood van mijn vader was er eigenlijk nooit meer bezoek geweest, behalve dan van familie. Ik knikte langzaam. "Dat zou ik wel fijn vinden ja" een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik Zayn zijn hand vastpakten en hem omhoog trok van de bank.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik glimlachte naar Rose. 'Dat zou ik wel fijn vinden ja.' Antwoordde ze uiteindelijk, waarna ze mijn hand vastpakte en me omhoog trok. 'Oke. Wat doe je zoal?' Eigenlijk best wel vreemd dat een meisje van mijn leeftijd het hele huishouden moest runnen, vroeger hoefde ik amper iets te doen van mijn moeder. 'Ik was eigenlijk wel benieuwd...' Grinnikte ik zachtjes. 'Hoe oud je bent?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Hoe oud je bent?" Grinnikte zayn zachtjes. Ik grinnikte zachtjes waarna ik even een hand door mijn haar heen haalden. "18, maar ik was 15 toen ik al moest beginnen met heel het huishouden." Een zacht zuchtje verliet mijn mond waarna ik even naar mijn schoenen keek en toen mijn blik weer oprichtte naar Zayn, en met hem de schuur uit liep. "En jij? Hoe oud ben jij?" Vroeg ik terwijl ik hem even aankeek met een klein glimlachje. "En wat ik zoal doe? Eigenlijk zo'n beetje alles, wassen, strijken, koken poetsen, opruimen, en dan doe ik ook nog eens de voortuin en de achtertuin, plus de bakkerij en voor mijn broertje en mijn moeder zorgen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dan heb ik in ieder geval geen seks gehad met iemand die minderjarig was,' grinnikte ik. Waarna mijn uitdrukking gelijk weer wat serieuzer word, met een bijna open mond kijk ik haar aan. 'Vijftien?! Wow, je was echt nog jong. Ik ben negentien.' Rose glimlachte even naar mij, waarna we de schuur uitliepen. Achter haar sloot ik de deur. 'Echt? En dat doe je allemaal in een dag? Pff, dat blijkt maar weer eens hoe verwend ik wel niet ben,' grinnik ik zachtjes. 'Je zou nooit eens willen dat je moeder het gewoon kon doen voor je?' Ik beet heel even op mijn lip nadat ik deze woorden had uitgesproken, niet zeker wetend of het de juiste woordkeuze was geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    Annabelle Sophia Loverose

    Toen ik doorhad waar ik mee bezig was, kon ik mijzelf wel voor mijn kop slaan. Harry vond mij vast achterlijk. Ik wilde dan ook mijn hoofd terugtrekken en mij ergens in een hoekje gaan staan schamen, maar voor ik dat kon doen, voelde ik twee zachte handen op mijn gezicht. Ik voelde een tinteling in mijn buik en merkte, hoe gek dan ook, dat Harry mij terug kuste. Ik legde mijn handen op zijn borst en vergat even alles om ons heen. Het was alleen ik en Harry.
    Uiteindelijk trok mijn hoofd terug. Niet wetend wat nu te doen beet ik op mijn lip en staarde naar mijn handen, die nog steeds op zijn borst laten.
    'Dus... uhm... sorry,' mompelde ik.


    Harry Styles
    Belle legde haar handen op mijn borst. Daar stonden we dan zoenend. Blijkbaar schrok ze, want ze trok haar hoofd terug. Ze beet op haar lip en staarde naar haar handen. 'Dus... uhm... sorry,' mompelde ze. Ik lachte. 'Geeft niets, ik vond het wel fijn' zei ik, terwijl ik aanstalten maakte om haar opnieuw te zoenen.


    We need to start feeling our heart <3

    [ik reageer morgen even want ik zit nu op mn mobiel en ben op een slaapfeestje]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Alice Summer
    Net als ik me om wil draaien, maakt hij het laatste stuk van het couplet af. Onbewust komt er een glimlachje op mijn gezicht te staan.
    'Liam, dat was prachtig.' ik herhaal zijn woorden hardop en schrijf ze op de achterkant van mijn bladmuziek. 'Gebaseerd op je vriendinnetje?' vraag ik dan.
    Stiekem hoop ik dat hij zijn hoofd zou schudden, maar ik pers die gedachte mijn hoofd uit. Ik ken hem tenslotte net pas, maar het leek al op jaren.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    'Liam, dat was prachtig.' zei ze en herhaalde mijn woorden om dat dan op het blad papier te schrijven.
    'Gebaseerd op je vriendinnetje?'vroeg ze dan,waardoor mijn glimlach wat verdween."Euhm ,neen."mompel ik dan stil.
    Waarom vonden meisjes me niet goed genoeg? Ik zuchtte zachtjes en dacht weer aan iets anders.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik grinnikte om wat hij zei en was er eigenlijk ook wel blij om. Meteen voelde ik mij een stuk meer op mijn gemak en de verlegenheid van net was weer totaal verdwenen.
    'Mafkees,'mompelde ik en ik kreeg door dat Harry weer dichterbij kwam. Plagerig ontweek ik hem en drukte een kusje in zijn nek. De volgende plaatste ik op zijn kin en de laatste op zijn mondhoek. Vervolgens boog ik wat naar achteren en keek hem ontdeugend aan. Op dit soort momenten hield ik echt van plagen, al hoopte ik wel dat hij snel weer zijn lippen op de mijne zou drukken.


    Happy Birthday my Potter!