• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Het is zo stil hier... Terwijl het één van mijn favoriete RPG's is^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Iedereen is offline... maar ik ben blij dat je de RPG leuk vindt ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Ze scheurde nog een papiertje los en schreef er wat op 'Mijn tante heeft liever geen vreemden, dus je zal over het hek moeten klimmen. Mijn kamer is aan de achterkant, het is niet te missen,' zei ze grijnsend.
    'Het lijkt net op een soap...' mompelde ze dan en haf me het papiertje die ik veilig in mijn broekzak stopte.
    Ik wou dat het gesprek met haar nog langer kon duren. 'Doei dan,' zei ze en ik kijk naar haar en bijt even op mijn lip.
    "Z-Zou je het erg vinden dat ik met je meeloop ,tot je tantes huis? Dan weet ik ook meteen waar het is."vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rider schreef:
    Annabelle Sophia Loverose

    Ik grinnikte om wat hij zei en was er eigenlijk ook wel blij om. Meteen voelde ik mij een stuk meer op mijn gemak en de verlegenheid van net was weer totaal verdwenen.
    'Mafkees,'mompelde ik en ik kreeg door dat Harry weer dichterbij kwam. Plagerig ontweek ik hem en drukte een kusje in zijn nek. De volgende plaatste ik op zijn kin en de laatste op zijn mondhoek. Vervolgens boog ik wat naar achteren en keek hem ontdeugend aan. Op dit soort momenten hield ik echt van plagen, al hoopte ik wel dat hij snel weer zijn lippen op de mijne zou drukken.


    Harry Styles
    'Mafkees,' mompelde Belle. Ik grijnsde en wilde haar weer zoenen, maar ze ontweek me. Toen ik haar aankeek zag ik een brede glimlach. Ze was me aan het plagen. Ze drukte een kusje in mijn nek, kin en als laatste ook nog eens in mijn mondhoek. 'Hey, jij! Plaag me niet zo' zei ik met een knipoog.
    'Denk je nou echt dat je kunt ontkomen aan mij?' zei ik, terwijl ik haar naar mij toe trok. Ik drukte een kus op haar neus.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    'Hey, jij! Plaag me niet zo,' was Harry's reactie en ik kon een zelfvoldane grijns niet onderdrukken. 'Denk je nou echt dat je kunt ontkomen aan mij?' Hij trok mij naar zich toe waar ik even van schrok, maar echt erg kon ik het niet vinden. Het bezorgde mij een warm gevoel en ik voelde mij echt veilig in zijn armen.
    'Wie zegt dat ik dat wilde?' fluisterde ik in zijn oor en ik keek hem even diep in zijn ogen voor ik weer iets op mijn tenen ging staan om mijn lippen weer met die van hem te verenigen. Dit was echt vreemd: ik kende hem nog maar een dag, maar voelde mij zo goed bij hem, dat ik dat niet eens meer erg vond.


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    "Het ziet er schattig uit." Ik grinnikte zachtjes terwijl ik met Zayn het tuinpad opliep, en het licht gekleurde grind onder mijn voeten kraakten. "Dat heb ik ook altijd al gevonden" zei ik met een glimlachje terwijl ik hem aankeek. Ik haalde mijn handen uit mijn zakken en stak de sleutel in het slot, waarna ik de deur opende en mijn hand uitstak als teken dat Zayn als eerste naar binnen kom. "Treed binnen en wees welkom" zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik glimlachte lief naar Rose en volgde al haar handelingen, uiteindelijk had ze de deur geopend en hield ze haar hand zo dat ik als eerste naar binnen kon. 'Treed binnen en wees welkom.' Zei ze grinnikend. Ik schudde lachend mijn hoofd en stapte naar binnen. Ik draaide me om en keek Rose aan. 'Moet ik mijn schoenen uit doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alice Summer

    "Z-Zou je het erg vinden dat ik met je meeloop ,tot je tantes huis? Dan weet ik ook meteen waar het is." vraag ik haar dan.

    'Oké,' zeg ik en knikt. Na ongeveer 5 minuten in stilte te hebben gelopen komen we aan bij mijn nieuwe thuis. Het huis ziet er niet heel verzorgd uit, maar het is gelukkig ook geen bouwval. Lichten schijnen fel door de gordijnen heen en ik weet dat mijn tante boos op me zit te wachten.
    'Zie je het hek?' ik wijs hem naar de richting van de tuin. 'Er zit een gat in, dus daar kan je door.'
    'Alice Janelle Summer!' shit. Mijn tante opent de voordeur en kijkt Liam argwanend aan. 'Naar binnen!'
    'Ik kom zo,' schreeuw ik net zo hard terug en mijn tante loopt het huis weer in. 'Tot morgen, dan...'


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    [jammer dat ik nu niet echt kan reageren, en ohja AgentP -> xElounor]


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    'Oké" zei ze en knikte.Anze wandeling verliep wel een beetje stil.
    Ik lette goed op de weggetjes die we namen en we kwamen dan uit bij een huis,die er wat wilderig uit zag.
    'Zie je het hek?' ik wijs hem naar de richting van de tuin. 'Er zit een gat in, dus daar kan je door.' legde ze uit en ik knikte.
    'Alice Janelle Summer!' hoorde ik een vrouwenstem roepen.Ze stond aan de voordeur en keek me argwandend aan. Dat moest vast haar tante zijn.
    'Ik kom zo,' schreeuwde Alice dan ,waarna haar tante verdween.'Tot morgen, dan...'
    "Tot morgen,waaneer moet ik er trouwens zijn?"vraag ik haar nog,voor ze weg moest.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer
    'Ehm... 11 uur in de ochtend? Dan hebben we de hele dag en kan ik weg bij dat kreng,' zei ik en knikte richting het huis.
    Ik had helemaal geen zin om een hele avond opgesloten te zitten in mijn kamer. Het enigste wat ik kon doen was mijn spullen uitpakken. Alleen al bij die gedachte kreeg ik rillingen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Harry Styles
    'Wie zegt dat ik dat wilde?' fluisterde Belle in mijn oor. Ze keek mij diep aan in mijn ogen en ging op haar tenen staan. Ik begon haar weer te zoenen. De kus had zeker 10 tellen geduurt, toen liet ik haar los. 'Vind je het oké zo?' vroeg ik aan haar. Ik wist dat Belle mij al eerder had afgewezen toen in het bos. Dus ik vroeg me af of ze dit wel echt wilde en niet slechts een bevlieging was. Ik keek haar vragend aan.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Harry stopte de zoen en liet mij los. Vragend keek ik hem aan, waardoor ik mijn hoofd een beetje schuin hield. 'Vind je het oké zo?' In eerste instantie vond ik zijn vraag vreemd, want ik was immers degene die hem zoende, maar toen bedacht ik mij dat ik in het begin van de avond nog heel voorzichtig was geweest en het nog niet echt een goed idee had gevonden. Harry moest het vast heel verwarrend vinden of zo...
    'Meer dan oké,' antwoordde ik glimlachend en ik streek een krul uit zijn gezicht. 'Ik had gewoon geen zin om gebruikt te worden door een wereldberoemde krullenbol. Vandaar mijn reactie eerst. Als je dat doet vind ik het niet oké en kan je maar beter oppassen.' Ik keek hem bij de laatste zin streng aan, maar had veel moeite om niet te lachen.


    Happy Birthday my Potter!

    xElounor schreef:
    [jammer dat ik nu niet echt kan reageren, en ohja AgentP -> xElounor]


    (ja, I know. Er is alleen niemand die Louis wilt overnemen voor zover ik weet. Als iemand iemand weet, zeg het dan aub!!!)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (ja, I know. Er is alleen niemand die Louis wilt overnemen voor zover ik weet. Als iemand iemand weet, zeg het dan aub!!!)


    [Ik kan wel iemand vragen...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you