• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Alice Summer
    Liam trok een gepijnigd gezicht toen ik begon over een vriendinnetje. Ik kauwde op de binnenkant van mijn wang en zuchtte.
    Ik liep naar hem toe en pakte zijn hand vast.
    'Misschien is het tijd voor iets leuks,' zei ik en trok hem omhoog. 'Laat me eens zien wat dit saaie dorp te bieden heeft.'


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    Alice zuchtte even en stond dan op,waarna ze naar mij toe liep en mijn hand vast nam.
    'Misschien is het tijd voor iets leuks,' zei ze en trok me dan omhoog.'Laat me eens zien wat dit saaie dorp te bieden heeft.' zei ze en ik grinnikte even.
    "Volgen smij ben ik niet de beste gids voor je rond te lijden."grinnik ik.Ook was het al best donker.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer
    'Kom op!' ik pruilde mijn mond. 'Ik heb de hele dag in die pokken trein gezeten vanuit Londen.'
    Ik keek hem nog eens lief aan en glimlachte.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    'Kom op!' zei ze met een pruillipje 'Ik heb de hele dag in die pokken trein gezeten vanuit Londen.'
    Ik grinnikte licht."Oké dan." ik had aleen zelf geen idee waar het dorp was ongeveer.
    Ik had zelfs niet eens door,dat ik nog steeds haar hand vast had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer
    Gelukkig dat ik nog steeds zijn hand vasthield, want het begon aardig koud te worden. Wacht. Ik hield nog steeds zijn hand vast.
    Ik bloosde en hoopte dat hij het niet gezien had. We liepen via een ander pad waarvan ik gekomen was richting het dorp. Onwillekeurig vond ik het er mooi uitzien met die lichtjes. Je mag niet toegeven, Alice. Je wilt nog steeds naar Londen.
    'Waarom zijn jullie eigenlijk hier in dit dorp? Moeten jullie niet optreden of zo?' vroeg ik nadat het een tijdje stil was geweest.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte weer eens en keek hem recht in zijn ogen aan. Nou, het was op dat moment wel donker maar je kon zijn ogen nog helder zien. Mijn glimlach werd groter toen hij een kus op mijn lippen drukte.
    ''Ugh, ik houd zoveel van je.'' mompelde ik. Ik glimlachte even waterig.

    [Whoopwhoop. Even kort , maar ik moet nog 30 bladzijdes lezen , report maken. Articles maken. Even oefenen met uitspraak voor morgen allemaal voor mijn mondeling. Dit cijfer gaat 12x meetellen D: ]


    [12x? Holy shit! Daar zou ik idd goed voor leren. Ging ie goed?]

    Niall James Horan
    'Ugh, ik houd zoveel van je.' Ik glimlach en druk weer een kus op haar mond.
    'Ik ook van jouw, maar pas op met wat je zegt.' Dit was liefde, daar was ik wel over uit, maar het ging wel snel. Niet dat ik daar iets tegen had, maar straks zou ze teleurgesteld zijn, omdat ze me anders had verwacht dan dat ik doe of ben.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Payne
    Ondanks mijn slechte aardrijkskunde,kwamen we toch toe bij het dorp,die er gezellig uitzach met die lichtjes.
    'Waarom zijn jullie eigenlijk hier in dit dorp? Moeten jullie niet optreden of zo?'Vroeg Alice me opeens en ik kijk haar aan.
    "We zijn hier naar toe gestuurd,om te rusten.Door al de stress hebben we last van onze stembanden en lukt het zingen niet meer zo goed."leg ik dan uit.
    Ik kijk weer naar het dorpje."Eerlijk gezegt vind ik het hier aangenamen dan de drukke stad."haf ik dan toe.Het was hier zo vredevol en rustig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Lileas Somerled

    "Echt? En dat doe je allemaal in een dag? Pff, dat blijkt maar weer eens hoe verwend ik wel niet ben" Ik grinnikte zachtjes, en haalde even nuchter mijn schouders op. "Eigenlijk doe ik zowat alles, mijn broertje doet soms ook wel eens dingen maar natuurlijk minder zwaardere dingen dan ik doe." Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik hem aankeek. "Je bent niet verwend, je hebt gewoon geluk. Geluk dat je niet al die dingen hoef te doen die ik doe". "Je zou nooit eens willen dat je moeder het gewoon kon doen voor je?" Ik wende mijn ogen weer af waarna een klein zuchtje mijn lippen verliet en ik even in mijn onderlip beet. "Soms...hééél soms. Maar als ik haar dan zie, herinnerd het me weer aan het feit dat alles op mij neer komt. En dat ze haar verdiende rust nodig heeft." Ik vouwde mijn hand om de klink van het tuinhekje waarna ik deze opende, en het tuinpad opliep met Zayn. "Nou err...dit is dus mijn huis..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alice Summer
    'Nou, persoonlijk vond ik je erg goed zingen. Misschien nog een beetje grof, maar dat komt wel goed,' zei ik en kneep even in zijn hand. Ik keek weer naar de lichtjes van het dorp en grimaste. We hielden op met lopen en ik had even de neiging om mijn hoofd op zijn schouder te leggen. 'Ik zal nog wel moeten wennen aan dit rustige gedoe. Ik ben nogal gehecht aan Londen, weet je.' zei ik snel en peuterde aan mijn vest.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Zayn Malik.
    'Dat is logisch, eigenlijk. Als ik vroeger iets moest doen was het ook altijd wel iets zwaarder dan mijn zusjes, gewoon omdat ik ouder ben dan hun...' Een glimlachje verscheen op haar gezicht waarna ze me aankijkt. 'Je bent niet verwend, je hebt gewoon geluk. Geluk dat je niet al die dingen hoef te doen die ik doe.' Ik schudde langzaam mijn hoofd. 'Dan ben ik toch verwend? Ik hoefde eigenlijk bijna nooit iets te doen, en als het al zo was dan was het minimaal.' Rose wendde haar ogen van me af, waarna ze zuchtte. 'Hm, ja, oke, misschien heb je gelijk...' Rose opende het hekje, waarna we het tuinpad opliep. 'Nou err...dit is dus mijn huis...' Ik glimlachte naar haar. 'Het ziet er schattig uit.' En dat was waar, zulke huisjes vond ik vroeger ook altijd al geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    'Nou, persoonlijk vond ik je erg goed zingen. Misschien nog een beetje grof, maar dat komt wel goed,' zei ze en kneep lichtjes in mijn hand.Aangezien ze die nog steeds vast had,dacht ik dat ze het wel niet erg zou vinden.
    'Ik zal nog wel moeten wennen aan dit rustige gedoe. Ik ben nogal gehecht aan Londen, weet je.'zei ze en prutste wat aan haar vestje
    "Ja ik ook,anders word je bijna iedere dag gestoord in de stad en hier is het echt zo stil en gezellig."zeg ik dan met een glimlachje.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:48 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Carter
    ''Ik ook van jouw, maar pas op met wat je zegt.'' Ik knikte. Ik begreep waar hij het over had. Dat alles snel ging en het werd een beetje verwarrend, misschien. Ik zuchtte. ''Ja. Je hebt gelijk.'' mompelde ik zacht.
    Mijn vingers vonden de zijne en ik verstrengelde ze. Ik zuchtte nogmaals. Zou mijn moeder het niet raar vinden dat ik met een jongen in één bed lag, die ik maar een dag ken? Nee. Niet doordenken..

    [Een 7.4.. Ben er opzicht wel blij mee. Ik kon niet op mijn woorden uitkomen, maar hij weet wel dat ik een goeie woordenschat heb.. Dusjaa xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alice Summer
    Net toen ik iets terug wilde zeggen, voelde ik mijn mobiel trillen in mijn tas. Met veel tegenzin liet ik Liam's hand los en pakte mijn mobiel uit mijn tas.
    'Ally! Waar ben je? Je had al thuis moeten zijn!' schreeuwde mijn tante bijna door de mobiel heen. Ik trok een gezicht. Thuis. Het voelde helemaal niet als thuis. Meer als een gevangenis.
    'Ik kom al.' mompelde ik en drukte op de uit-knop. Bedroefd keek ik Liam aan.
    'Hier is mijn nummer. Misschien heb je zin om morgen iets te doen? Ik kan je waarschijnlijk helpen met je stem?' vroeg ik aan hem terwijl ik hem een papiertje overhandigde.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    Ze liet mijn hand los en ik beet zachtjes op mijn lip.Ze haalde haar gsm uit haar tas en nam op.
    Aan de andere kant van de lijn was de persoon vast aan het roepen aangezien ik het geluid tot bij mij hoorde.
    Alice mompelde iets van ik kom al en legde toen neer.
    'Hier is mijn nummer. Misschien heb je zin om morgen iets te doen? Ik kan je waarschijnlijk helpen met je stem?' zei ze terwijl ze me het papiertje overhandigde.
    "Ja dat lijkt me leuk,maar in de schuur van Mn.Loverose is er geen berijk."mompelde ik dan ,ik zou haar niet kunnen berichten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer
    Ik dacht even na en bedacht me dat ik hem wel vertrouwde. Ik scheurde een papiertje los en schreef daar het adres van mijn tante op.
    'Mijn tante heeft liever geen vreemden, dus je zal over het hek moeten klimmen. Mijn kamer is aan de achterkant, het is niet te missen,' zei ik en grijnsde. 'Het lijkt net op een soap...' mompelde ik en gaf hem het papiertje. 'Doei dan,' zei ik en voelde een awkward moment opkomen. Aan de ene kant schreeuwde mijn gedachten dat ik hem een knuffel moest geven- wat zou ik daar veel voor over hebben- maar aan de andere kant was ik daar veel te verlegen voor..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.