• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (dat zou heel fijn zijn)


    Happy Birthday my Potter!

    [Hallo! Lieke vroeg me of ik in dit Louis wil spelen en het lijkt me wel leuk, dus I'm in! ;D]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles
    Belle keek me vragend aan toen ze door had dat ik haar stopte met zoenen. 'Meer dan oké,' antwoordde ze met een grote glimlach. 'Ik had gewoon geen zin om gebruikt te worden door een wereldberoemde krullenbol. Vandaar mijn reactie eerst. Als je dat doet vind ik het niet oké en kan je maar beter oppassen.' vervolgde ze zo streng mogelijk. 'Dat zou ik nooit doen, in ieder geval niet bij jou, Belle. Vanaf het eerste moment dat ik je zag, heb ik al het idee dat je speciaal bent.' Ik sloeg mijn armen weer om haar een en glimlachte lief naar haar. Ik drukte een kus op haar mond.


    We need to start feeling our heart <3

    DreamWishes schreef:
    [Hallo! Lieke vroeg me of ik in dit Louis wil spelen en het lijkt me wel leuk, dus I'm in! ;D]


    (You're my hero. Ik weet niet of je al een soort samenvatting of zo heb gehad, maar het is nog steeds de eerste dag dat ze aangekomen zijn. Ze hebben na het eten verstoppertje gespeeld; de jongens moesten zich verstoppen en de meiden moesten zoeken. Met de persoon die je vond, moet je een dag lang doorbrengen. Agate had Louis gevonden)


    Happy Birthday my Potter!

    [yay ;D, anders kan ik je ook nog wel een samenvatting geven]


    Do what people say you can't.

    [Ja, graag een samenvatting, maar ik kan nog niet reageren, want moet zo weg!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik stuur hem wel in je gb]


    Do what people say you can't.

    Annabelle Sophia Loverose

    'Dat zou ik nooit doen, in ieder geval niet bij jou, Belle. Vanaf het eerste moment dat ik je zag, heb ik al het idee dat je speciaal bent.' Ik kreeg een vreemd warm gevoel in mijn buik en voor de eerste keer voelde ik mij ook echt speciaal. Harry sloeg zijn armen weer om mij heen en automatisch kwamen mijn handen weer op zijn borst te liggen. Hij drukte een kleine kus op mijn lippen, maar helaas liet hij het daar ook bij. Dat gaf mij echter wel kans om te antwoorden.
    'Stop met zo lief zijn, straks raak ik er nog aan verslaafd,' lachte ik en ik legde mijn hoofd bij mijn handen op zijn borst en drukte mij iets dichter tegen hem aan. Ik kon hier eeuwig blijven staan als dat zou moeten.


    Happy Birthday my Potter!

    [Maar xElouner reageer jij dan eerst met Agate, dat is voor mij ook meteen makkelijker met reageren met Louis!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rose Lileas Somerled

    "Moet ik mijn schoenen uit doen?" Ik had inmiddels de deur alweer achter me gesloten en hing mijn jas op aan een van de haakjes. "Nou, het hoeft niet." zei ik glimlachend. "Maar het scheelt me wel weer stofzuigen" ik grinnikte zachtjes, waarna ik dan toch mijn eigen schoenen uittrok en deze neer zette. Ik keek Zayn weer aan en hield mijn hoofd schuin. "Wil je iets drinken?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik volgde net als Rose haar voorbeeld en hing mijn jas op aan de kapstok, waarna ik knikte. 'Dan doe ik het wel, omdat het jou anders weer meer werk kost.' Ik glimlachte geruststellend naar haar om vervolgens mijn schoenen uit te trekken en ze naast die van Rose neer te zetten. 'Wil je iets drinken?' Vroeg ze, waarneer ze me aankeek. Ik knikte en likte even over mijn lippen heen. 'Ja, lekker.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn knikte waarna hij even over zijn lippen heen likten, iets dat best aantrekkelijk was. "Ja, lekker." zei hij vervolgens. Mijn lippen krulden zich weer op in een glimlachje waarna ik een klein kusje op zijn mond gaf en de keuken in liep. Ik opende de bovenste twee kastjes waar ik twee glazen uithaalden en vervolgens liep ik naar de koelkast waarna ik de deur opende, en zachtjes zuchtte, aangezien hij half leeg was. Ik haalde een halve fles cola eruit en schonk de twee glazen vol waarna ik deze weer terug zette en een glas aan Zayn gaf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose drukte haar lippen kort die van mij en ik glimlachte naar haar, waarna ik haar volgde richting de keuken. Ik volgde al haar handelingen en betrapte mezelf erop dat ik iets te vaak uitbundig naar haar aan het kijken was. Ik glimlachte naar Rose toen ze een glas cola aan mij gaf. 'Bedankt.' Ik zetten het glas aan mijn lippen en nam een slokje waarna ik Rose weer aankeek. 'Dus, waarmee wil je beginnen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlachte weer eens en keek hem recht in zijn ogen aan. Nou, het was op dat moment wel donker maar je kon zijn ogen nog helder zien. Mijn glimlach werd groter toen hij een kus op mijn lippen drukte.
    ''Ugh, ik houd zoveel van je.'' mompelde ik. Ik glimlachte even waterig.

    [Whoopwhoop. Even kort , maar ik moet nog 30 bladzijdes lezen , report maken. Articles maken. Even oefenen met uitspraak voor morgen allemaal voor mijn mondeling. Dit cijfer gaat 12x meetellen D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Subwayy schreef:
    Alice Summer
    'Ehm... 11 uur in de ochtend? Dan hebben we de hele dag en kan ik weg bij dat kreng,' zei ik en knikte richting het huis.
    Ik had helemaal geen zin om een hele avond opgesloten te zitten in mijn kamer. Het enigste wat ik kon doen was mijn spullen uitpakken. Alleen al bij die gedachte kreeg ik rillingen.


    Liam Payne
    'Ehm... 11 uur in de ochtend? Dan hebben we de hele dag en kan ik weg bij dat kreng,' zei ze en knikte richting het huis,waardoor ik even kort grinnik.
    "Is goed,ik zal morgen bij je kamer staan."glimlach ik naar haar.

    (sorry voor het laate en kortse stukje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH