• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Ik sloot mijn ogen terwijl ik met mijn lippen over zijn nek heen zoenden. Zayn drukte een kusje op mijn kruin waarna hij met zijn handen over mijn rug streelden. Ik liet mijn hand even door zijn haar glijden, waarna ik mijn lippen weer omhoog bracht over zijn kaaklijn en ze opzoek waren naar de zijne Toen ik ze had gevonden drukte ik mijn lippen weer zachtjes tegen die van hem, en liet mijn handen over zijn borstkast heen glijden en vervolgens weer omhoog naar zijn schouders waarna ik hem omdraaiden en ik nu degene was die onderop lag, grijnzend keek ik hem aan terwijl ik even in mijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [NOI -> Slade.
    Reactie komt zo. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.
    Haar handen gleden even door mijn haar, waarna ze haar lippen zachtjes over mijn kaaklijn liet strelen, en ze uiteindelijk op die van mij belandde, haar handen streelde over mijn borstkas, om vervolgens weer vast te pakken aan mijn schouders, waarna ze ons omdraaide en zij nu onderop lag. Grijnzend keek ze me aan, waarna ze in haar onderlip beet. Ik drukte zacht mijn lippen tegen die van haar aan, plaatste mijn licht koude handen op haar heupen, en zoende haar liefdevol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn drukten zijn lippen zachtjes tegen die van mij, waarna ik automatisch mijn ogen weer sloot, en met mijn rechterhand door zijn haar streelden en deze vervolgens op zijn rug plaatsten. Een rilling bekroop mijn lichaam toen ik zijn licht koude handen op mijn heupen voelden, iets dat er voor zorgden dat ik kippenvel kreeg. Een zacht kreuntje verliet mijn mond terwijl nu beide van mijn handen plaats namen op zijn rug, en ik ze afliet dwalen naar beneden. Mijn vingers klemden ik aan de onderste rand van zijn t-shirt, waarna ik mijn lippen van de zijne haalden en zijn shirt uittrok over zijn hoofd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Een zacht kreuntje verliet haar mond, wat mij liet glimlachen, ik had eigenlijk nog helemaal niet veel gedaan. Haar handen liet ze via mijn rug afdwalen richting de onderkant van mijn t-shirt, haar vinger omklemden zich aan de rand, waarna ze onze zoen onderbrak en mijn t-shirt uittrok, een koude windvlaag gleed over mijn lichaam heen, wat een koude rilling veroorzaakte. Zacht drukte ik mijn lichaam tegen die van Rose aan, om het weer van warmer te krijgen, en verenigde mijn lippen weer met die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn zijn shirt belanden ergens naast de mijne op de grond waarna ik mijn handen weer op zijn rug plaatsten, en ik zijn lipppen zachte lippen weer voelden. Ik liet mijn hand over zijn schouder glijden richting zijn borstkast, en naar beneden waarna ik over zijn bovenlijf streelden. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht toen ik zijn six-pack voelden. Ik trok mijn lippen terug terwijl ik hem even aankeek met een ondeugende blik waarna ik speels in zijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ze liet haar hand over mijn schouder glijden, richting miin borstkas, en richting beneden waar ze langzaaam mijn bovenlijf streelde. Een kleine kreun verliet mijn mond. Langzaam maakte ze haar lippen los van die mij, waarna ze me aankeek met een ondeugende lip en speels in mijn onderlip beet. Mijn handen liet ik richting het slotje van haar bh gaan, en 'm losklikte. Ik keek haar aan, en wachtte even op een teken dat zou aangeven dat ik verder kon gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (ik wil jullie niet onderbreken, maar er is al meerdere keren gewaarschuwd dat Bree en Liam ook in de schuur zijn hè!)


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Zayn bracht zijn handen naar de achterkant van mijn rug, en even vroeg ik me af wat hij van plan was. Maar toen ik het kleine knikje hoorden van het slotje van mijn bh, wist ik wat hij had gedaan. Afwachtend keek hij me aan, waarna ik mijn hoofd wat naar rechts kantelden, en hem een klein glimlachje gaf als teken dat hij door kon gaan. Ik drukte een kus op zijn lippen en streelde even door zijn haar, en plaatsten mijn hand in zijn nek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (ik wil jullie niet onderbreken, maar er is al meerdere keren gewaarschuwd dat Bree en Liam ook in de schuur zijn hè!)


    [Dan doen ze gezellig mee. ;3 Nee, erm, ja, ik weet het ook niet. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.
    Rose gaf me een klein glimlachje dat ik verder kon gaan. 'Zeker?' Mompelde ik zachtjes, ik wilde niet dat ze aan het eind van deze avond hier spijt van zou krijgen. Wie weet zouden we elkaar wel nooit meer zien als wij hier weg konden, stiekem hoopte ik van wel, maar je wist maar nooit hoe het zou lopen, en uiteraard had ik ook nog Perrie. Ik zuchtte even, en glimlachte lief naar Rose.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Zeker?" Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn hoofd weer neerlegden op het kussen van de bank en zachtjes met mijn duim over zijn wang streelden. Ik knikte. "Zeker" zei ik glimlachend waarna ik een kusje op zijn lippen gaf. Ergens vond ik het best vaag dat hij dit deed terwijl hij thuis nog een vriendin had. Maar hij zou dit zeker niet doen als hij het niet wilden, toch?


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (ik wil jullie niet onderbreken, maar er is al meerdere keren gewaarschuwd dat Bree en Liam ook in de schuur zijn hè!)


    (ik kan ook wel een stukje schrijven dat liam,Bree meenam naar de hooizolder ofzo?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Dat is miss wel handig ja. Ik weet het ook niet echt. Mensen reageren weinig en de mensen die veel reageren die letten dan niet op de mensen die niet echt reageren. Best wel logisch, maar wel onhandig.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Btw, reageert xClove nu alweer de hele tijd niet?)


    Happy Birthday my Potter!