• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Toen we waren aangekomen bij mijn thuis liet ik het skateboard stoppen en liet haar los. Ik haalde mijn eastpack van mijn rug en haalde mijn sleutels eruit. Waarschijnlijk was iedereen thuis nu, mijn mama en mijn broertje en zusje, maar ik was dat gewend en had er geen problemen mee. Ons huis was nu niet direct het kleinste huis hier in de buurt, maar zeker niet het grootste. Ik liep naar binnen, "I'm home !' riep ik door het huis. Ik zette mijn Beanie af en legde mijn zwarte haren even goed. Mijn Vans liet ik aan waarna ik kleine voetstappen hoorde afkomen lopen. Een vrolijke lach en een klein jongetje verschenen iets later voor mijn neus. Een glimlach verspreidde zich over mijn gezicht toen ik op mijn knieën ging zitten en mijn kleine broertje in mijn armen sloot. Ik drukte een zachte kus op zijn wang en zette zijn, of beter gezegd mijn, pet wat beter op zijn hoofd. "Waar is je zus ?" vroeg ik aan Diego. 1 van mijn tussennamen was Diego, dus ik vond het wel grappig dat mijn kleine broertje Diego heette.
    "Buiten, met mama in het zwembad". Ik knikte en aaide nog even over zijn wang, waarna ik rechtstond. "Dat is dus Diego, kom maar mee naar de keuken, dan die ik eerst je knie".

    [Ik moet naar de winkel, sorryyy ;c]

    Hayden Noralie Everett
    Zijn huis is inderdaad niet zo ver, hij heeft al die tijd zijn arm om mijn middel en ik kijk af en toe naast me om hem te kunnen bekijken. Echt subtiel doe ik het niet, maar dat maakt niets uit toch? Mijn knie doet een beetje pijn als ik d'r veel op steun maar dat probeer ik daarom zo min mogelijk te doen. We zijn bij zijn huis en Alejandro laat me los, wat niet erg is, het is namelijk zo warm. Ik stap voorzichtig van zijn board af en kijk dan om me heen. Alejandro loopt voorop en ik volg hem maar gewoon. Ik heb geen idee waar ik heen moet en Alejandro roept door het huis heen dat hij thuis is. Er komt een heel schattig lief jongetje in onze richting. Ik kijk toe hoe dit zich afspeelt en ik denk dat het zijn broertje is, hij vraagt aan de kleine jongeman waar zijn zus is. Nog meer familie? Ik ben enigskind. Als de jongen weer weg is zegt Alejandro dat dat Diego is en ik knik. Onthouden.. Hij zegt dan dat ik naar de keuken mee moet komen. 'Oke,' antwoord ik en volg hem dan. Ik steun met mijn pijnlijke been alleen op mijn tenen en loop zo verder. 'Zijn jullie met veel thuis?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik nam de EHBO doos uit de kast en keek even via het grote schuifraam naar buiten. Mama en Elisa zaten aan het zwembad, wat te begrijpen was. Uit automatische met mijn kleine zusje die wel regelmatig viel nam ik Hayden aan haar middel op en zette haar op het keukeneiland in de keuken.
    "Ik heb nog een klein zusje en mijn mama zit hier, mijn ouders zijn gescheiden dus mijn papa woont hier wat verder vandaan met mijn andere broertje en mijn zus die een jaar jonger is dan mij" vertelde ik terwijl ik de wond schoonmaakte, "Dus ja, ik heb best veel familie" glimlachte ik toen ik even opkeek naar haar. Ik nam wat ontsmettingsmiddel en deed er wat op de wond, "Het is beter dat er geen plakker op gaat, anders geneest het nog trager en dat willen we niet huh ?". Ik gooide alles in de vuilbak en zette de doos terug weg.
    "Zin om hier nog eventjes te blijven ? We hebben een zwembad ?".

    Hayden Noralie Everett
    Ik kijk toe en hij haalt een EHBO doos tevoorschijn, ik volg zijn blik als hij uit een schuifraam kijkt en ik zie een oudere vrouw en een meisje zitten. Ik neem aan dat het zijn moeder en zusje is. Ineens tilt Alejandro me op bij mijn middel en zet me op het kookeiland. Ik kijk hem even aan en in eerste instantie ben ik verbaasd en moet daarna zacht lachen. 'Is het al zo erg met mijn knie dat je me moet optillen?' vraag ik met een scheve lach. Hij begint met vertellen over zijn familie hoe dat in elkaar steekt en ik knik en hm af en toe. Zijn ouders zijn gescheiden, toevallig die van mij ook. In mijn oren heeft hij een grote familie echt. 'Ik ben alleen met mijn moeder,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Dus in mijn ogen is jouw familie echt huge.' Ik strijk met mijn hand een lok achter mijn oor en kijk naar Alejandro. Hij is bezig met de wond en kijkt dan naar me op met een glimlach. 'O eh, is goed hoor. Ik heb niet zo verstand van wonden,' geef ik met een glimlachje toe. Alleen van blauwe plekken.. maar dat is ook niet zo raar als je ze zo vaak hebt als ik. 'En nee, dat wil ik niet nee,' lach ik dan. Hij zei het gewoon grappig waardoor ik erom moet lachen. Hij vraagt dan of ik zin heb om nog te blijven en ik kijk hem aan. 'Meen je dat?' vraag ik dan, ik ben verbaasd om zijn aanbod. Ik ken hem net een half uurtje en hij vraagt me om te blijven. 'En wat heb ik aan een zwembad als ik geen bikini heb?' vraag ik met een lachje. 'Tenzij je naakt wilt gaan zwemmen?' ik maak natuurlijk maar een grapje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik begon te lachen, "Wel, ik ken je nog niet zo lang, het zo awkward zijn als je nu al aan naaktzwemmen doet in mijn zwembad" zei ik serieus. "Maaruh, mijn zus heeft hier nog wat dingen liggen omdat ze af en toe naar hier komt met mijn broertje, omdat papa vaak weg moet voor zijn werk, onder andere ook een bikini, ik ben zeker dat ze je passen". Ik deed teken dat ze mocht meelopen waarna ik de keuken uitliep. Bijna liep ik Diego omver maar ik kon hem nog net op tijd optillen waardoor een vrolijke lach zijn mond verliet. Ik zette hem boven aan de trap neer en liep de kamer van mijn zus in. Rustig trok ik de kast open en nam er de bikini's uit.
    "Je kan kiezen, ik zal wel eerder klaar zijn als jou, maar als dat niet zo is, gewoon de trap aflopen, terug naar de keuken en via het raam naar buiten" zei ik met een glimlach. Ik liep naar de deur en draaide me nog even om, "Het schuifraam, niet het gewone raam, dat zou best raar zijn".
    Ik lachte scheefjes en liep toen naar mijn eigen kamer.

    DreamWishes schreef:
    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik grinnik even en knik dan. Als hij dan zegt dat hij het leuk zou vinden om mee te gaan glimlach ik even opgelucht, gelukkig iemand die wat met me wilt doen, zodat ik niet alleen thuis zit 'Euhhm, ik weet het niet, ik ben hier nieuw, maar je mag me gerust een rondleiding door de stad geven, met plekken die ik zou moet zien of iets, ik weet het ook niet.' zeg ik dan glimlachend en langzaam verdwijnen de blosjes op mijn wangen en ik kijk David aan en bijt weer zacht op mijn lip, tik van me...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Noralie Everett
    Ik volg Alejandro gelijk, anders raak ik straks nog de weg kwijt of loop ik per ongeluk de verkeerde kamer in. Hij tilt Diego op en neemt hem mee naar boven waar ik om moet glimlachen, het ziet er gewoon zo lief uit. Het is sowieso altijd al lief als jongens goed met kinderen om kunnen gaan. We gaan een kamer in, die van zijn zus en hij neemt bikini's uit de kast die er staat. Ik knik, 'Oke, ik ga wel kiezen. Dan zie ik je zo vanzelf wel,' zeg ik glimlachend Hij vertrekt uit de kamer, ik moet lachen om zijn laatste opmerking. Ik loop naar de deur en doe die achter hem dicht en ga dan weer terug naar de bikini's. Ik kijk even twijfelend maar kies dan voor de roze-witte bikini met een ankertje in het midden bij de borsten. Het is een mooie bikini en die staat goed bij mijn huidskleur. Ik kleed me uit en trek de bikini dan aan die inderdaad precies goed past, zoals Alejandro al voorspelt had. Ik kom langs een spiegel en bijt dan op mijn lip. Hier en daar zijn er blauwe plekken op mijn lichaam, van mijn moeder die me geslagen heeft. Ik slik een keer en ben op slag onzeker erover. 'Kom op Hayden, wees niet onzeker,' mompel ik fluisterend tegen mezelf. Die blauwe plekken zullen heus niet opvallen. Op goed geluk loop ik naar de deur, mijn kleren heb ik op een stapeltje onder mijn arm, en ik ga in de richting die hij gezegd heeft en loop naar het zwembad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik had een blauwe short aangedaan met witte strepen en had Diego zelf ook een short aangedaan. Dat kleine mannetje kon echt niet zonder aandacht als ik thuis was. Ik nam zijn handje vast en liep de trap af met hem om daarna door te lopen naar de keuken en naar buiten te lopen. Hayden was er blijkbaar al was.
    "Sorry Hayden, hij wou persé meezwemmen" lachte ik verontschuldigend. Ik liep naar haar toen en tilde mijn broertje op waarna ik hem aan mijn mama gaf. Ik bukte naar haar toe en drukte een kus op haar wang, waarna ik ook een kus op Elisa haar wang drukte.
    "Hayden, dit zijn mijn mama en Elisa, je mag haar gerust mama noemen doet iedereen" lachte ik, "Mam, Elisa, dit is Hayden, ze is daarnet gevallen en ik heb voorgesteld het te verzorgen en om hier te blijven om wat te zwemmen". Ik nam Diego weer aan en gooide hem het zwembad in. Wees gerust, hij kon al zwemmen hoor ! Ik had het hem al geleerd. Ik dook zelf het zwembad ook in waarna ik hoorde hoe Elisa ook lachend het zwembad inkwam.

    Hayden Noralie Everett
    Ik kijk achterom als ik voetstappen hoor en zie Alejandro samen met Diego aankomen. Ik glimlach, Alejandro ziet er goed uit in zijn zwembroek. Ze lopen hand in hand in de richting van het zwembad. Hij zet Diego af bij zijn moeder en drukt een kus op haar wang en die van zijn zus. Hij stelt me aan hen voor en ik glimlach. Ik begroet ze en kijk dan hoe Alejandro Diego zo in het zwembad gooit, maar ik schrik er niet van. Hij zou dat echt niet zomaar doen. Elisa springt snel achter die twee aan en ik aarzel even op de kant. Ik voel eerst of het water niet te koud is, dat vind ik fijner. Want anders vind ik het altijd zo'n schrok wanneer het echt koud is. Gelukkig vallen de blauwe plekken niet op en na even aarzelen ga ik voorzichtig op de rand zitten en laat mezelf in het koude water glijden. Juist omdat het buiten zo warm is, is het water fucking koud. 'Het is k-koud,' mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    (...)

    Austin Treves

    'Gelukkig maar' zeg ik met een glimlach. Ze gaat bovenop me zitten en buigt zich over me heen. Daarna zoent ze me ruw en ik doe met haar mee. Ik voel haar handen over mijn shirt gaan en daarna nog wat ze zegt. ' Maakt niet uit' zeg ik gelijk en glimlach daarna even. Ik begin haar weer te zoenen en druk er wat dichter tegen me aan. Misschien moest ik zulk soort grapjes maar niet meer bij haar maken, ik wou niet dat ze dat soort dingen de hele tijd verkeerd opvatten terwijl ik het gewoon als een grapje bedoelde. Tuurlijk wou ik niet van der af, ik hou hartstikke veel van der, haar laat ik echt niet zomaar gaan hoor.

    quin98 schreef:
    (...)

    Jayson Cole

    'Nou laat ik dan dat maar doen' zeg ik lachend en glimlach daarna even. Onze tongen spelen en ondertussen springt ze op en slaat haar benen om mijn heuepen. Mijn handen laat ik onder haar kont gaan zodat ik haar kan ondersteunen en glimlach door wat ze in mijn oor fluistert. 'Ik hou ook van jou' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op haar lippen. 'En heb ik het al een beetje goed gemaakt?' vraag ik lachend en kijk der aan. Ik druk ondertussen nog een paar kusjes op haar lippen gewoon omdat ik dat leuk vindt.


    jasmine eberson

    'Ja je hebt het al redelijk goed gemaakt hoor, wat zou ik nog meer willen hebben ik heb de knapste, liefste en geweldigste jongen van de school al, dat is voor mij al genoeg' zeg ik grinnekend en plaats nog wat kusjes op zijn mond, daarna laat ik mijn hand even onder zijn shirt glijden, en streel met mijn handen over zijn sixpack. ik plaats mijn lippen weer op de zijne en bijt zachtjes in zijn lip waarna ik heb speels aakijk. Ik kon gewoon uren met hem zoenen, dat zal je altijd wel hebben als je verliefd op iemand bent denk ik.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Verbaasd keek ik achterom. "Koud ?" vroeg ik lachend. Ik schudde mijn hoofd en zette mijn broertje en zusje uit het zwembad, aangezien ze weg moesten met mama naar de winkel.
    "Moet ik nog iets meenemen voor je Alejandro ?" hoorde ik mam vragen. Ik keek achterom, "Hetzelfde als altijd !" riep ik terug. Ze knikte en liep weg naar boven om de 2 aan te kleden. Ik zwom wat naar haar toe.
    "Is het juist niet opluchtend als je in koud water komt als het juist warm is ?" vroeg ik. Ik zei het niet al te luid, omdat ik niet normaal moest praten zodat ze me zou horen. Aangezien ik dichter stond, begrijp je ? Ik keek even naar buiten en toen weer naar haar.
    "Hoe kom je trouwens aan die blauwe plekken ?". Ik kon me niet bedenken dat je van een val zo rap blauwe plekken kreeg, al zeker niet als je ook niet echt op die plaatsen bent gevallen.

    Hayden Noralie Everett
    Hij vraagt lachend, 'Koud?' En ik knik. Het is logisch dat het koud is, juist wanneer het zo bloedheet is komt het water als een klap aan. Ik ril licht en heb de neiging om het water gelijk weer uit te gaan, maar dat doe ik niet. Want ik wil wel zwemmen. Zijn broertje en zusje gaan al weer snel het water uit en ik blijf achter met Alejandro. Hij komt naar me toe gezwommen en blijft op een kleine afstand. 'Hm, a-als het juist zo heet is, is het water extra k-k-koud,' mompel ik dan. Hij kijkt me aan en vraagt dan waar mijn blauwe plekken vandaan komen en gelijk sla ik mijn blik neer om naar mijn lichaam te kijken. 'Ik ben nogal onhandig,' zeg ik dan met een glimlachje en kijk weer op naar hem. 'Dat zag je wel toen ik met mijn fiets viel.' Het is me nu heel goed uitgekomen dat ik ben gevallen met mijn fiets, zo komt het geloofwaardiger over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Badumtss :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    jasmine eberson

    'Ja je hebt het al redelijk goed gemaakt hoor, wat zou ik nog meer willen hebben ik heb de knapste, liefste en geweldigste jongen van de school al, dat is voor mij al genoeg' zeg ik grinnekend en plaats nog wat kusjes op zijn mond, daarna laat ik mijn hand even onder zijn shirt glijden, en streel met mijn handen over zijn sixpack. ik plaats mijn lippen weer op de zijne en bijt zachtjes in zijn lip waarna ik heb speels aakijk. Ik kon gewoon uren met hem zoenen, dat zal je altijd wel hebben als je verliefd op iemand bent denk ik.