• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    ( ben thuis, ga even alles doen en dan kom reactie)

    Ian Silvas

    Ik grijns even en lach zachtjes. 'Eh... Het centrum is wel leuk. Leuke terrasjes en leuke café's. Anders laat ik je wel zien waaar ik meestal ben in de avond en waar je heen kan,' stel ik voor en kijk haar aan. 'Ehm... Muziek winkel?' Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en denk na. 'Hij is wel in de stad, alleen waar die precies ligt...' ik denk na en grijns dan. 'Ja dat weet ik. Volg mij maar. De muziek winkel ligt iets biten het centrum.' Ik glimlach even en kijk haar aan. Dan loop ik rustig richting het Centrum en kijk even om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    RellyKelinde schreef:
    Danny

    Drew besluit me te tillen en ik lach even. "Jij krijgt zo heel veel kusjes," zeg ik lachend en ik ga goed zitten als Drew mij op de stoel heeft neergezet.
    "Hmm, een glaasje water of melk?" ik kijk hem met een glimlach aan. Dan kijk ik naar het bord voor mij. Dat is veel. Ik slik even en voel me wat wit wegtrekken, nee niet nu. Ik wil het echt eten, maar mijn maag protesteert zo erg, ik wil niet ondankbaar zijn. Een paar hapjes, zo meteen neem ik een paar hapjes. Dan kijk ik wel of het goed gaat, als dat is gelukt probeer ik meer.
    "Mijn maag protesteer," zeg ik dan eerlijk en ik kijk Drew verontschuldigend aan. "Maar ik wil zo graag," ik slik de drukkende tranen weg. Maar als ik nu te veel ga eten ga ik over mijn nek, en dat is niet goed. Daar walg ik zo van, de rillingen blijven dan nog uren nalopen.
    .


    Andrew

    'Yeah' zeg ik lachend als hij verteld dat ik heel veel kusjes krijg. 'Is goed' zeg ik met een glimlach en loop naar de keuken om twee glazen melk in te schenken. Ik zie hem naar zijn bord kijken, het was best veel voor hem denk ik. 'Je hoeft echt niet alles op te eten hoor' zeg ik met een glimlach en zet dan het glas naast zijn bord en ga zelf weer zitten. Ik neem een slok van mijn melk en zet die dan ook neer. Hij verteld dat zijn maag protesteert en ik knik even. 'Doe rustig aan, ik wil je anders ook wel helpen' zeg ik en kijk hem aan. Daarna neem ik gauw een hapje van mijn eten, ik moet zeggen het smaakt heerlijk. 'Je moet het gewoon rustig aandoen al wil je het zo graag, je maag kan dit niet in een keer aan.' zeg ik in de hoop dat ik wel gelijk heb. Ik sta op en ga naar hem staan een beetje door mijn knieën gezakt. Ik pak zijn vrok en doe der een klein beetje eten op. 'Daar komt een vliegtuigje aan' grap ik lachend maar stop dan. 'oké sorry maar wil je dat ik je help?' vraag ik en kijk hem aan.

    Jayson Cole

    Ik glimlach even en haal mijn schouders op. 'Valt mee'zeg ik lachend en kijk dan haar kamer rond. 'Woww, groot' zeg ik en kijk der even aan. 'Wel mooi' zeg ik met een glimlach en grinnik even als ze begint over der inloop kast. 'Veel kleren' zeg ik lachend en sla dan mijn armen om der middel. Ik til er voorzichtig op en plaats mijn lippen op de hare. Ik glimlach tegen haar lippen en loop dan naar het bed waar ik op ga zitten met haar op mijn schoot.

    Austin treves

    'Die gemeen is' zeg ik lachend en kijk dan weer naar de film terwijl zei weg is. Ik grijns even, ze denkt me nu te slim af te zijn. Ik doe nu nog niks. Op het moment dat ze haar aandacht op de film richt grinnik ik even en duik op haar af. Lachend pak ik haar vast en druk een kusje op haar lippen. Ik kietel haar even en stop dan weer. 'Hmm, je ging zomaar weg. ik geloof dat ik je nu maar moet straffen' zeg ik lachend en druk mijn lippen kort op de hare. 'Door door te gaan met wat ik wou doen' zeg ik grijnzend en plaats mijn lippen op de hare en lip even over haar lip heen.

    Isabella Jennifer Jones

    Ineens duikt Austin boven op me en houd me vast. Ik kan niks meer doen. Lachend begin ik te spartelen en probeer me los te krijgen. Als hij me begint te kietelen begin ik hecig te lachen en te kronkelen onder zijn lichaam. Gelukkig houdt hij al snel op. Ik grijns even en kjk hem aan. Ik voel zijn lippen tegen de mijne. 'Je verkracht me,' grijns ik breed en lach zahtjes. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne, maar open nog niet mijn mond. 'En wat als ik tegen werk,' zeg ik plagerig en kijk hem speels aan. Ik grijns breed en lik expres over mijn lippen. Vervolgens bijt ik op mijj lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    Hij zegt dat hij mijn kamer heel mooi vind, en moet lachen om de hoeveelheid kleding in mijn inloopkast, daarna tilt hij me op en gaat zoenend met mij op zijn schoot op het bed zitten. 'wat ben je toch ook weer klef zeg, maarja ik kan er ook niks aan doen dat jij niet van mij af kan blijven' zeg ik lachend tegen hem en druk een kus op zijn lippen, daarna duw ik hem achterover en ga boven op hem liggen. 'weetje, misschien klinkt het raar, maar ik ben wel eens bang om jou kwijt te raken, er zijn zoveel meisjes bij ons op school, en ik kan nog wel eens bitchy overkomen, en ik weet dat jij daar een hekel aan hebt' zeg ik serieus.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te lachen, "Zo cliché dat de muziekwinkel net buiten de stad is". Het was toch zo ? Naah, het zal wel weer aan mij hebben gelegen. Ik likte over mijn lippen heen en keek even rond. Op zich was dit nog een mooie stad, maar ik dacht niet dat ik hier ging blijven als ik niets had dat me hier hield. Ik was gewoon zo'n persoon die graag rondreisde. Ik wou muziekmaken en ik dacht zelf dat het beter was als ik ergens anders naartoe ging daarvoor. Daarbij, ik wou een wereldreis maken later, en dat zou ik doen ook. Stel dat ik een land passeerde waar ik wou blijven, waar ik me echt thuisvoelde, dan ging ik daar blijven ook. Als ik niets had dat me tegenhield, want als er ook maar iets was, het kleinste detail, dan bleef ik hier, zeker weten. Ik nam mijn iPhone boven om te kijken hoe laat het was, ik wist graag hoe laat het was, en zette toen mijn zonnebril op.
    "Zit je dan echt élke avond in een café ?".

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet zeker, omdat ik er niks te zoeken heb.' Ik kijk voor me uit en stop mijn handen in mijn broekzakken. Ik bijt op mijn lip om haar volgende vraag en haal mijn schouders op. 'Ligt eraan.' Ik bijt op mijn lip. Ligt eraan welke week het is, ligt eraan hoe ik me voel en ligt eraan hoe gek ik wordt van mijn ouders. Drank laat mijn zorgen tenminste vergeten. Ik loop het centrum in, door de hoofd winkelstraat. Ik kijk naar Zara. 'Hier zijn alle winkeltjes. Aan het eind van de straat loop je automatisch een winkelcentrum in. Daar hebben ze de drukste winkels.' Ik kijk recht voor me uit en loop een stukje door. Als we op een soort kruising staan blijf ik staan. 'Naar rechts is het station en de straat naar het station is vol met terrasjes en kroegen. Links gaat naar het grote plein. Daar zijn de leukste terrasjes en zit het gemeentehuis.' Ik kijk haar aan. 'En misschien dat daar ook de muziekwinkel zit, maar dat weet ik niet. Waar wil je heen? En o ja, in het overdekt winkelcentrum zijn ook terrasjes, maar hier zijn ze leuker.' Ik kijk naar Zara en wacht geduldig tot ze een kant op loopt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Treves

    Ik grijns en schud mijn hoofd. 'nee want jij wilt dit ook, en bovendien volgens mij doen we het nog steeds niet, dus kan het geen verkrachting zijn' zeg ik lachend tegen haar lippen aan en wacht tot ze haar mond wat opent. 'Je wilt toch niet tegenwerken' zeg ik lachend en kijk der aan. 'En anders' zeg ik waarna ik met een hand lachend haar beide armen pak en ze boven haar hoofd hou. Ik druk wat kusjes in der nek en kijk der grijnzend aan. 'Nu kan je toch niks meer doen' zeg ik lachend en laat dan toch wel der armen weer los. Ik plaats mijn lippen weer op de hare en lik weer over haar lip in de hoop dit keer wel toestemming te krijgen.

    Jayson Cole

    'Had je maar niet zo mooi en aantrekkelijk moeten zijn, en volgens mij vindt jij het ook niet zo heel erg dat ik dat doe of wel?' zeg ik lachend en kijk der aan. Ze duwt me achterover en gaat op me liggen waardoor ik even grijns. ' Dat gaat echt niet gebeuren, ik hou hartstikke veel van je en wil je echt niet kwijt' zeg ik met een glimlach en druk dan mijn lippen op de hare. Mijn handen rusten op haar kont en ik lik over haar lip voor toestemming. Ik hou echt veel van Jasmine en was echt niet van plan haar ooit te laten gaan, dan moest er wel echt een heel groot wonder gebeuren wil dat ooit gaan gebeuren

    Danny

    Ik begin te lachen wanneer Drew doet alsof hij mij voert. "Van mij mag je me helpen hoor," zeg ik en pak zijn pols dan vast, ik duw zijn hand met de vork naar mij toe en hap het eten er vanaf. Hmm het is echt lekker!
    "Wow, heerlijk!" zeg ik enthousiast en kijk Drew aan. Het is echt lekker. Ik pak de vork voorzichtig tussen Drew zijn vingers vandaan. Ik doe een stukje zalm op mijn vork en breng het naar mijn mond, ik hap het er vanaf en kijk naar Drew. "Het is echt super lekker," glimlach ik en kauw op het stukje zalm.
    Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het lekker vind. Ik slik het stukje door en probeer het volle maar ook misselijke gevoel te negeren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    Ik begin te lachen als hij zegt dat ik hem wel mag helpen hoor en dan pakt hij me pols vast om die vervolgens naar zijn mond te brengen. Ik glimlach als hij zegt dat het heerlijk is. 'Ben blij dat je het lekker vindt' zeg ik met een glimlach en neem gauw een hapje van mijn eigen eten aangezien hij zijn eigen vork terug heeft gepakt en zelf begint te eten. 'Dankje, ik heb me best gedaan voor je' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Volgens mij heeft die eigenlijk ook wel moeite met het eten maar wil die wel. 'Doe maar rustig aan hé' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan, Ik druk een kusje op zijn lippen en ga dan zelf weer op mijn eigen stoel zitten waarna ik rustig begin te eten met af en toe een slokje drinken tussendoor. Ik was wel blij dat hij het lekker vindt, ik had er me best op gedaan voor hem omdat ik gewoon goed wou koken en ben dus wel blij dat het dan ook echt gewoon gelukt is en hij het echt lekker vindt.

    jasmine eberson

    Ik glimlach naar hem. 'Nou dat komt dan mooi uit, want ik hou ook heeeeeel veeeeel van jou hoor' zeg ik extra overdreven tegen hem, en streel met mijn hand zijn gezicht. Dan plaats hij zijn lippen op de mijne en likt hij voor toestemming over mijn lippen, ik open mijn lippen, zodat zijn tong met de mijne kan spelen, ik bijt zachtjes in zijn lip en ga met mijn handen door zijn haar heen. het is zo dat ik super veel van jayson houd, hij is echt het liefste vriendje die ik ooit heb gehad, en ik ben ook trots op hem, dat hij het met mij kan uithouden.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach en kijk hem grjnzend aan. 'Als mijn buurman nu binnen komt dan ziet hij dit als verkrachting hoor,' grinnik ik. Ik voel hoe hij mijn handen boven mijn hoofd houdt en blijf rustig liggen. Ik voel zijn lippen in mijn nek en bijt op mijn lip. 'Mmm, omdat jij het bent werk ik niet tegen,' grijns ik. Ik laat mijn armen gewoon naast mijn lichaam liggen en open braaf mijn mond een beetje om Austin toestemming te geven. Ik grinnik even en stop al snel weer. Ik sluit mijn lippen en houd ze stevig gesloten. Met een uitdagend lachje kijk ik hem aan en pak zijn shirt vast. Dan pak ik langzaam met mijn handen een kussen en binnen een seconde sla ik hem ermee op zijn hoofd. Grijnzend voel ik hoe hij van de bank valt. 'Sorry,' zeg ik toch wel geschrokken en kijk naar hem terwijl hij op de grond ligt. Dan ga ik op hem zitten en grijns. 'Ik win.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne