• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    Darla
    Ik sta voor Darrel's deur en twijfel. Ik weet niet of ik het kan. Ik weet niet of ik hem onder ogen kan komen. Ik had het nooit mogen doen. Dat ene zinnetje heeft alles verpest. Ik weet wel dat hij zegt dat het niet zo is, maar kom op. Hij weet zelf ook wel dat het allles verpest. Hoe had ik ook ooit kunnen denken dat wij smaen zouden zijn? Zie je het al voor je. Een traan ontsnapt uit mijn ooghoek. Ik ga op het bankje voor zijn hui zitten en kijk maar de bloemen. Ik zucht en leun met mijn kin op mijn handen.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Danny

    Ik glimlach naar Drew als hij zegt dat hij zijn best voor me heeft gedaan. Ook zegt hij dan ik rustig aan kan doen en daarop knik ik.
    "Ik doe ook wel rustig aan," zeg ik en prik wat in de pasta. "Het is gewoon zoveel," zeg ik zachter en bijt op mijn lip. Het voelt na die paar hapjes al alsof mijn buik op springen staat. Ik krijg er nu echt haast niets meer bij. Ik prop uiteindelijk en beetje pasta in mijn mond en kauw er met super veel moeite op. Ik slik het met nog meer moeite door.
    "Drew, ik kan echt niet meer," zeg ik dan zacht en leg mijn vork neer. Ik krijg een schuldgevoel en begin tranen te krijgen. Hij heeft het nu voor niets gekookt. Ik voel een traan over mijn wang lopen en veeg hem rug weg waardoor ik mijn wang open krap met mijn nagel. Ik negeer dat en voel weer een traan over mijn wang lopen en laat hem dit keer maar gaan. "Sorry," zeg ik met en piepje in mijn stem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Cole

    'Dat is mooi' zeg ik met een glimlach. Daarna spelen onze tongen een spel en ik knijp even zachtjes in haar kont. Ik laat mijn handen daarna gewoon om haar heupen liggen en geniet van de zoen. Ze kon echt heerlijk zoenen en ik blijf er eigenlijk ook elke keer weer veel van genieten. Niet alleen omdat de zoen zo heerlijk is maar ook om degene met wie ik zoen, dat wil ik gewoon al graag. Ik zoen wat ruwer en glimlach even tussen de zoen door.

    [de andere reactie's komen zo ga even tv kijken, half 9 kom ik weer][

    Austin Treves

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op, 'Je buurman komt toch niet binnen' zeg ik grijnzend. Ik glimlach als ze zegt dat ze niet tegen werkt. 'mooi zo' zeg ik lachend. Ik glimlach even tegen haar lippen als ze me toestemming geeft en onze tongen spelen een spel. Ze stopt al snel weer waardoor ik even tegen haar lippen grom en daarna ook weer grinnik. Dan pakt ze haar shirt uit en een speelse grijns komt op mijn gezicht. Ik merk algauw dat ze een kussen pakt maar ik ben te laat met afweren daardoor ontstaat er ook wel een rare beweging en val ik van de bank af waarna ik begin te lachen. 'Ja ja sorry, dit was gewoon je plan!' zeg ik lachend en schud daarna mijn hoofd. 'Dat dacht je!' zeg ik en begin haar te kietelen. Dan kruip ik onder haar uit en kijk er grijnzend aan. 'Ik ga niet opgeven' zeg ik lachend en kijk er even uitdagend aan.

    Andrew

    'Oké goed zo' zeg ik met een glimlach en eet rustig veder. 'Je hoeft ook echt niet alles op te eten joh' zeg ik en kijk hem aan. Als hij zegt dat die niet meer kan knik ik even. 'Oké laat de rest dan maar staan, als je niet maar kan moet je het ook niet proberen' zeg ik met een glimlach maar zie dan dat die tranen krijgt. 'Heey, niet huilen' zeg ik zacht en sta op waarna ik naar hem toe loop. Hij veegt een traan ruw weg maar daardoor gaat zijn wang open. Ik pak een servetje wat ik op de tafel had neergelegd en veeg het bloed een beetje weg. Daarna sla ik mijn armen om hem heen en veeg zijn tranen met mijn duim weg. Daarna druk ik een kusje op zijn lippen om hem vervolgens te omhelzen. 'Het maakt echt niet uit joh' zeg ik als hij sorry zegt en aai zachtjes door zijn haar heen. Ik kon der eigenlijk echt niet tegen Danny zo te zien, zo verdrietig daar werd ik zelf eigenlijk ook een beetje verdrietig van. Ik fluister een paar geruststellende woordjes in zijn oor en kijk Danny daarna aan. 'Wat kan ik doen om jou blij te maken?' vraag ik en kijk hem aan. Ik doe er nu alles voor.

    jasmine eberson

    Onze tongen spelen een spelen een spel en hij knijpt af en toe in mijn kont, na een tijdje zoent hij me wat ruwer en ik moet glimlachen. Express stop ik de zoen en kijk hem grijzend aan. Ik wist dat ik het niet lang kon volhouden zonder hem te zoenen, als ik hem zie wil ik hem gewoon de hele tijd vasthouden en knuffelen, dat zal de verliefdheid wel zijn. Ik druk een kusje op zijn neus en knijp er daarna even lachend in, daarna plaats ik mijn lippen weer op de zijne en ga met mijn hand zachtjes over zijn bovenlijf heen.

    Isabella Jennifer Jones

    Zodra hij me kietelt begin ik weer te lachen en te gillen. 'Austin,' komt eruiteindelijk over mijn lippen. 'Stop,' giechel ik. Ik probeer zijn handen vast te pakken, maar mijn adem raakt op en al het lachen helpt niet. 'Stop pleasee,' smeek ik hem en kijk hem aan. Ik sluit mijn ogen en kronkel onder hem. Tranen van het lachen stromen over mijn wangen. 'Je kietelt me nog dood,' krijg ik weer over mijn lippen en kijk hem aan. Ik pak zijn handen vast en als het me lukt haal ik opgelucht en snel adem. Ik kijk hem aan en laat zijn handen los. 'Dat was niet mijn plan met het kussen, maar dit wel...' Ik geef hem een duwtje zodat hij achterover valt en ren over de bank heen richting de trap. Ik ren lachend te trap op en ren mijn kamer in. Ik gooi de deur achter me dicht en ga er tegen aan staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson Cole

    Als ze de zoen stopt grom ik even lachend. 'Dat is gemeen' zeg ik lachend en voel dan een kusje op mijn neus en daarna weer op mijn lippen. Ze gaat met haar hand zachtjes ver mijn bovenlichaam heen en ik grijns even tegen haar lippen. Ik lik even over haar lip om nog een keer toestemming te vragen. Mijn handen strelen rustig een beetje over haar rug heen. Mijn ene hand gaat onder haar shirt om zo veder over haar rug te strelen.

    Austin Treves

    'Ja?' zeg ik onschuldig alsf ik niks doe en grinnik daarna. Ze vraagt of ik stop maar dat was ik echt niet van plan. Ze kijkt me smekend aan en ik schud lachend mijn hoofd. Ik begin te lachen als ze zegt dat ik er nog dood kietel. 'Ben ik eindelijk van je af' grap ik en druk tijdens het kietelen en kusje op haar wang. Dan pakt ze mijn handen vast en ik kijk zielig. 'Nou, het werd net leuk' zeg ik lachend en kijk der aan als ze me handen loslaat. Ze geeft me een duwtje waardoor ik achterover val en zei wegrent. Ik schud lachend mijn hoofd en loop er rustig en niet zo goed hoorbaar erachter aan. Ik weet gewoon al dat ze de deur dichthoudt van de kamer maar ja, ik krijg die deur toch wel open. Ik loop er zachtjes heen en doe dan ineens de deur open en duw hard waardoor der een ruimte ontstaat en ik daar gauw door glip wat net past. Ik grijns en kijk der aan. Ik druk een kusje op haar lippen en loop dan rustig naar haar bed waar ik op ga zitten.

    Isabella Jennifer Jones

    Ineens vliegt de deur open en word ik vooruit gebeukt. Ik kijk Austin aan en zie hoe hij naar mijn bed loopt. 'Nouhou,' zeg ik zielig op zeurderig toontje. Ik loop naar hem toe en ga op zijn svhoot zitten. 'Het is niet eerlijk dat jij zo sterk bent,' zeg ik weer zielig en bijt op mijn lip. 'En wil je echt van me af,' vraag ik met een lichte aarzel en kijk hem aan. Hoewel andere overtuigd zouden zijn dat het een grap was, ben ik dat niet. Dat is de onzekere kant in mij. Ik bijt op mijn lip en kijk hem van onder mijn wimpers aan. Dan sta ik op en loop naar de spiegel. Ik staar even naar mezelf en kijk dan mijn kamer rond. Een zucht verlaat mijn lippen en ik laat me op het bed vallen met mijn ogen gesloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    Hij zoent me weer en gaat met zijn ene hand onder mijn shirtje, ik haal grijnzend mijn lippen van de zijne en kijk hem speels aan. 'wat wil je nou lieveschat' zeg ik lachend tegen hem en rol express van hem af, en sta op om naar de andere kant van de kamer te lopen, ik kijk hem grijzend aan en ga aan mijn kaptafel zitten, pak mijn borstel en kam mijn haren even door, en kijk via de spiegel jayson glimlachend aan. Daarna maak ik de bovenste twee knoopjes van mijn shirtje los en kijk hem speels aan.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet zeker, omdat ik er niks te zoeken heb.' Ik kijk voor me uit en stop mijn handen in mijn broekzakken. Ik bijt op mijn lip om haar volgende vraag en haal mijn schouders op. 'Ligt eraan.' Ik bijt op mijn lip. Ligt eraan welke week het is, ligt eraan hoe ik me voel en ligt eraan hoe gek ik wordt van mijn ouders. Drank laat mijn zorgen tenminste vergeten. Ik loop het centrum in, door de hoofd winkelstraat. Ik kijk naar Zara. 'Hier zijn alle winkeltjes. Aan het eind van de straat loop je automatisch een winkelcentrum in. Daar hebben ze de drukste winkels.' Ik kijk recht voor me uit en loop een stukje door. Als we op een soort kruising staan blijf ik staan. 'Naar rechts is het station en de straat naar het station is vol met terrasjes en kroegen. Links gaat naar het grote plein. Daar zijn de leukste terrasjes en zit het gemeentehuis.' Ik kijk haar aan. 'En misschien dat daar ook de muziekwinkel zit, maar dat weet ik niet. Waar wil je heen? En o ja, in het overdekt winkelcentrum zijn ook terrasjes, maar hier zijn ze leuker.' Ik kijk naar Zara en wacht geduldig tot ze een kant op loopt.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te twijfelen en keek om me heen. When nothing's right, go left. Jup, links dan maar.
    Ik liep naar links, verwachtende dat Ian ging meelopen, en keek ondertussen om me heen. Ik voelde me enorm klein, bekeken en awkward hier, zoals ik me overal voelde. Ik hoorde mijn iPhone afgaan waardoor ik hem automatisch opnieuw.
    "Zara" zei ik simpel, "Liefje ! Waarom krijg ik telefoon van school op je eerste dag zeggende dat je geen goede leerlinge bent ?". Ik keek betrapt om me heen en beet op mijn lip, "De leraar vroeg erom ?". Ik hoorde een afkeurend geluidje, "Zo hebben we je niet opgevoed !". Ik zuchtte en rolde even met mijn ogen, "Wel, misschien moeten jullie dan eindelijk eens aanvaarden dat Wiskunde me niet boeit. Ik ben laatstejaars, ik ga wel door mijn examens raken" zei ik simpel. Geen idee wat die laatstejaars ermee te maken had. Misschien er nog even op wijzen dat ik 18 werd. Ik likte over mijn lippen heen en keek nogmaals rond, "Maar pap, dit wordt echt awkward, iedereen kijkt me aan alsof ik net een moord heb gepleegd of zo". Jup, dat was een leugen. Mensen keken me enkel raar aan omdat ik zo'n soort gesprekken in privé moest doen en niet in de winkelstraat. Of 1 van de winkelstraten. "Doe de groeten aan Pap, als je hem nog spreekt vanavond".
    Verwarrend. Haha ja. Inderdaad.

    [Ik reageeer straks (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Memoria schreef:
    David Johnsen

    Als Audrey op haar lip bijt lach ik vriendelijk naar haar. Als ze dan ook nog zegt dat ik mijzelf niet hoef te schamen wil ik eigenlijk hardop lachen. Zij spreekt echt precies mijn gedachten uit. 'Ik schaam me er niet voor, het is gewoon irritant.' Altijd verpest dat ene ding weer mij. Gesprekken, maar nu voelt het alsof dit gesprek niet zomaar gaat vast lopen. 'Heb je misschien zin om mee te gaan ergens wat te drinken, of de stad wat te leren kennen, want ik heb geen zin om meteen na de eerste schooldag al alleen thuis op de bank te zitten als nieuweling, je mag gerust nee zeggen, ik weet dat het wat direct is. Blosje sverschijnen op mijn wangen als ze dit vraagt, waarna ik knik.'Dat zou ik leuk vinden. Wat zou je willen gaan doen?' Als ik haar aankijk zie ik dat zijzelf ook blosjes op haar wangen heeft en alweer lach ik. Nu ben ik tenminstte niet de enige die aan het blozen is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik grinnik even en knik dan. Als hij dan zegt dat hij het leuk zou vinden om mee te gaan glimlach ik even opgelucht, gelukkig iemand die wat met me wilt doen, zodat ik niet alleen thuis zit 'Euhhm, ik weet het niet, ik ben hier nieuw, maar je mag me gerust een rondleiding door de stad geven, met plekken die ik zou moet zien of iets, ik weet het ook niet.' zeg ik dan glimlachend en langzaam verdwijnen de blosjes op mijn wangen en ik kijk David aan en bijt weer zacht op mijn lip, tik van me...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (waarom reageerd niemand meer:( )

    (Ik wacht op Darrel)


    And who am I? That's the secret I'll never tell