• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    [ik heb niemand om mee te praten >_>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ineens vliegt de deur open en word ik vooruit gebeukt. Ik kijk Austin aan en zie hoe hij naar mijn bed loopt. 'Nouhou,' zeg ik zielig op zeurderig toontje. Ik loop naar hem toe en ga op zijn svhoot zitten. 'Het is niet eerlijk dat jij zo sterk bent,' zeg ik weer zielig en bijt op mijn lip. 'En wil je echt van me af,' vraag ik met een lichte aarzel en kijk hem aan. Hoewel andere overtuigd zouden zijn dat het een grap was, ben ik dat niet. Dat is de onzekere kant in mij. Ik bijt op mijn lip en kijk hem van onder mijn wimpers aan. Dan sta ik op en loop naar de spiegel. Ik staar even naar mezelf en kijk dan mijn kamer rond. Een zucht verlaat mijn lippen en ik laat me op het bed vallen met mijn ogen gesloten.


    Austin Treves

    Ik grinnik als ze me zielig aankijkt en glimlach als ze daarna op mijn schoot gaat zitten. 'Ik kan er ook niks aandoen' zeg ik lachend een kijk eraan. 'Maar nu ben je wel heel zielig hoor' zeg ik lachend en druk een kusje op haar lippen. 'Nee natuurlijk niet, dat was toch maar een grapje' zeg ik en kijk der aan. Snapte ze dan echt niet dat dat nou gewoon een grapje was? Ze staat op en loopt naar de spiegel waardoor ik zachtjes zucht en opsta.Ik loop naar aar toe en druk een kus op der wang. 'Ik zou jou toch nooit kwijt willen, ik hou heel veel van je' zeg ik zacht en glimlach even. Ze laat zich op het bed vallen en een lichte grijns komt op mijn gezicht. 'Je moet niet zo verdrietig kijken, anders ga ik je opvrolijken hoor' zeg ik grijnzend en plof dan naast haar op het bed om der te kietelen. Ik begin zelf even te lachen en stop dan weer. Ik ga boven haar hangen. Mijn handen zijn naast haar hoofd geplaatst zodat ik daar op kan steunen en niet me volle gewicht op haar moet gaan storten. Ik beweeg mijn hoofd dichter naar de hare en druk dan mijn lippen op de hare.

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    Hij zoent me weer en gaat met zijn ene hand onder mijn shirtje, ik haal grijnzend mijn lippen van de zijne en kijk hem speels aan. 'wat wil je nou lieveschat' zeg ik lachend tegen hem en rol express van hem af, en sta op om naar de andere kant van de kamer te lopen, ik kijk hem grijzend aan en ga aan mijn kaptafel zitten, pak mijn borstel en kam mijn haren even door, en kijk via de spiegel jayson glimlachend aan. Daarna maak ik de bovenste twee knoopjes van mijn shirtje los en kijk hem speels aan.


    Jayson Cole

    'Helemaal niks' zeg ik en lach ook even. 'Waar denk jij gelijk aan dan?" vraag ik lachend en kijk der aan. Ze loopt naar de andere kant van de kamer en ik schud lachend mijn hoofd. Ze kijkt me speels aan en ik sta op. Ik druk een kus op der wang en laat mijn hand even over haar geborstelde haar glijden waarna ik girnnik. I wist dat ze er niet tegen kon als ik aan der haar zat maar soms was het zo leuk het dan juist wel te doen. Ik kijk haar aan en glimlach dan even.

    jasmine eberson

    Hij komt op me af gelopen, en geeft me een kus op mijn wang, en gaat even door mijn net geborstelde haar heen, ik kijk hem nep boos aan. 'Jayson je weet dat ik het niet leuk vind als je aan mijn haar komt' zeg ik boos en sta op, en ga recht tegenover hem staan. 'Je vind het wel leuk om mij te pesten he?, eigenlijk vind ik dat wel een beetje zielig voor mezelf hoor, want ik wil helemaal niet gepest worden door mijn eigen vriendje'' zeg ik op een jammer toon, en trek een pruillip, en sla daarna mijn armen om zijn nek heen.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik voel dat Austin me begint te kietelen en het volgende moment begin ik spastisch te bewegen en luid te lachen. Ik zucht ogelujt als hij stopt. Hij komt boven me hangen en ik glimlach. 'Volgens mik heb je me opgevrolijkt,' lach ik en voel zijn lippen op de mijne. Vrolijk ga ik mee met de zoen en draai ons om. Ik ga boven op hem zitten en buig me over hem heen. Ik grijns en zoen hem ruw en liefdevol. Ik glijd met mijn handen over zijn borstkas e door ziin shirt heen voel ik zijn sixpack. Ik grinnik even en open mijn ogen om hem aan te kijken. 'Sprry van net... Ik bedoel dat ik dacht dat... Nlou ja.' Ik druk mijn lippen weer op de zijne. 'Laat maar.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te twijfelen en keek om me heen. When nothing's right, go left. Jup, links dan maar.
    Ik liep naar links, verwachtende dat Ian ging meelopen, en keek ondertussen om me heen. Ik voelde me enorm klein, bekeken en awkward hier, zoals ik me overal voelde. Ik hoorde mijn iPhone afgaan waardoor ik hem automatisch opnieuw.
    "Zara" zei ik simpel, "Liefje ! Waarom krijg ik telefoon van school op je eerste dag zeggende dat je geen goede leerlinge bent ?". Ik keek betrapt om me heen en beet op mijn lip, "De leraar vroeg erom ?". Ik hoorde een afkeurend geluidje, "Zo hebben we je niet opgevoed !". Ik zuchtte en rolde even met mijn ogen, "Wel, misschien moeten jullie dan eindelijk eens aanvaarden dat Wiskunde me niet boeit. Ik ben laatstejaars, ik ga wel door mijn examens raken" zei ik simpel. Geen idee wat die laatstejaars ermee te maken had. Misschien er nog even op wijzen dat ik 18 werd. Ik likte over mijn lippen heen en keek nogmaals rond, "Maar pap, dit wordt echt awkward, iedereen kijkt me aan alsof ik net een moord heb gepleegd of zo". Jup, dat was een leugen. Mensen keken me enkel raar aan omdat ik zo'n soort gesprekken in privé moest doen en niet in de winkelstraat. Of 1 van de winkelstraten. "Doe de groeten aan Pap, als je hem nog spreekt vanavond".
    Verwarrend. Haha ja. Inderdaad.

    [Iemand voor Alejandro ? ;3]

    Ian Silvas

    Braaf loop ik mee naar links. Haar telefoon gaat af en ze begint te bellen, terwijl mensen om ons heen lopen en haar even aankijken. Ik grinnik even. Zo te horen is het nieuws bij haar vader binnen gekomen. Om het laatste frons ik en kijk haar aan. 'Heb je twee vaders,' vraag ik haar verbaasd en kijk haar aan. Of had ik het verkeerd gehoord? Zei ze doe de groeten aan mam.... Ik begin te twijfelen en kijk haar aan. Doordat ik zo gefocust ben op Zata en in gedshte loop ik tegen een boom op. Geschrokken kijk ik naar het ding en schiet dan even in de lach. 'Oke niemand zag dat? Wil je wat drinkek?' Ik trek haar mee naar een leuk terrasje en ga zitten. Ik kijk naar Zara en glimlach even. Vanuit mijn ooghoek zie ik een meisje die ik herken. Het laatste meisje waarmee ik het heb gedaan. Een week geleden... Ik hoop maar dat ze niks zegt, dat ze Zara en mij zo aanstaart is al erg genoeg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Nadat ik Ian uitgebreid had uitgelachen doordat hij tegen een boom was aangelopen liep ik mee naar het terrasje en liet me neerzakken op een stoel.
    "Wel ja, ik heb 2 vaders, niet als in ouders gescheiden en ik heb een andere stiefvader, meer als in, homo-koppeltje dat een kind wou". Ik haalde mijn schouders op en keek even opzij naar dat enge kind dat ons al 5 minuten lang zat aan te staren. God, wat was er mis met haar ?
    "Het is minder erg dan het lijkt hoor, dan heb je tenminste geen last van een humeurige moeder als het weer eens het einde van de maand is". Ja wat ? Ik was niet zo humeurig hoor als het tijd was voor mij ! Een pijnstiller en een goede film waren alles wat ik nodig had. En een bak ijs met een grote lepel, wat chips, chocolade en kaas. Ik verdikte echt zoveel op die week. Meestal bleef ik ook lekker thuis als het tijd was, was veel gezelliger allemaal !
    Dan had je tenminste niet de kans om humeurig te worden door iemand zijn schuld waardoor het enkel erger wordt.
    "Serieus, wat is er met haar ?" vroeg ik toen ik heel onsubtiel naar het meisje gebaarde. Subtiel en Zara paste niet in dezelfde zin.

    [ik reageer morgen. Ben moe? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik mij melden, mag ik laatste bericht van Andrew? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    quin98 schreef:
    Austin Treves

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op, 'Je buurman komt toch niet binnen' zeg ik grijnzend. Ik glimlach als ze zegt dat ze niet tegen werkt. 'mooi zo' zeg ik lachend. Ik glimlach even tegen haar lippen als ze me toestemming geeft en onze tongen spelen een spel. Ze stopt al snel weer waardoor ik even tegen haar lippen grom en daarna ook weer grinnik. Dan pakt ze haar shirt uit en een speelse grijns komt op mijn gezicht. Ik merk algauw dat ze een kussen pakt maar ik ben te laat met afweren daardoor ontstaat er ook wel een rare beweging en val ik van de bank af waarna ik begin te lachen. 'Ja ja sorry, dit was gewoon je plan!' zeg ik lachend en schud daarna mijn hoofd. 'Dat dacht je!' zeg ik en begin haar te kietelen. Dan kruip ik onder haar uit en kijk er grijnzend aan. 'Ik ga niet opgeven' zeg ik lachend en kijk er even uitdagend aan.

    Andrew

    'Oké goed zo' zeg ik met een glimlach en eet rustig veder. 'Je hoeft ook echt niet alles op te eten joh' zeg ik en kijk hem aan. Als hij zegt dat die niet meer kan knik ik even. 'Oké laat de rest dan maar staan, als je niet maar kan moet je het ook niet proberen' zeg ik met een glimlach maar zie dan dat die tranen krijgt. 'Heey, niet huilen' zeg ik zacht en sta op waarna ik naar hem toe loop. Hij veegt een traan ruw weg maar daardoor gaat zijn wang open. Ik pak een servetje wat ik op de tafel had neergelegd en veeg het bloed een beetje weg. Daarna sla ik mijn armen om hem heen en veeg zijn tranen met mijn duim weg. Daarna druk ik een kusje op zijn lippen om hem vervolgens te omhelzen. 'Het maakt echt niet uit joh' zeg ik als hij sorry zegt en aai zachtjes door zijn haar heen. Ik kon der eigenlijk echt niet tegen Danny zo te zien, zo verdrietig daar werd ik zelf eigenlijk ook een beetje verdrietig van. Ik fluister een paar geruststellende woordjes in zijn oor en kijk Danny daarna aan. 'Wat kan ik doen om jou blij te maken?' vraag ik en kijk hem aan. Ik doe er nu alles voor.

    [reageer morgen op iedereen ga nu slapen]

    Ian Silvas

    Ik luisternaar Zara's verhaal en frons mijn wenkbrauwen. Het klonk heel raar i mijn oren. Opgevoed worden door twee vaders.... Ik bedoel, ik had mjjn moeder echt nodig hoor. Dat homo zijnde had ik al geaccepteerd deze zomer dankzij Drew en Danny, maar dit klonk toch redelijk vreemd... Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door Zara. Ze wijst onsiebtiel naar dat irritante kind dat staart en volgens mij niet begrijpt wat een keertje betekend. Net als ik Zara het wil gaan uitleggen met eem smoes staat dan wijf op. 'Ian,' zegt ze met een lachje en gaat op mjn shoot zitten 'Ga weg,' zucht ik en duw haar van mjjn schoot. Braaf staat ze op. 'Je zou me bellen' ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. 'Je hebt mijn nummer,' vervolgd ze. 'Als ik je niet bel betekend dat dat ik niet geinteresseerd ben.' Ze vernauwt haar ogen. 'Wel in haar zeker? Is zij je volgende in het rijtje?' Oke dit ging de verkeerde kant op. 'Nee, ze is gewoon nieuw.' 'O dus dam weet ze nog niet van je status.' Ze lacht even spottend en draait zich naar Zara toe. 'Lieve schat, heb toch geen medelijden met hem dat zijn ex dood is, je bent allee maar zijn speeltje.' Met die woorden loopt ze het terras af en ik zucht. 'Die hebben we oo weer ghad,' zucht ik en otwijk Zara's blik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik kon niets anders doen dan lachen. Serieus. Normale mensen zouden zijn opgestaan en weggelopen zijn, maar ik was niet normaal.
    "Oké, een paar dingen" zei ik toen ik ging rechtzitten en mijn handen op tafel legde, "Ik wist niet van de ex van jou, dus medelijden hebben met jou kon ik al niet hebben" begon ik, "Als 2e punt, wie denkt ze dat ze is om mij lieve schat te noemen ? Ze heeft een gezicht van een kind van 16, ze zou beter zwijgen". Ik likte even over mijn lippen en begon te grijnzen, "En als laatste punt, hoe kan zij denken dat ik zo makkelijk te krijgen ben ? Het is niet omdat zei een slet is dat ik dat ook ben hoor, er is nog altijd een verschil tussen je kleden omdat je houdt van mode en je kleden omdat je aandacht wilt". Ik haalde mijn schouders op en keek even om me heen. Ik had eigenlijk nog steeds geen medelijden met hem. Nee serieus, ik was al zoveel verloren in mijn leven dat ik het nu gewoon allemaal direct kon verwerken en een plaats geven na de begrafenis. Ik was niet het type dat alcoholverslaafd werd, begon te roken, of 2 jaar depressief rondliep.