• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    Ian Silvas

    Ergens was ik verrast dat ze niet wegliep of me sloeg. Of misschien wel beiden. Ze lachte alleen maar en daardoor keek ik haar aan. 'Eh... Nee, dat wist je niet,' mompel ik. Ik hoopte zo dat ze het er niet over ging hebben. Ik wilde het niet over Alice hebben, dat kon ik niet. Ik kijk Zara met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik glimlach even. 'Mmmm, ik denk je dat je dat haar moet vragen.' Ik kijk naar Zara en houd mijn hoofd schuin. Of zij makkelijk te krijgen was? Ik weet het niet. Moeilijker dan dat andere kind in iedergeval, maar of het moeilijk zou worden? Misschien. Ik bijt even op mijn lip en kijk haar aan. 'Ik weet het niet,' glimlach ik vaagjes. Ik luister naar haar als ze over kleding begint en grinnik even. 'Weet ik veel. Ze was gewoon een vergissing.' Gewoon eentje tussendoor, dacht ik bij mezelf. Ik leun achterover en bestel drinken. Ik kijk Zara even aan en kijk dan weer weg. Ik ga even met een hand door mijn haren. Mijn aandacht was even helemaal weg. Hij was naar het meisje en naar Alice. Ik schud even met mijn hoofd en sluit voor een seconde mijn ogen. Dan open ik ze weer en neem mijn drinken aan van de serveerster.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik nam ook mijn drinken aan, een mojito, en dronk van het rietje. Ja wat ? Ik kon gewoon goed tegen alcohol, neem me niet kwalijk. Ik keek even rond, "Wat jammer dat ze niet genoeg geld had voor de rest van het topje" zuchtte ik toen ik een meisje zag voorbijlopen met zo goed als alles van haar buik bloot. Ja, ik gaf veel commentaar. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond, "Sorry, let niet op mijn vriendelijke opmerkingen, normaal zeg ik ze in mijn hoofd". Een glimlachte wat schuin en dronk weer van mijn mojito. Ik zag iemand voorbijlopen die ik ergens vaag van leek te herkennen waardoor ik me automatisch de andere kant opdraaide. Wat ? Ik wou niet dat hij me herkende, want het was waarschijnlijk toch 1 van de mensen die me zo nodig moesten uitlachen met mijn vaders.
    "Zara ?!". Ik rolde met mijn ogen, proficiat bro, je kon toch nog nadenken. Ik draaide me langzaam naar hem om, "Wat ?" vroeg ik, bot welliswaar, zij kregen geen vriendelijkheid hoor. Hij begon te grijnzen, "Hoe is het met je vaders ?". Ik rolde nogmaals met mijn ogen, "Veel beter dan met de jouwe, ik zou die man in de gaten houden voordat hij nòg een keer je moeder verkracht". Ik grijnsde schijnheilig en zwaaide even, "Doe hem de groeten als je hem nog een ziet zonder zelf in elkaar geslagen te worden". Sorry hoor, maar ik ging echt niet vriendelijk lopen doen als ze me jaren gepest hadden.
    "Ik doe nooit vriendelijk tegen mensen die mij vroeger gekleineerd en in elkaar geslagen hebben". Ik haalde mijn schouders op en dronk het laatste beetje van mijn drankje op. Je kon wel zeggen dat ik een soort van grote mond had gekregen in de voorbije vakantie.

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ik voel dat Austin me begint te kietelen en het volgende moment begin ik spastisch te bewegen en luid te lachen. Ik zucht ogelujt als hij stopt. Hij komt boven me hangen en ik glimlach. 'Volgens mik heb je me opgevrolijkt,' lach ik en voel zijn lippen op de mijne. Vrolijk ga ik mee met de zoen en draai ons om. Ik ga boven op hem zitten en buig me over hem heen. Ik grijns en zoen hem ruw en liefdevol. Ik glijd met mijn handen over zijn borstkas e door ziin shirt heen voel ik zijn sixpack. Ik grinnik even en open mijn ogen om hem aan te kijken. 'Sprry van net... Ik bedoel dat ik dacht dat... Nlou ja.' Ik druk mijn lippen weer op de zijne. 'Laat maar.'


    Austin Treves

    'Gelukkig maar' zeg ik met een glimlach. Ze gaat bovenop me zitten en buigt zich over me heen. Daarna zoent ze me ruw en ik doe met haar mee. Ik voel haar handen over mijn shirt gaan en daarna nog wat ze zegt. ' Maakt niet uit' zeg ik gelijk en glimlach daarna even. Ik begin haar weer te zoenen en druk er wat dichter tegen me aan. Misschien moest ik zulk soort grapjes maar niet meer bij haar maken, ik wou niet dat ze dat soort dingen de hele tijd verkeerd opvatten terwijl ik het gewoon als een grapje bedoelde. Tuurlijk wou ik niet van der af, ik hou hartstikke veel van der, haar laat ik echt niet zomaar gaan hoor.

    [Somebody voor Hayden? Ik heb geen diee hoe laat het is of welke dag het is.. OLÉ!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Le me has Alejandrooo]

    [Yay! ^^ Is het al na schooltijd, ja toch? Waar kunnen ze meeten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhhh, ja dat is het ;3 Welll, ofwel in het skatepark, maar ik weet niet of Hayden daar komt, of wel op de parking ofzo ;p]

    [Ik laat haar wel door het skatepark naar huis gaan ^^ dat ze met de fiets is en er langs fietst :3 schrijf zo een post!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Noralie Everett
    Met een zucht loop ik weer in normale kleding richting huis met mijn fiets aan de hand. Ik heb nog na school geoefend met cheerleaden zodat ik langer weg zou blijven van huis. Ik wil niet graag mama onder ogen zien, ik wil niet dat ze me slaat om wat dan ook. Mijn band is lek, dat is de reden waarom ik niet fiets. Het is vanaf school iets langer dan een half uur lopen, fuck my life. Ik kan niet met de bus ofzo, daar heb ik niet op gerekend dus ook niet geld voor meegenomen. Een pinpas werkt natuurlijk niet in de bus. Ik zucht en loop nu al 10 minuten, nog maar iets meer dan twintig minuten. Er is een skatersplek waar ik altijd langs fiets, en nu dus loop. Ik heb zin om met mijn fiets te gaan gooien, dat ding is toch alleen maar zwaar. En het werkt niet mee. Het is warm en ik loop in een topje en een hele korte short. Maar niet zo'n sloerie-short, deze is nog wel degelijk. Ik kijk opzij naar jongens die aan het skateboarden zijn, dat vind ik ook altijd zo gaaf om te zien. Mijn rugzak hangt nog altijd op mijn rug en ik struikel met fiets en al, ik ben soms echt onhandig. Ik hoop maar gewoon dat niemand het gezien heeft en sta dan vlug op. Mijn knie bloedt een beetje, geweldig. Echt geweldig dit. Ik loop gewoon met een neutraal gezicht verder, pijn doet me niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    Hij komt op me af gelopen, en geeft me een kus op mijn wang, en gaat even door mijn net geborstelde haar heen, ik kijk hem nep boos aan. 'Jayson je weet dat ik het niet leuk vind als je aan mijn haar komt' zeg ik boos en sta op, en ga recht tegenover hem staan. 'Je vind het wel leuk om mij te pesten he?, eigenlijk vind ik dat wel een beetje zielig voor mezelf hoor, want ik wil helemaal niet gepest worden door mijn eigen vriendje'' zeg ik op een jammer toon, en trek een pruillip, en sla daarna mijn armen om zijn nek heen.


    Alejandro Bjorn Diego Fernandez -denk ik-.

    Ik wou net naar beneden rijden toen ik een meisje zag vallen. Ik was niet het soort jongen dat haar begon uit te lachen en haar lekker verder liet sukkelen, dus liet ik me naar beneden glijden, op mijn board natuurlijk, en reed rustig naar haar toe. Terwijl ik naar haar toe reed trok ik mijn zwarte Beanie nog wat beter op mijn zwarte haren. Het was gloeiendheet, maar de Beanie hoorde bij de rest van mijn outfit. Die bestond uit een donkerrode short, zwarte vans en een wit shirt. Ik stopte voor het meisje en haar fiets, waardoor zij ook genoodzaakt was te stoppen en keek haar even onderzoekend aan met mijn lichtblauwe ogen. Ik glimlachte, "Je zou beter je fiets hier ergens op slot zetten weet je, dat vermindert de kans dat je valt". Ik bleef haar scheef glimlachend aankijken, en keek even om me heen. De kans dat je fiets hier gestolen werd was héél klein volgens mij. Niet dat ik het wist want ik was nieuw hier, maar tja, het zag er gewoon niet zo uit als 1 van die plaatsen waar constant dingen gestolen werden.

    Hayden Noralie Everett
    Ik loop gewoon verder en kijk strak voor me uit als er ineens een jongen met een skateboard voor mijn fiets rolt. Hij stopt daar en als ik niet stop met lopen dan zou ik tegen hem aanrijden, dus stop ik maar. Ik zie dat hij me even onderzoekend aankijkt, hij doet het nou niet bepaald subtiel, en het eerste wat me opvalt zijn de lichtblauwe ogen. Hij glimlacht. 'Je zou beter je fiets hier ergens op slot zetten weet je, dat vermindert de kans dat je valt.'Hij heeft een aangename stem en ik zie de scheve, mooie, glimlach. Hij heeft zwart haar met een zwarte Beanie erover, een donkerrode short, zwarte vans en een wit shirt aan. Als hij mij helemaal in zich opneemt, waarom ik hem dan niet? 'Dat zou best kunnen, maar dan kan ik morgen niet naar school toe komen,' breng ik er rustig tegenin. Hij heeft me zien vallen, hoe gênant. Ach ja, er is geen tijd voor schaamte, ik moet naar huis. 'En ik moet nu nog meer dan twintig minuten lopen, in deze bloedhitte.' Ik kijk hem even aan, maar wend dan mijn blik af. Met dat soort ogen als die van hem is het beter niet te lang erin te kijken, omdat je er anders maar in wilt blijven kijken. Dat heb ik tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik lachte mijn tanden bloot en keek naar de helderblauwe lucht waar enkel de zon te zien was. Geen enkel wolkje te bespeuren.
    "Jij liever dan ik eerlijk gezegd" gaf ik toe, toen ik dacht dat ik in deze hitte nog zeker 20 minuten moest lopen. Ik beet op mijn lip en hield mijn hoofd ietwat schuin waarna ik haar onderzoekend aankeek.
    "Hoe goed is je evenwicht ?". Het was een rare vraag, dat wist ik ook, maar het feit was dat ik een goede conditie had, zelfs in deze bloedhitte, dus ik kon haar makkelijk naar huis duwen. Op mijn skateboard dan wel, terwijl zij rechtstond. Het zag er misschien niet uit, maar hé, niemand die daar last van had.
    "Alejandro trouwens" zei ik waarna ik mijn hand uitstak. Er zaten verschillende bandjes om mijn pols, zoals festivalbandjes maar ook gewoon gevlochten bandjes in leer.

    Ian Silvas

    Rstig drink ik mijn drinken op. Ik staar verbaasd naar Zara en de jongen. Wat is dit? Waar komt deze kant vandaan? Al snel legt ze het me uit en ik knik een beetje. Ik heb al gauw mijn drinken op. 'Wil je verder gaan or iets eten,' vraag ik haar en leun achterover. Ik begreep haar wel. Ik zou ook niet aardig doen tegen die klootzakken als ik haar was, maar ik had het niet achter haar gezocht. Zara is zo anders dan je zou verwachten. Ik kijk het plein rond en bijt op mij lip. Mijn blik blijft hangen op de muziekwinkel. Met een grijns kijk ik Zara aan. 'Ik weet iets wat we kunnen doen, maar eerst stel ik je een andere vraag en ik wil dat je die eerlik beantwoord... Als ik er niet was geweest, als ji mjj niet had ontmoet was je dan niet gaan spijbelen? Was je dan anders geweest, minder brutaal?' Eigenlijk was mijn vraag of ze altijd al zo is geweest, want dat leek me niet. I houd mijn hoofd schuin en kijk naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik wist wel dat hij het zou begrijpen dat ik zo deed tegen mensen tegenwoordig. Niet tegen alle mensen natuurlijk, duh. Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin en beet op mijn lip.
    "Wel, ik zou niet beginnen spijbelen, maar tja, volgens mij is het beter dat ik spijbel voor iedereen, vooral voor de leerkrachten eigenlijk". Ik haalde mijn schouders op, "De meeste leerkrachten kunnen er niet tegen als jij gelijk hebt en je daar ook voor op komt, sorry hoor, maar dat moeten ze verwachten van mij". Ik keek even rond en stond op waarna ik mijn kleedje even naar beneden trok en weer ging zitten. Ja wat ? Die rieten stoelen maakten geen leuke strepen in mijn billen.
    "Het is eigenlijk zo sinds vorig jaar ergens dat ik een grote mond kreeg, in de vakantie is dat alleen maar erger geworden". Ik was niet brutaal hoor, ik kwam gewoon op voor mijn gelijk en mijn rechten. Dat was legaal en niet strafbaar.
    "Een advocaat heeft me opgevoed, dat verklaart waarschijnlijk een hoop".