• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    [Maar eerst even eten (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Voor mij is het goed, of kan dat niet meer?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Eet ze :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ian kan er later bijkomen ;p Zara zit onder een boom moest David zich dat afvragen ;p]

    //Mag ik de laatste post van Andrew? //


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    Eigenlijk doe ik op dit moment nog weinig en geniet vooral van de dingen die Danny bij me doet. Hij drukt kusjes van mijn kaaklijn naar mijn lippen en ik glimlach even tegen zijn lippen aan. 'Je zou bij het sportteam moeten' zegt hij ineens zacht tegen mijn lippen en ik haal mijn schouders een beetje op. Opzich lijkt het me best leuk maar daar ging ik later wel over nadenken. Hij trekt me ondertussen mee naar het bureau en laat zich erop vallen. Hij trekt me bovenop zich en ik laat een van mijn handen onder zijn shirt gaan om zijn borstkas te strelen. ' Is dat geen leuk idee?' vraagt hij dan en ik knik even. 'Ja, misschien doe ik dat wel' zeg ik met een glimlach en voel wat zachte kusjes op mijn lippen. Hij zal het waarschijnlijk ook wel geweldig vinden als ik bij het sportteam zou zitten. Mijn lippen verplaats ik naar zijn nek en begin daar wat kusjes te geven. Ondertussen laat ik zijn shirt al wat naar boven gaan. Ik stop even en kijk Danny grijnzend aan. Ik doe zijn shirt in een snelle beweging uit en grijns heel even als ik zijn buik weer zie, het blijft een goed uitzicht. Ik plaats mijn lippen weer in zijn nek en ga dan langzaam naar zijn borstkas toe. In zijn tepel bijt ik even zacht en ga dan veder met kusjes geven.

    David Johnson

    In een sloom tempo loop ik door de gangen. De les van daarnet is al lang afgelopen, maar ik was nog even iets langer gebleven. Ik ben best verlegen, waardoor ik niet heel veel vrienden heb. De meeste mensen weten niet eens dat ik echt dol ben op sport, vooral omdat ik hier op school aan geen enkele activiteit mee doe. Als ik de school uit loop slaat de frisse wind tegen mijn gezicht op, waarna ik genietend mijn ogen sluit. Ik kan er niet heel goed tegen om de hele dag binnen te blijven en telkens als ik weer naar buiten kom is het weer een klein feestje. Genietend loop ik maar wat rond en al snel zie ik een boom staan die er al vele jaren staat. Er zit een meisje bij de boom, maar ik herken haar niet heel snel. Ik weet van mijzelf dat ik eigenlijk ook bij de boom wil gaan zitten, maar ik weet niet of het het beste idee is. Ik pak al mijn moed bij elkaar en loop naar het meisje toe, waarna ik me ook bij de boom laat neerploffen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach en kijk hem grijnzend aan. 'Zal je net zien dat ik als een gek met het verkeerde team mee sta te juichen,' grinnik ik. 'Nee, grapje. Zo dom ben ik niet.' Ik kijk Austin met een glimlach aan. 'Hé ik wil kijken. Echt waar. Ik kan toch niet toelaten hoe de cheerleaders je staan toe te juichen en ik er niet ben? Ik moet die meiden wel in de gaten houden hoor,' lach ik en geef hem een kus. 'En ik wil wel is zien hoe goed je nou werkelijk bent.' Ik sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik grijns even en bijt op mijn lip. Ik maak figuurtjes op zijn borstkas. 'Heb jij nog iets te doen na school? Anders kan ik wel met jouw mee of jij met mij?' Ik ga weer recht zitten en kijk hem vragend aan.


    Austin Treves

    Ik begin te lachen en kijk er aan. 'Nou weet je het wel zeker?' vraag ik plagend en grinnik dan. 'Nee ik weet ook wel dat je dat niet gaat doen hoor' zeg ik met een glimlach en knik dan. 'Oké gezellig en die cheerleaders hoef je niet in de gaten te houden hoor, ik kijk dan toch alleen maar naar jou als het kan' zeg ik met een knipoog en glimlach daarna. Ik grinnik even, 'Ow nee het, nu zie je dat ik eigenlijk de waterflessen brenger ben'grap ik en schud daarna lachend mij hoofd. 'Die hebben we niet eens en dat moet je dan inderdaad maar zien' zeg ik en glimlach even. Ik was er best goed in alleen ik was niet zo dat ik er erg mee opschepten. 'Ja is goed, kies jij maar bij wie' zeg ik met een glimlach en druk een kus op haar wang.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik verschoot me dood toen ik een plof naast me hoorde. Mijn ogen waren gesloten waardoor ik niet wist dat er iemand naar me toe was gelopen. Ik opende mijn ogen en keek opzij waar ik een jongen zag. Hij zag er redelijk gespierd uit waardoor ik opmaakte dat hij waarschijnlijk bij de sporters hoorde. Ik glimlachte naar hem en stak mijn hand uit.
    "Zara, aangenaam".

    David Johnsen

    Ik zie het meisje gewoon even verschieten als ik naast haar neerplof. Ik lach even vriendelijk naar Zara waarna ik haar hand pak. 'Ik ben David, ook aangenaam.' Ik krijg even iets in mijn oog door de wind en snel haal ik het eruit. Waarschijnlijk ziet dit er heel raar uit, plotseling in je ogen gaat zitten wrijven. Na een paar seconden heb ik de boosdoener al te pakken, een heel klein zwart beestje. Ik veeg hem af aan het gras rondom ons heen en ik kijk Zara inschattend aan. Ik weet niet wat voor type ze is, ik denk dat het me wel gaat verbazen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Isabella Jennifer Jones

    'En bedankt,' grinnik ik en kijk hem lachend aan. 'Nou, ik hoop dat je op het spel blijft letten in plaats van mij, straks krijg ik nog een verbod,' grinnik ik. 'Hmmm... Waterbrenger? Klinkt sportief,' lach ik en kijk hem grinnikend aan. 'Het maakt mij niet uit. Ik vind het wel leuk om jouw ouders weer te zien, maar bij mij is ook goed. Mijn ouders zijn er toch niet.' Ik kijk Austin aan en glimlach. Ik ga van zijn schoot af en ga weer naast hem zitten. 'Wanneer ben je eigenlijk jarig,' vraag ik uit het niets. Dat wist ik eigenlijk niet eens, maar straks was hij al bijna jarig en dat weet ik het weer niet weet je wel? Ook zo falend. 'En trouwens ik wist dat je geen waterbrenger bent.' Ik kijk hem lachend aan en duw hem achterover op het gras en ga op hem liggen. 'Want je bent de captain,' grijns ik, voordat ik mijn lippen op de zijne druk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Na een tijdje naar mijn 'vrienden' gezocht te hebben loop ik weer naar buiten. Daar zie ik Zara met een andere jongen, ik geloof David, onder een boom zitten. 'Badgirl Zara, daar ben ik weer,' grijns ik en plof naast haar neer. 'Hoi,' begroet ik David. Ik durfde zijn naam niet te zeggen, het zou falend zijn als het niet zo was. Ik grijns even kleintjes en kijk beidde aan. 'Leuke pauze tot nu toe,' vraag ik ze met een klein lachje en kijk ze vragend aan. Ik ga op mijn rug liggen en staar een beetje naar de lucht, terwijl ik naar de stemmen op het plein luister.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    "Is het eruit ?" vroeg ik lachend aan David. Het leek alsof er iets in zijn oog zat, en aangezien hij stopte met in zijn ogen wrijven gokte ik wel dat het eruit was. Ian kwam aanlopen, "Badgirl Zara, daar ben ik weer" zei ik grijnzend waarna hij naast me kwam liggen. Nou ja, eerst zitten, maar uiteindelijk ging hij toch liggen.
    "Badboy Ian" zei ik grijnzend terug waarna ik even in zijn zij porde met mijn vinger. Ja wat ? Hij lag op dé perfecte hoogte daarvoor. Ik lachte eventjes en keek naar boven.
    "Ja, viel wel mee eigenlijk, ik ben toch niet zo vriendloos als ik dacht".

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    Ik zie dat de meiden enthousiast reageren op de muziek. 'nou meiden, ik ben blij dat jullie de muziek leuk vinden, mijn plan voor dit jaar is, dat we bijna de zelfde choreo als vorig jaar gaan gebruiken, want die zat kei goed in elkaar, maar de muziek was minder en daar zijn we op af gerekend, dus we gaan op deze muziek, maar op dezelfde choreo van vorig jaar, ik weet niet of jullie je plekken nog weten, want dan kunnen we namelijk gaan beginnen' ik zet de muziek aan en ga op mijn eigen plek staan en tel af. ' 5,6,5,6,7,8'


    [Ssorry :3]

    Hayden Noralie Everett
    Ze vertelt ons dat ze het hetzelfde wil gaan aanpakken als vorig jaar. En eigenlijk vind ik dat wel jammer. Het lijkt mij een leuke uitdaging als je ook iets anders oefent. Want dit kent de jury al. Maar ik houd gewoon braaf mijn mond erover. Ze vraagt of we onze plekken nog weten. Ik sta links voor altijd. Ik ga er staan en de muziek loopt. Jasmine telt af en ik zet een glimlach op. Ik sla mijn handen in een en begin met de dans. Het gevoel is zo geweldig altijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik pak haar pols vast als ze me begint te porren en ik trek haar naar me toe en kijk haar aan. 'Don't touch my body,' grinnik ik en laat haar weer los. Ik knik en glimlach. 'Tja... Je hebt gewoon zo'n misleidende uitstraling dat iedereen denkt dat je een leuk en lief en schattig meisje bent, wat echt een geweldig gezelschap is.' Ik lach naar haar en kijk dan David aan. 'Ze is niet schattig en lief hoor,' grijns ik en ga weer recht op zitten. Ik trek mijn knieën op en steek mijn tong aan naar Zara. Ik leun tegen de boom aan en kijk rustig om me heen. 'Wel chill plekje hier.' Ik grijns even en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne