• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    DreamWishes schreef:
    [Is het nu de volgende dag?? Iemand die dan Audrey wil meeten?? Die is anders lonely.. XD]


    (ze kan wel even naar jasmine toe komen, want die is nog op jayson aan het wachten:) )

    [Ik reageer zo op alles, moet eerst ff douchen]

    [Is het nu de volgende dag? En met wie was David eigelijk aan het praten?:x]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [het is nog dezelfde dag alleen de school is uit]

    [ah ok.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Austin treves

    'Nou ik blijf heust nog wel op het spel letten hoor en als jij een verbod krijgt ga ik gewoon protesteren' zeg ik lachend en geef der een kus. 'Ja toch, heel sportief' zeg ik lachend. 'Laten we maar bij jou gaan, ik heb niet zoveel zin in dat gepraat met me ouders en gewoon even alleen zijn is leuk' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even als ze ineens vraagt wanneer ik jarig ben. '7 juli' zeg ik daarna met een glimlach. 'En jij?' vraag ik en kijk der aan. 'Dat weet je ook pas sinds ik je dat verteld heb op de vakantie' zeg ik lachend en kus haar daarna terug

    [Iemand voor David?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [Iemand voor David?]


    [Audrey, die staat buiten ergens op het sportveld, want ze was aan het kijken naar de cheerleader training die bezig was, maar die is nu klaar en nu staat of zit ze ergens lonely buiten.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ok(:
    Duurt vijf minuten.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    David Johnsen

    Moeizaam kom ik overeind, waarna ik wat modder van mijn broek af veeg. Ik ben daar veel te lang blijven zitten, alleen. Ik heb nog geen zin om naar huis te gaan, daar is het nog veel te vroeg voor. In een rustig tempo begin ik naar de sportvelden te lopen, misschien ben ik nog op tijd om iets te zien. Als ik voor de sportvelden sta zie ik dat ik te laat ben om te kijken. Als ik wat om me heen kijk zie ik nog een ander meisje staan kijken, ik ken haar nog niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    Ik zie dat hayden knikt, dus ik glimlach opgelucht tenminste een iemand die het snapt. 'ik snap dat het moeilijk klinkt dus daarom gaan we daar morgeb alle tijd aan besteden,,het is een moeilijke lift die vlekkeloos moet kunnen' ik hoor dat bel gaat en lach. 'nou meiden ik zie jullie morgen' ik zwaai naar de meiden en loop naar mijn mobiel en stuur jayson een smsje:
    hey, waar ben je, want dan kunnen we zo gaan xje
    ik loop even naar hayden toe. 'als niemand anders zich vrijwillig aanbied mag jij het ook best doen hoor, zie maar, fijne middag!' Vrolijk loop ik weg zoekend naar jayson.

    Lifeisajoke schreef:

    Zara Elisbeth McFly.

    Ik trok een vuil gezicht toen ik zijn 'vrienden' zag. Als dat zijn groepje was dan bleef ik wel lekker een loner. Nee, wacht, dat was het plan, ik zou een loner blijven. Ik keek met een even vuil gezicht naar Ian de ondertussen al drang en een sigaret in zijn handen had. Mijn ogen maakten vanzelf een rookbeweging waarna ik een stapje achteruit zette. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Oh, dus nu ben ik opeens al zijn vriendinnetje ? Wauw. Ian trok me op het juiste moment naar zich toe voor ik hier verkracht werd. Ik, overdrijven ? Hoe kwam je erbij. Ik was blij toen we eindelijk verderliepen.
    "Gezellige mensen" zei ik met een fake lach, "Elke dag kans om verkracht te worden, jeaj". Assholes. Nee, dat sprak ik niet luidop uit, ik was netjes opgevoed. Ik likte over mijn lippen heen en keek nog even naar achteren waarna ik automatisch weer een vuil gezicht kreeg. Ik hoopte dat ze iets meemaakten waardoor ze niet meer elke dag dronken rondliepen.

    Hayden Noralie Everett
    Ze zegt dat we morgen alle tijd gaan besteden aan de moeilijke sprong en overwerping. In mijn oren klinkt die best makkelijker, maar ik ben best wel wat gewend met cheerleaden. De bel gaat dan wat ik eigenlijk jammer vind. Ik had graag nog even door gegaan. Ik weet dat het nu niet zo lang meer duurt voordat ik mijn moeder zie. Ik besluit dat ik gewoon zo nog even ga trainen maar dan met mijn eigen muziek. Boeit me toch niet als iemand het ziet, hoewel ik dat betwijfel. Jasmine zegt dan nog iets tegen me en ik knik enthousiast. 'Ik wil me wel vrijwillig aanbieden,' grinnik ik dan en zeg haar gedag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik zucht en kijk even het nu lege veld over en sta op vanuit het gras. Ik was maar even gaan zitten. Ik veeg wat gras van me af en wil net weglopen als ik een jongen zie die ik nog niet ken. En ik moet toch ook nieuwe mensen leren kenne aangezien ik nieuw ben... Als de jongen bij mij in de buurt is glimlach ik even naar hem en loop naar hem toe. 'Hey, Audrey.' stel ik mezelf dan meteen voor en steek mijn hand naar hem uit, misschien iets direct maarja. 'Ik ben nieuw hier op school, dus.' mompel ik dan om het een soort van uit te leggen en grijns en bekijk de jongen even en kijk hem dan weer recht aan.

    (Hoe ziet David er ergenlijk uit? Aangezien er geen foto van hem staat in het rollentopic en/of story geen foto staat.. XD)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jayson Cole

    Ik neem even plaats op een bankje nadat ik nog een truc heb gedaan, ik was eigenlijk best lang bezig geweest. Ik pak mijn mobiel erbij en zie dat ik een smsje van Jasmine heb. Ik kijk even om me heen en begin dan aan me smsje. Ben op het plein op een bankje vlakbij de ingang, ga nog even door met skateboarden, kom je ondertussen hierheen? stuur ik terug en sta weer op. Ik rol mijn skateboard een stukje vooruit en spring er daarna rustig op waarna ik een stukje veder skate en daarna een sprong doe en weer terug skate om vervolgens nog wat trucs te doen.