• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Zara en klem mijn kaken stevig op elkaar. Voor het eerst was ik boos op hen. Hoe durfde ze aan haar te komen? Voor het eerst was ik bezorgd om een meisje, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn 'vriendinnen' nooit heb meegenomen naar zo'n plek. Niet dat zij mijn vriendin is, ik denk niet dat ze dat zelf wilt. 'Gaat het,' vraag ik zachtjes en kijk haar aan. 'Sorry. Meestal neem ik meisjes niet mee, maar... Het was een fout, sorry.' Ik kijk Zara even bezorgd aan. 'Ik neem je mee naar een leukere plek,' glimlach ik zwakjes en neem haar mee richting het park. Ik trek haar van het pad af en loop met grote passen omhoog naar de heuvel. Boven op de heuvel blijf ik staan. Je hebt uitzicht over de hele stad. 'Het vredigste plekje van de stad.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    "Maak je geen zorgen Ian, als het echt moest dan verdedigde ik mezelf wel, niet met een paar scheldwoorden, alhoewel, dat zou waarschijnlijk ook van pas komen" zei ik bedenkelijk. Ik liep met hem mee de heuvel op, ik kwam iets later aan aangezien ik mijn schoenen had uitgedaan halverwege, en kwam naast hem staan.
    "Kan je wel zeggen ja" zei ik zacht waarna ik de stad overkeek. Het was zo vreemd om vanaf hier naar de stad te kijken, vraag me niet waarom. Ik keek even opzij en glimlachte naar Ian, "Dank je voor vandaag trouwens, als jij niet naast me was komen zitten dan zat ik nu waarschijnlijk thuis een slechte film te kijken na een hele dag les te hebben gevolgd". Ik deed mijn vestje uit en legde het op de grond waarna ik erop ging zitten. Mijn benen legde ik netjes voor me uit gestrekt zodat niemand het uitzicht kreeg op hetgene dat onder mijn kleedje zat en keek naar de mensen die voorbijliepen. Het deed me denken aan de uitkijkpunten waar ik vroeger woonde. Nu ja, ze werden vooral gebruikt voor dingen die niet echt met het uitzicht te maken hebben. Niet dat ik daar ooit voor die reden was geweest hoor, zo vuil was ik nu ook weer niet.

    jasmine eberson

    Ik lees jaysons smsje en loop richting de ingang, ik zie dat hij nog druk aan het skateboarden is en glimlach, hij is er gewoon echt goed in, en ik zie dat hij er van geniet om dat te doen, ik loop richting hem en ga op het bankje zitten. 'Zo laat jij maar eens zien wat jij kan, je hebt mij al zo vaak zien cheerleaden, laat jij maar eens zien waar je goed in bent' grijns ik naar hem en zet mijn tas nasst me op het bankje, ik had nog nooit met een skater gehad ofzo, dus iik wist eigeblijk ook echt weinig af van skaten ofzo.

    DreamWishes schreef:
    [Is het nu de volgende dag?? Iemand die dan Audrey wil meeten?? Die is anders lonely.. XD]


    [Nee hiet is niet volgende dag, school is afgelopen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik lach en kijk hem aan. 'Oké ik maak me geen zorgen,' grijns ik en ga naast haar zitten. Ik kijk om me heen en een glimlachje komt op mijn lippen. 'Waarom heb je uitgerekend de school waar ik op zit uitgekozen,' vraag ik haar en kijk haar aan. 'Ík bedoel, er zijn nog twee andere scholen.' Ik kijik Zara aan en glimlach even zwakjes. Ik bijt op mijn lip en kijk weer om me heen. Je zag kinderen spelen in de speeltuin en een stelletje lopen. Onwillekeurig schiet mijn gedachte even naar Alice en de lach verdwijnt. Ik staar naar de lucht boven mij en bijt hard op mij lip. Ik mis de tijd met Alice gewoon, ook al was ik zo jong. Ik mis haar gewoon en dat zal ik altijd doen. Dat sweer ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    "Wacht eventjes, die zin klonk alsof ik naar die school kom omdat jij erop zit, iets wat niet kan want ik kende je niet". Ik nam het zo op, als ik het fout had, dan tja, whatever.
    "Wel ja, ik koos die school omdat, tja, in het foldertje zag het er goed uit". Yeah, that's a lie. Ik keek opzij en zag dat de glimlach die Ian daarnet op zijn gezicht had verdwenen was. Laat ik hem dan maar eens opbeuren met de waarheid.
    "Ik deed iene miene munte en kwam uit bij dit hier". Ik keek hem serieus aan, aangezien ik ook echt de waarheid sprak en haalde mijn schouders op, "Ik doe het altijd als ik keuzes moet maken maar te lui ben om positieve en negatieve dingen te bedenken".

    [ik pak hem even na school, heb de tijd nog niet gehad om hem van mijn laptop hier te plakken. Ik heb echt geen idee hoe je dat doet met mijn Ipod dus ja.:'D]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 7:09 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ian Silvas

    Ik kijk opzij en luister naar haar uitleg. Ongelovig kijk ik haar aan.'dat meen je niet,' mompel ik. 'Maar eigenlijk verwacht ik dat wel van jouw.' Ik grijns kleintjes en kijk haar aan. Dan draai ik mijn hoofd weer envzucht. 'Je hebt de verkeerre school gekozen Zaza,' mompel ik en bijt op mjjn lip. 'Er is geen sfeer, er zijn groepjes. Alles is gewoon veranderd,' mompel ik meer in mezelf. Ik staar een tijdje voor ke uit, totdat ik besef dat Zara nog naast me zit. Vlug glimlach ik eve, voordat ik op mijn rug ga liggen en naar de lucht staar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson Cole

    Ik glimlach naar Jasmine en knik daarna. Ik wist zelf wel dat ik redelijk goed was, niet dat ik er mee ging opscheppen of zo maar toch. 'Ik zou je wel wat laten zien' zeg ik lachend en begin te skate waarna ik een paar redelijk moeilijke trucs doe en over wat dingen heen spring. ik skate rustig terug naar Jasmine en glimlach even. 'Gaan we naar jou huis?" vraag ik dan terwijl ik mijn skateboard onder mijn arm houdt. Ik haal mijn vrije hand even door mijn haar en blijf Jasmine aankijken.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 22:12 ]


    Zara Elisbeth McFly.

    "Dat stond dus niet in het foldertje". Ik zuchtte en streek met mijn hand door mijn blonde lokken die alsmaar meer in de war kwamen te zitten door de wind die hier zat. Ik beet op mijn lip waarna ik even opzij keek en mijn schouders ophaalde.
    "Ik wil niet eens weten wat er is gebeurd, want er is duidelijk iets gebeurd". Het was zo, ik wou het niet weten en ik zou het ook nooit willen weten. Je zag aan mensen dat ze naar elkaar wouden toelopen en elkaar vrolijk wouden begroetten maar ze dat simpelweg niet durfden omdat ze dan anders gingen doen. Ik was daar eigenlijk een soort van mee bezig, ik bedoelde maar dat ik al 2 sporters had ontmoet en een 'badboy', ook andere groepen dus. Maar tja, wat kon je verliezen als nieuweling huh ? Juist ja, niets. Het boeide me ook niet echt wat mensen van me dachten of hoe ze naar me keken. Zolang ik gelukkig was met mijn leven en ze mij daarmee met rust lieten ging ik door.
    "Het is trouwens toch maar voor een jaartje, dat overleef ik heus wel". Ik had een heel jaar overleefd met pesterijen, een jaartje zonder sfeer op school zou ik heus wel levend doorkomen.

    jasmine eberson

    Ik kijk hem bewonderend aan, wauw hij was echt goed. 'doe je wel voorzichtig' roep ik naar hem. 'anders moet ik straks met je naar het ziekenhuis' hij komt terug geskate en vraagt of we naar mijn huis gaan. 'ja natuurlijk ik vind het goed, tenzij jij heel graag naar jou huis wilt' ik haal mijn elastiekje uit mijn haar en schud het los, pak mijn tas en loop naar jayson toe, ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem een zoen, maar het skateboard steekt in mijn zij. 'auw dat stomme skateboard toch ook, of nee sorry ik bedoel natuurlijk dat lieve skateboard natuurlijk' lach ik en pak zijn hand. 'kom we gaan'

    Hayden Noralie Everett
    Ik heb mijn iPod erbij gepakt vanuit mijn tas en mijn speakers. Ik heb speakers gekocht die echt goed geluid geven en niet van dat akelig blikkerig geluid. Ik ben op het veld waar ik denk dat niemand echt zal komen of kijken. Dus dan kan ik me ook laten gaan. Ik heb mijn cheerleaderpakje nog aan. Mijn duim scrollt door mijn afspeellijst en ik touch een goed dans nummer aan. Waar je ook goed op kan cheerleaden. De reden dat ik na school nog op school blijf langer dan nodig is, is omdat ik zo lang mogelijk uit de buurt van mijn moeder wil blijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [reageer morgen weer, ga nu slapen x]

    quin98 schreef:
    Austin treves

    'Nou ik blijf heust nog wel op het spel letten hoor en als jij een verbod krijgt ga ik gewoon protesteren' zeg ik lachend en geef der een kus. 'Ja toch, heel sportief' zeg ik lachend. 'Laten we maar bij jou gaan, ik heb niet zoveel zin in dat gepraat met me ouders en gewoon even alleen zijn is leuk' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even als ze ineens vraagt wanneer ik jarig ben. '7 juli' zeg ik daarna met een glimlach. 'En jij?' vraag ik en kijk der aan. 'Dat weet je ook pas sinds ik je dat verteld heb op de vakantie' zeg ik lachend en kus haar daarna terug

    Jayson Cole

    'Ik doe wel een beetje voorzichtig hoor, ik val niet zo snel' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Nou echt niet, ik ben wel goed genoeg om niet zo hard te gaan vallen dat dat nodig is, echt niet'zeg ik en glimlach even. 'nee we gaan wel naar jou huis, ik heb niet zoveel zin in mijn ouders' zeg ik lachend. Als ze me een zoen geeft sla ik een arm even om haar heup en grinnik daarna. 'Sorry' zeg ik en leg mijn skateboard op de grond. ' Nog niet' zeg ik lachend en trek der terug tegen me aan. 'We moeten hem nu natuurlijk wel overdoen' zeg ik met een knipoog en druk mijn lippen op de hare.