• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    [Oo ik had ook zo'n periode. Je komt er wel over heen (: Sterkte meid! x ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ja ik stem er zowiezo voor:) )


    [Ik zeg gewoon dat het gedaan is de schooldag, als het niet goed is pas ik het wel aan ;3]

    Zara Elisabeth McFly.

    Weet je, het moment dat iemand je de bijnaam gaf van een bij en zich daarvoor verontschuldigde is meestal wel het moment dat ik in de lach schoot. In de lach schoot of meer preciezer gezegd, in de slappe lach. Een paar tranen liepen over mijn wangen terwijl ik af en toe pijnlijk kreunde door mijn buikspieren die zeer deden van al het lachen.
    "I-Ik vergeef het je, maar enkel omdat jij het bent" kon ik uiteindelijk uitbrengen. Ik nam mijn flesje water en deed een poging ervan te drinken, maar ik dacht terug aan zijn woorden. Je kent wel, dat moment dat je iets grappigs meemaakt, je lacht erom, je denkt eraan terug en je lacht enkel harder ? Wel ja, dat gebeurde toen ook. Nog maar goed dat ik nog geen water had gedronken, want ik had even geen zin in water door mijn neus krijgen.
    "Doe me dit nooit, never, ever meer aan Ian" zei ik grijzend toen ik eindelijk was uitgelachen. De bel ging waardoor ik kon opmaken dat school gedaan was, maar lui als ik was bleef ik gewoon lekker zitten.

    [Dan reageer ik morgen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer ook morgen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    Ik zie dat hayden knikt, dus ik glimlach opgelucht tenminste een iemand die het snapt. 'ik snap dat het moeilijk klinkt dus daarom gaan we daar morgeb alle tijd aan besteden,,het is een moeilijke lift die vlekkeloos moet kunnen' ik hoor dat bel gaat en lach. 'nou meiden ik zie jullie morgen' ik zwaai naar de meiden en loop naar mijn mobiel en stuur jayson een smsje:
    hey, waar ben je, want dan kunnen we zo gaan xje
    ik loop even naar hayden toe. 'als niemand anders zich vrijwillig aanbied mag jij het ook best doen hoor, zie maar, fijne middag!' Vrolijk loop ik weg zoekend naar jayson.

    (@Darrel, Darla is gwn tegen je stoel aangebotst ;))


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    'En bedankt,' grinnik ik en kijk hem lachend aan. 'Nou, ik hoop dat je op het spel blijft letten in plaats van mij, straks krijg ik nog een verbod,' grinnik ik. 'Hmmm... Waterbrenger? Klinkt sportief,' lach ik en kijk hem grinnikend aan. 'Het maakt mij niet uit. Ik vind het wel leuk om jouw ouders weer te zien, maar bij mij is ook goed. Mijn ouders zijn er toch niet.' Ik kijk Austin aan en glimlach. Ik ga van zijn schoot af en ga weer naast hem zitten. 'Wanneer ben je eigenlijk jarig,' vraag ik uit het niets. Dat wist ik eigenlijk niet eens, maar straks was hij al bijna jarig en dat weet ik het weer niet weet je wel? Ook zo falend. 'En trouwens ik wist dat je geen waterbrenger bent.' Ik kijk hem lachend aan en duw hem achterover op het gras en ga op hem liggen. 'Want je bent de captain,' grijns ik, voordat ik mijn lippen op de zijne druk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk Zara grijnzend aan. 'Dank je dat je het me vergeeft Zaza,' grijns ik en trek haar dicht tegen me aan. Ik druk een kus op haar wang en spring vrolijk op terwijl ik raar begin te dansen. De bel gaat en vlug ga ik zitten. Ik kijk haar aan en grinnik even. 'Dus, we hebben behoorlijk de eerste dag verpest,' mompel ik en kijk haar met een kleine glimlach aan. Even staar ik naar alle leerlingen die de school uit lopen. 'Heb jij nog plannen,' vraag ik Zara en kijk haar vragend aan. Ik glimlach even en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te lachen en knikte, "Ja, pretty much" zei ik grijnzend. Of het me ook maar iets kon schelen ? Nee. Ik ging acteren of zingen, beide als het moest, daar heb je geen Wiskunde voor nodig bij de laatste keer dat ik het controleerde. Ik keek even opzij waarna ik mijn benen even uitstrekte.
    "Niet echt nee, mijn ouders zijn allebei op zakenreis, dus ik ga waarschijnlijk weer eenzaam thuis zitten met een slechte film". Ik haalde mijn schouders op en trok mijn kleedje wat naar beneden.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en trek haar overeind. 'Nee, je gaat geen slechte film kijken,' zeg ik. Ik trek haar achter me aan en grijns even. Ik loop de school in, rechtstreeks naar mijn kluisje. Ik pak mijn boeken en stop die in mijn tas. Dan grijns ik en kijk haar aan. 'Heb je er problemen mee om tijd met mij door te brengen ook na schook,' grijns ik en kijk haar vragend aan, terwijl ik langzaam de school uitloop. 'En wat zou je dan willen doen' vraag ik haar zachtjes. Ik bijt even op mijn lip en grinnik. Ik kijk voor me uit, maar na een tijdje weer naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisbeth McFly.

    Ik begon te lachen en keek hem serieus knikkend aan, "Ik zou het echt vreselijk vinden hoor". Ik liet hem zijn boeken pakken en liep terug mee naar buiten. Nueh, ik had mijn boeken niet nodig, ik zou het morgen tussen de lessen wel door leren, als ik wist wat ik moest leren. Ik haalde mijn schouders op, "Hé, jij stelde voor om iets te doen, nu moet jij ook kiezen wat je wilt hoor " zei ik glimlachend. Ik keek hem aan, "Ik weet trouwens niet wat je hier kunt doen, ik ben verhuisd remember ?".

    Ian Silvas

    Ik grijns en knik. 'Dat is waar, loop maar mee, dan doen we even een snel rondje.' Ik leg mijn hand om haar middel en begeleidt haar naar de eerste plek waar ik meestal ben. Daar zie ik al gelijk het bekende groepje. Ik begroet ze en binnen een seconde zijn ze bij me, heb ik een fles drank in mijn hand en de ander die net nog om Zara's middel lag zit nu een sigaret. Ik geef de fles terug en grijns even. 'Jongens dit is Zara, Zara, dit zijn de andere. Doet er niet toe. We gaan verder.' Ik kijk ze aan. 'Was je naar school?' De jongens kijken me grijnzend aan. Volgens mij waren ze al aangeschoten. 'Heb je weer een ander? Heeft ze vriendinnen?' Ik zie hoe hij haar bij haar middel wilt pakken, maar trek haar naar me toe. 'Ik spreek jullie nog wel.' Ik geef de sigaret terug en loop verder. Ik zucht even en kijk over mijn schouders. Vergeleken hun was ik gewoon niet erg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is het nu de volgende dag?? Iemand die dan Audrey wil meeten?? Die is anders lonely.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Zara Elisbeth McFly.

    Ik trok een vuil gezicht toen ik zijn 'vrienden' zag. Als dat zijn groepje was dan bleef ik wel lekker een loner. Nee, wacht, dat was het plan, ik zou een loner blijven. Ik keek met een even vuil gezicht naar Ian de ondertussen al drang en een sigaret in zijn handen had. Mijn ogen maakten vanzelf een rookbeweging waarna ik een stapje achteruit zette. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Oh, dus nu ben ik opeens al zijn vriendinnetje ? Wauw. Ian trok me op het juiste moment naar zich toe voor ik hier verkracht werd. Ik, overdrijven ? Hoe kwam je erbij. Ik was blij toen we eindelijk verderliepen.
    "Gezellige mensen" zei ik met een fake lach, "Elke dag kans om verkracht te worden, jeaj". Assholes. Nee, dat sprak ik niet luidop uit, ik was netjes opgevoed. Ik likte over mijn lippen heen en keek nog even naar achteren waarna ik automatisch weer een vuil gezicht kreeg. Ik hoopte dat ze iets meemaakten waardoor ze niet meer elke dag dronken rondliepen.