• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik liet een verontwaardigd geluidje en plantte mijn elleboog in zijn zij zodra hij terug naast mij zat.
    "Ik ben wel lief en leuk en schattig !" protesteerde ik waarna ik een pruillipje trok. Ik keek hem met een zielige blik aan in mijn oceaanblauwe ogen en begon te lachen. Ik kon dit nooit lang volhouden ...
    "Tuurlijk is het hier chill, ik zit hier, Duhh". Ik stak plagend mijn tong uit naar Ian. Ja wat ? Ik plaagde mensen graag met hun eigen acties, neh.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Ik zei dat je niet lief en schattig was. Over dat leuk heb ik nooit wat gezegd,' grijns ik. Ik schenk haar een knipoog en kijk haar net zo zielig aan. 'Die por deed pijn,' grijns ik en sla mijn arm om haar schouders. ik draai haar zo dat we David aankijken. 'Wat is je eerste indruk,' vraag ik hem en kijk Zara lachend aan. 'Ze ziet er schattig uit ja, en lief en ja leuk op zich ook wel. Maar... Eigenlijk is ze badgirl Zaza,' grinnik ik. 'Ik ga je Zaza noemen Zara,' zeg ik plagend. Ik kijk haar grijnzend aan en dan naar David. Ik laat mijn arm weer van Zara afvallen en kijk om me heen. 'Mmmm.... misschien heb ik het wel gewoon heel gezellig met de boom,' grinnik ik en omarm de boom. Maar al snel laat ik die weer los en pak mijn pakje sigaretten. Ik wil er een pakken, maar zie dat mijn pakje leeg is. Ik grom even en stop het pakje terug. Misschien maar afkicken dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    We beginnen met dansen en dat geeft me gelijk een goed gevoel, na school doe ik aan hip hop en modern, ik weet dat het heel iets anders is, maar bij modern kan ik echt mijn gevoel en passie in de dans leggen daar hou ik echt van. Als de muziek is afgelopen kijk ik trots naar de groep. 'goed gedaan meiden, ik wou er misschien nog wel een iets moeilijkere lift in doen, ik heb de bring it on film zulke te gekke lift gezien, we hebben 2 meiden nodig die gelift worden, sowieso ik, de rest gaan die meiden liften, en heen en weer zwaaien, dus van voor naar achter, als we goed vaart hebben gemaakt gooien jullie mij naar het andere groepje en het andere meisje naar het andere groepje, snappen jullie dat?'

    (hoelang duurt de schooldag eigenlijk nog?)

    [Ehm.... Nou ja... Dat moeten we even met zijn alle overleggen wat iedereen wilt. Zo ie moet iedereen zijn gesprek wel goed afronden, maar eerst overleggen is handiger. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisbeth McFly.

    "Dat dacht ik al" zei ik tevreden over het feit dat hij niets had gezegd over het leuk zijn. Ik begon te lachen door zijn knipoog, vraag me niet waarom want ik lachte altijd als ik een knipoog kreeg. Hij liet zijn arm uiteindelijk van me afzakken waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
    "Zaza ? Je weet toch dat er zoiets bestaat als Zaza de bij huh ? Je vernoemt me nu naar een bij van kinderprogramma's" legde ik serieus uit, "Great !". Ik lachte de nepste lach die ik had waarna ik het lege pakje uit zijn handen nam.
    "Nee nee nee nee nee nee nee nee nee" zei ik terwijl ik hem streng aankeek, "NEE" verduidelijkte ik nog even daarna. Roken was slecht voor je !

    \\Het is Sowieso ;)\\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Zaza de bij,' lach ik en kijk Zara serieus aan, maar schiet in de lach. 'Dat programma ga ik kijken,' grinnik ik en bijt op mijn lip om de lachbui te stoppen. 'Maar goed. Misschien ben je wel een bij. Lief van buiten, akelig van binnen,' lach ik en kijk Zara lachend aan. Ik kijk haar aan als ze me de les begint te lezen en mijn pakje sigaretten afpakt. Nou ja, pakje sigaretten. Lege pakje sigaretten. 'Ach je mag ze houden hoor, hij is toch leeg,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Ik weet dat ik moet stoppen Zaza, maar goed... Ik doe het niet.' Ik kijk haar aan. 'Zaza de bij,' grinnik ik en scheit weer in de lach. 'Sorry dat ik je heb vernoemd naar een bij,' lach ik. 'Maar dan ben je wel mijn Zaza de bij,' lach ik weer en kijk weer om me heen. 'Badbee Zaza,' mompel ik en grinnik weer. Wie verzon er nou een kinderprogramma met een bij en een bij die Zaza heet?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even douchen ;s]

    Coockies schreef:
    [Ehm.... Nou ja... Dat moeten we even met zijn alle overleggen wat iedereen wilt. Zo ie moet iedereen zijn gesprek wel goed afronden, maar eerst overleggen is handiger. ]


    (ja daar heb je gelijk in, maar ik zou bijna niet meer weten wat ik zo moet doen, jasmine is nu nog aan t cheerleaden, maar om daarnaar weer in les in te gaan)

    [Ja daar heb je gelijk in]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wie stemt ervoor om te doen dat ze uitzijn als iedereen zijn gesprekje heeft afgerond?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Voor mij is het goed ;p Dan kan ik dat in mijn stukje verwerken, haha]

    [Niemand reageert haah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Van mij mag je. Ik Rpg denk ik vandaag toch niet meer. Ik voel me ontiegelijk klote en kan niks zinnigs bedenken. Dus doe wat je niet laten kan. En als je wilt weten wat er is klik hier dan maar ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.