• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nickolas Anderson
    'Ehm...Geeft niet.'mompelde het meisje.'Ik ben Brooke by the way.'stelde ze zich dan voor e. stak haar hand uit die ik aannam."Aangenaam ik ben Nickolas,ja mag Nick zeggen als je wilt."zeg ik en voel dan iets tegen mijn been.Polar wilde ook vooorgeateld worden."Oh en dit is Polar,mijn soul."vervolgde ik er dan na.
    Brook leek me best aardig,dus ik kon misschien vrienden met haar worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    "Ik ga even wat te eten halen, ik ben zo terug." hoorde ik Wolf zeggen nadat hij zei dat hij wel goed geslapen had, maar het uitslapen miste.
    Snel knikte ik even, maar hij was al richting het buffet vertrokken.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe een grote groep leerlingen binnen kwamen lopen en snel liet ik mijn ogen door de rest van de ruimte heen schieten.
    Straks zouden er geen plekken meer zijn.
    Even keek ik weer naar Wolf en zag net hoe hij pannenkoeken op zijn bord legde en zuchtte.
    Als ik alvast een plekje ga zoeken vind hij me vast wel weer en anders roep ik hem wel als ik hem zie maar hij mij niet.
    Die knoop doorgehakt liet ik me op een bankje ergens achterin de kantine zakken, hier was het tenminste nog een beetje rustig vergeleken met de rest van de ruimte.
    Al een beetje nippend van mijn lekkere warme drinken begon ik te wachtten, zolang zou het toch niet duren ?
    Ondertussen liet ik met een klein trucje met wind mijn bord zweven waarna ik hem tien centimeter verder weer terug zette en dit de hele tijd herhaald.
    Want de kracht zat het hem in het herhalen.
    En het was ook nog eens een goede therapie voor het wachten en het bezig houden van mijn hoofd aangezien ik nog geen pilletje gehad had vandaag.


    Credendo Vides

    Brooke Lisa Collins

    Aangenaam ik ben Nickolas,ja mag Nick zeggen als je wilt." Ik grijns naar hem en dan merk ik het dier pas op dat bij hem is. Het springt tegen hem op en vraagt aandacht. 'Oh en dit is Polar,mijn soul.' Ik glimlach 'Hey Polar.' Ik vroeg me af wat een soul precies inhield, dus besloot ik dat maar te vragen.' Wat is een soul precies?' Ik bekijk Nick eens goed, hij ziet er aardig uit, hij lijky mij ook erg vrolijk. Ik wacht op zijn antwoord.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Nickolas Anderson
    'Hey Polar.'zei ze glimlachend.' Wat is een soul precies?' vroeg Brook en ik voelde haar ogen op me branden."Wel,een soul is een dier dat met je verbonden is ,bijvoorbeeld Polar is een poolvos ,als ik bijvoorbeeld blij ben zal Polar dat ook zijn enzovoort.Ook weet ik vaak wat hij bedoeld ookal kan ik niet met hem praten."ratelde ik en keek dan naar de witte pluizebol die blij met zijn staart kwispelde.
    Daarna keek ik weer naar Brooke,ik vroeg me eigenlijk af wat zei had van gave.

    Wolf Dumont
    Na nog even zoeken vind ik Blossom aan een tafeltje en ga ik voor haar zitten,ze was bezig met een soort van mini windvlaagje over haar mok chocomelk heen te doen,vast om het af te koelen.
    Ik rolde mijn pannenkoek op en at hem dan met kleine hapjes op,om er zo nog langer van te kunnen genieten.
    Mijn mok chocolade melk liet ik nog even afkoelen en ik keek even naar Blossom.
    "Hoe komt het dat je niet goed geslapen hebt?"vraag ik haar dan om de stilte te verbreken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brooke Lisa Collins

    "Wel,een soul is een dier dat met je verbonden is ,bijvoorbeeld Polar is een poolvos ,als ik bijvoorbeeld blij ben zal Polar dat ook zijn enzovoort.Ook weet ik vaak wat hij bedoeld ookal kan ik niet met hem praten." Zei hij snel achter elkaar waarnaar hij naar het mooie diertje keek. ' Dat lijkt me best chill, ik hou van dieren, ze zijn zo... niet menselijk en doen je bijna niks aan.' Ik kijk naar Polar dat aan het kwispelen is en tegen Nick aan springt.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Nickolas Anderson
    ' Dat lijkt me best chill, ik hou van dieren, ze zijn zo... niet menselijk en doen je bijna niks aan.'zei ze en ik glimlachte even."Wel,Polar en ik waren eigenlijk het lokaal van engels aan het zoeken,weet jij mischien waar ik die kan vinden?"vraag ik haar dan.
    Ze zag er niet veel ouder uit en zat mischien ook in M2a.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brooke Lisa Collins

    'Ja daar was ik ook naar op zoek..' Ik doe een pluk haar achter mijn oor.'En ik heb echt geen idee waar ik die kan vinden.' Ik draai een rondje om mijn as om te kijken waar we nu waren.' Wacht dan zit jij ook in M2A .'Ik glimlachtte.'Mooi dan ken ik in ieder geval iemand.'


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [Iris kan jij reageren met Eli? Dan reageer ik nu met Kyle (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Kyle Logan Booth

    Ik kijk chagrijnig op als ik een vrolijke stem hoor. Arg gezelschap.. Ik kijk recht in het vrolijke gezicht van Lillith. 'Hoi Lil,' begroet ik haar. Ik doe mijn best iets vrolijker te klinken, maar het was lastig. Lillith noemde ik Lil, Lily noem ik Ly en Eli noem ik gewoon Eli. Al die namen... Vermoeiend was het, maar ach beter dan alleen... 'Ach er is zoveel klote.' Ik haal mijj schouders op. 'De maandag is nog niet eens het probleem. Het zit hem meer in het probleem hier gedumpt te worden en het vroege opstaan.' Ik kijk Lillith aan. 'Maar ja. Hoe gaat het? Fijne vakantie gehad,' vraag ik haar uit vriendelijkheid en omdat ik vrienden nodig heb.


    [Had trouwens al gereageeerd (: ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 22:40 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    'Hoi Lil,' begroette hij me. Ik grijnsde weer naar hem. Ik zag aan zijn gezicht dat hij probeerde vrolijker te doen, maar het lastig was voor hem. 'Ach, er is zoveel klote,' reageerde hij op mijn opmerking en haalde zijn schouders op. 'De maandag is nog niet eens het probleem. Het zit hem meer in het probleem hier gedumpt te worden en het vroege opstaan.' Hij keek me aan. Ik knikte en raakte even zacht zijn arm aan. 'Maar ja. Hoe gaat het? Fijne vakantie gehad?' vroeg hij me vriendelijk. Ik knikte. 'Ja, het viel wel mee. Ik heb eigenlijk niet heel veel gedaan, maar het was wel lekker. Hoe was jouw vakantie?'

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik keek op toen Rosalie en Lily allebei voor me stonden. Hoe waren zij ineens hier gekomen? Ik sliep nog half, maar zag nog net hoe Lillith grinnikend weg liep. 'Eh, goedemorgen,' mompelde ik ineens, terwijl beide meisjes blijkbaar al een heel gesprek met me aan het houden waren. Ik had echt moeten douchen vanmorgen, daar werd ik tenminste wakker van. 'Wat zeiden jullie allemaal? Ik heb er heel eerlijk geen woord van verstaan.' Met een onschuldig gezicht krapte ik even over mijn nek. Ik was blij dat Rosalie me nog wilde zien na gisterenavond, maar ik zei er niets over. 'Rose? Moet je trouwens niet zo naar je les? Wij hebben het eerste uur vrij, maar volgens mij jij niet,' sprak ik toen en keek haar aan. Ze zag er goed uit, gelukkig ook niet bleek. Bij haar pols was niets meer te zien, was ze soms in een zeemeermin veranderd zodat ze sneller genas?

    [Eli heeft niet door dat Rosalie haar stem kwijt is >.< Oh en sorry dat ik gisteren niet meer geantwoord heb, viel in slaap zodra ik in bed lag.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth

    Ze glimlachte en dat was goed. Dan raakt ze ineens mijn arm aan. Lichtelijk verbaasd kijk ik haar aan, maar trok niet terug. Ik bleef stug doorlopen en zei er niks over. 'Wat heb je dan allemaal gedaan? Als het niet zoveel was,' begin ik grijnzend en kijk haar weer aan, maar dit keer met een glimlach. 'Mijn vakantie was... Normaal. Zoals gewoonlijk.' Ik trek even een pijnlijk gezicht. 'Vakantie vol of pijn.' Ik zucht even en lach dan. Ik kijk Lillith aan en bijt op mijn lip. 'Ik heb volgens mij eerste uur vrij. Weet eigenlijk niet. Ik heb honger,' lach ik. Ik kijk haar aan. Ik weet niet hoe ze het deed, maar ze heeft me laten lachen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Reageer zo met Roos, even tas in pakken (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Stug bleef hij doorlopen, maar ik hield zijn pas goed bij. Al die blaren en pijnlijke voeten die het opleverde om met hakken te oefenen waren het nu wel waard. 'Wat heb je dan allemaal gedaan? Als het niet zoveel was,' begon hij grijnzend en keek me weer aan, dit keer met een glimlach. Ik glimlachte terug, blij dat hij al wat vrolijker was. 'Nou ja, ik heb gewinkeld, aan het strand gelegen als het mooi weer was, met familie en vrienden wat gedaan,' vertelde ik. 'Mijn vakantie was... Normaal. Zoals gewoonlijk.' Hij trok even een pijnlijk gezicht. 'Vakantie vol of pijn.' Hij zuchtte even en lachte toen. Een rare combinatie, maar als je Kyle kende wist je dat niets raar voor hem was. Ik schonk hem een medelijdende blik, heel even maar, maar glimlachte toen terug. Hij keek me aan en beet op zijn lip. Het was altijd zo aantrekkelijk als jongens dat deden. 'Ik heb volgens mij het eerste uur vrij. Weet eigenlijk niet. Ik heb honger,' lachte hij. Ook ik schoot in de lach. Weer keek hij me aan. Ook ik keek hem aan. 'Dat klopt, we zitten bij elkaar in de klas. Dan gaan we toch eten halen?' Ook ik beet nu op mijn lip, waarna ik een hand door mijn haar haalde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Deems, zou je dan ook met Dylan in het Neverland RPG willen reageren? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik reageer zo in bed nog wel een keer (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel