• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Harry Styles.
    Louis aait door mijn krullen heen, wat me meer gerust steld, als er iets zou gebeuren, zou Louis hier nog zijn, mijn held. Beschermend slaat hij zijn arm om me heen. 'Het is maar een film Hazza.' Fluistert hij uiteindelijk. Ik verberg mijn gezicht in zijn zij en piep wat woorden. Ik kon hier zo slecht tegen. Volgens mij werd het dadelijk nog duidelijk...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik pauzeer de film. 'Gaat het wel Harry?' Fluister ik en probeer hem aan te kunnen kijken. 'We kunnen ook een andere film kijken.' Als hij niet antwoord ga ik de andere kant op met mijn gezicht naar hem toe liggen. 'Haaaaarry' Grijns ik. 'Antwoord eens.'

    Harry Styles.
    Louis drukt de film op pauze. 'Gaat het wel Harry?' Fluister hij en probeert me aan te kijken, ik draai mijn hoofd alleen maar weg, schud vervolgens mijn hoofd. 'Ik wil deze wil kijken, Lou, echt waar.' Dan draait Louis ons zo, dat hij me toch aan kan kijken, ik zeg niets tegen hem, ben compleet in gedachten. Ik knipper even met mijn ogen, maar blijf hem aankijken. Verschrikt schud ik mijn hoofd heen en weer voordat ik terug kijk. 'Sorry...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Sorry...' Ik zucht en ga recht op zitten. Ik trek hem ook overeind en draai me naar hem toe. 'Harry wat is er nou toch..?' Zucht ik. 'Het liijkt wel alsof je bang voor me bent ofzo.' Ik kijk hem recht in de ogen. Hij moest en zou het me vertellen of hij nou wilde of niet.

    Harry Styles.
    Louis zucht en gaat recht zitten, hij trekt mij ook overeind en maakt me dat ik hem aankijk. Het enige wat ik doe is mijn ogen sluiten, luisteren naar Louis' woorden, zijn geweldige stem. 'N-nee! Oh god, Lou, nee! Natuurlijk ben ik niet bang voor je.' Direct opende ik mijn ogen terug, schonk hem een lieve glimlach en bleef hem aanstaren. 'Het is alleen... Ach, laat ook maar...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Het is alleen... Ach, laat ook maar...' Ik zucht. 'Hazza it's killing me! Tell me!' Ik lach naar hem. 'alsjeblieft Harry, je weet hoe nieuwsgierig ik ben!' Ik kijk hem met grote hoopvolle ogen aan. Hij moest het me vertellen. Hoe dan ook. Hij was mij beste vriend!

    Harry Styles.
    Ik zuchtte zachtjes, beet op mijn en keek Louis weer aan. 'Oke, wat jij wilt, maar kom achteraf er niet mee dat je me haat. Want ik heb je gewaarschuwd...' Bang kijk ik hem aan, waarna de tranen zich al vullen in mijn ogen, ik sluit mijn ogen snel, ik wilde niet dat Louis me zag huilen. 'Het is, ik ben verliefd op je...' Zeg ik dan in een rap tempo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Hij sloot zijn ogen toen er tranen in opwelde. 'Het is, ik ben verliefd op je...' Mijn mond valt nog net niet open van verbazing. Ontroerd sla ik mijn armen om hem heen en knuffel hem. 'Dat is het liefste dat iemand op zo'n moment ooit tegen me gezegt heeft.'

    Harry Styles.
    Louis slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. 'Dat is het liefste dat iemand op zo'n moment ooit tegen me gezegt heeft.' Verrast en toch ook wel een beetje verbaasd kijk ik hem aan. 'Dus je wilt zeggen... Da -dat je ook verliefd op mij bent?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Dus je wilt zeggen... Da -dat je ook verliefd op mij bent?' Now, Tell him how you feel! Ik kijk hem een beetje onzeker aan. 'I-ik weet het niet. Je betekend zeer zeker heel erg veel voor me.' Fluister ik en kijk naar hem. C'mon Lou you can do this! 'I mean... Hazza you mean the world to me'

    Harry Styles.
    Hij is niet verliefd op mij. Louis is niet verliefd op mij. Ik wist het wel. Ik had het al die tijd geweten. Het was gewoon het stomste idee ooit om het aan hem te vertellen. 'S-sorry...' Fluisterde ik schor, waarna ik me uit Louis' armen wurmde en weg liep. Geen idee waarheen, zolang het maar niet bij Louis hoefde te zijn. God wat had ik mezelf belachelijk gemaakt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Go after him you idiot!! Ik veer op en trek een sprintje achter Harry aan. Ik grijns zijn pols vast en draai hem zo naar me toe. 'Hazza.' Zucht ik en omhels hem zacht. 'Offcourse I like you silly' Fluister ik.

    [ Zal ik Liam laten komen? xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Een paar tranen hebben inmiddels al hun weg gevonden richting mijn wangen. Ik voel een hand zich omsluiten om mijn pols, en wil diegene hard wegduwen. Als ik zie dat het Louis is, stromen er alleen nog maar meer tranen over mijn wangen. Pas na zijn woorden, snif ik nog een paar keer en kijk hem hoopvol aan. 'E -echt? Je liegt niet, toch?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'E -echt? Je liegt niet, toch?' Ik glimlach vertederd en knuffel hem nog een keertje, 'Ik meen het Hazza.' Fluister ik zachtjes.