• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Rol: Zayn
    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd (16-24): 19
    Nationaliteit: Brits - Half Pakistaans
    Karakter: Zayn is een mysterieuze en stille jongen. Maar als je hem nou in het echt kent, dan praat je er wel anders over. Zayn ziet er dan wel uit als een heel stoer iemand, maar eigenlijk is ie een van de aardigste en liefste jongens ooit. Soms kan Zayn wel een beetje opvliegend zijn en nogal chagrijnig alleen dat is Zayn. Je kan hem niet veranderen en hij kan zelf ook niet veranderen. Hij heeft een erg sterke band met Liam en Niall.
    Uiterlijk:



    Extra: Hij heeft 27 tattoo's.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.
    'I-ik heb niets gedaan, niets strafbaars, maar het is... Je kan het gewoon niet weten...' Ik schudde mijn hoofd, en keek naar mijn schoenen, die duizend keer intressant leken. Ik merk hoe Louis zich van het aanrecht laat afglijden en naar me toe komt lopen. 'Vertrouw me,' fluistert hij. 'Sorry Lou...' Ik hef mijn hoofd op en kijk hem aan. 'Sorry sorry sorry...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik zucht. 'Goed dan... Maar als je er wél over wilt praten wel je goed?' Ik knuffel hem nogmaals. That's the best you can do? Loser! Ik negeer de stem in mijn hoofd en hou Harry stevig vast.

    Harry Styles.
    Ik knik. 'Doe ik, Lou, bedankt.' Ook al wist ik dat ik er nooit met hem over zou gaan praten, op dit moment wilde ik er niet verder over praten. Louis sloeg zijn armen om me heen en knuffelde me, ik glimlachte zwak en sloeg mijn armen ook om de oudere jongen heen. 'I love you,' murmel ik zachtjes. Pas als ik bedenk wat ik heb gezegd kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, als hij het maar niet verkeerd op vat, is het enige wat door mijn hoofd schiet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'I love you,' It's not like that Lou! You know that! Toch glimlach ik. 'Ik hou ook van jou Hazz.' Ik aai over zijn krullen. Stop it! He's gonna find out! Ik duw het stemmetje weg en laat Harry langzaam los. 'Dan maar ijs eten en boven een film kijken zoals alle tiener meiden dat in die films doen.' Grijns ik.

    Harry Styles.
    Waarneer Louis dezelfde woorden uitspreekt, en me over mijn krullen aait, worden de verliefde gevoelens alleen maar heviger. God zij dank heeft hij het niet anders op ge vat. 'Dan maar ijs eten en boven een film kijken zoals alle tiener meiden dat in die films doen.' Grijnst Louis. Ik knik en glimlach naar hem. 'Dat is goed! Wil je niet meekijken met de film die rest kijkt?' Ik hoopte dat hij nee zou zeggen, ik keek veel liever met Louis een film alleen, misschien kon ik dan nog wel dicht tegen hem aankruipen, wie weet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Dat is goed! Wil je niet meekijken met de film die rest kijkt?' Ik frons terwijl ik het ijspak en hem weer aan kijk. 'Wil je niet alleen met mij een film kijken ik bedoel....'Ik verbeter mezelf snel. 'Punt een eet Niall dan al het ijs op en punt twee weet ik niet waar die film over gaat en hij draait al een tijdje.'

    Harry Styles.
    'Natuurlijk wil ik dat veel liever,' ik voelde dat mijn wangen rood werden en even durfde ik Louis niet meer aan te kijken. 'En je hebt ook helemaal gelijk, zoals altijd.' Grinnik ik zachtjes. 'Slapen we wel nog samen?' Mompel ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    . 'Slapen we wel nog samen?' Ik schiet in de lach. 'Ja natuurlijk waarom niet?' Ik pak twee lepels en loop met Harry achter me de trap op. Op onze kamer gooi ik alle vindbare kussens op de bank en plof dan neer.

    Harry Styles.
    Mijn hoofd word nog roder dan het al is. 'Ik weet het niet, misschien omdat ik net zo raar deed dat je niet meer met me wilde praten?' Ik liep achter Louis aan richting boven, en hij gooit alle kussens op de bank en gaat zitten. Ik ga naast hem zitten en nestel me tegen hem aan. Heerlijk. Gewoon een avondje voor ons tweetjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach en zet de bak uit op een kussen bij ons neer. 'Welke film wil je zien?' Vraag ik terwijl ik door de hardeschijf van onze tv blader. Er staan veel films op dus een dvd hebben we niet nodig. 'Dit is jou avond kies jij maar iets.'

    Harry Styles.
    'Horror,' glimlach ik. Ik kan eigenlijk absoluut niet tegen horror, dat is dan des te meer een rede om tegen Louis aan te kruipen. Zolang hij het maar niet door zal hebben, kwam alles goed, voelde ik me goed. Ik opende de bak met ijs, en pakte de lepel en schepte vervolgens een beetje op. Ik hield de lepel voor Louis' mond en grijnsde. 'Hup, eten, jij.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Hup, eten, jij.' Ik lach en neem een hap. 'Jij moet ook eten Hazza.' Zeg ik en klik een horror film aan zoals hij graag wilde. Dan pak ik de tweede lepel en hou een grote schep ijs voor Harry's mond. Gosh als hij het in een keer at kreeg hij een ijs hoofd.

    Harry Styles.
    Ik opende mijn mond en nam een klein hapje van het ijs, waarna ik Louis' arm wegduwde, zoveel hoefde ik ook weer niet tegelijk. Louis klikte een horror film aan, geen idee welke, het intresseerde me eigenlijk vrij weinig. Direct drukte ik me nog wat dichter tegen Louis aan en glimlachte heel zwak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach en aai kort door zijn krullen. Dan eet ik zelf ook verder en kijk naar de film. Ik heb geen idee waart het over gaat maar ik geloof als ik het toch zou moeten zeggen over of geesten of iets van een demoon die een kind overgenomen heeft. Het doet me niet zoveel maar als Harry dichter tegen me aan kruipt sla ik beschermend een arm om hem heen. 'Het is maar een film Hazza'