• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    [Iemand voor Olivia? :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Mackenzie wilt wel ;3 Ze zit op een stoel in de woonkamer een flesje wijn te drinken x'D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Stuur Hazza maar Lou ;D]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:48 ]

    [Where is Lou?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Uhm likem ergens? Maakt niet uit waar je hem tegenkomt ]

    [Haha, oke, ik doe wel dat hij nog in de keuken is. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Iemand voor Penelope? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Styles.
    Ik wist niet precies welke film ze aan het kijken waren, maar ik had ook niet zoveel zin om een film te kijken, eigenlijk had ik best wel honger, en ik wilde naar Louis. Maar ik wist totaal niet waar de oudere jongen uithing. Met een klein zuchtje hees ik mezelf omhoog, eerst maar eens de keuken opzoeken. Gelukkig had ik met de eerste deur aan mijn rechterhand al geluk, ook heel toevallig was Louis daar. Ik beet op mijn lip, en liep op mijn tenen richting Louis. Ik sloeg mijn handen voor zijn ogen en bracht mijn mond naar zijn oor. 'Ra ra, wie ben ik?' Fluisterde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik schrik als ik ineens niets meer zie. 'Ra ra, wie ben ik?' Harry zijn adem raakt mijn nek en oor waardoor ik kippenvel krijg. Damn Louis! Keep it together! Ik glimlach voor ik antwoord. 'Is it you Hazza?' Ik grijns, natuurlijk was het Harry, ik herkende hem uit duizende.

    Harry Styles.
    'Of course it's me.' Glimlach ik, waarna ik mijn handen voor zijn ogen weg haal en voor hem ga staan. 'Ik heb je gemist, Loubear.' Ik sla mijn armen om hem heen en snuif zijn geur op. God, wat ruikt hij toch altijd weer lekker. Ik slik hoorbaar, voordat ik al mijn gevoelens weer op voel komen. Verdomme, waarom konden ze niet gewoon achterwegen blijven? Alsof Louis mij ooit leuk zou vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ik heb je gemist, Loubear.' Hij komt voor me staan en knuffeld me. Ik steun met mijn kin in zijn krullen. Hoe kreeg die jongen het voor elkaar zo lekker te ruiken? Ik aai kort over zijn rug en laat hem los als ik hem overduidelijk hoor slikken. 'What's wrong haz?' Vraag ik en kijk hem bezorgt aan. Waarschijnlijk weer eens problemen met een meisje of onze haters.. Dat laatste vond ik echter wél heel erg. Harry was de laatste die die haat zou verdienen.

    Harry Styles.
    Louis steunt met zijn kin in mijn krullen, aait zachtjes over mijn rug, voordat hij me los laat en me aankijkt. 'What's wrong Haz?' Vraagt Louis en kijkt me bezorgd aan. Ik schud alleen met mijn hoofd. 'N-niets,' mompel ik zachtjes. Als Louis het ooit te weten zou komen, zou hij me gaan haten en dat was het laatste wat ik wilde, mijn beste vriend kwijt raken. Ik snifte even, keek Louis vervolgens met een, neppe, glimlach aan. 'Er is niets, Lou, echt niet. Don't worry.' Ik beet op mijn lip, en keek weg van hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Er is niets, Lou, echt niet. Don't worry.' Ik kijk hem aan. Say something sweet you idiot! 'Harry, je weet toch dat je me alles kutn vertellen he?' Vraag ik en kijk hem bezorgt aan. 'Echt alles' Ik ga op het aanrecht zitten en kijk hem afwachtend aan.

    Harry Styles.
    Louis kijkt me aan, voordat hij wegloopt. Zie je wel, Harry, hij haat je, niemand vind je leuk. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip, als ik ze open zit Louis op het aanrecht. 'Dit kan ik je niet vertellen... Echt niet. Je gaat me haten...' Het laatste mompel ik heel zachtjes en even voel ik de tranen al opkomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Dit kan ik je niet vertellen... Echt niet. Je gaat me haten...' Ik kijk hem gefronsd aan. 'Ik kán jou niet haten Hazza.' Glimlach ik. 'Wat je dan ook gedaan mag hebben, vertel het me gewoon ik wil je helpen Harry.' Ik sta weer op en loop naar hem toe als ik de tranen in zijn ogen zie. 'Vertrouw me'