• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala is echt niet de enige die praat in haar slaap, zelf kan ik ook nog weleens praten in mijn slaap. Tot nu toe droom ik niet echt ergens over, maar ik voel een aanwezigheid bij me.
    'Nala,' fluister ik zachtjes met een lichtelijk hese stem. Ik beweeg me een klein beetje en verleg mijn arm en trek onbewust Nala nog dichter tegen me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awh, weet je hoe verschrikkelijk lief Nala in haar onderbewuste is? Echt cute ^v^ EN OMGGG IK KRIJG FF INSPI.

    Hoe zouden jullie het vinden als ik ooit een keer een verhaal online ga zetten? Ik moet het nog wel uitwerken enzo, maar toch..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zeg doen ^^

    Ik heb zelf daarstraks ook een idee gekregen en even opgeslagen in een story :3

    En daar wil ik dan eerst hoofdstukken aan gaan schrijven en dan eentje activeren ofzo? :3

    Waar gaat jouw verhaal over? Gehehee. Benieuwd ^^

    EN VINDT JE SAM NIET LIEF? D:

    Okay, Sam is ook niet lief hahaha :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hotel Atkinson
    Dit is een hotel waar de dertiende verdieping niet bestaat, volgens de mensen in Amerika brengt dit ongeluk.
    Op de teller in de lift staat het getal dertien wel, maar je kunt het niet aangeven als verdieping om te stoppen.
    Je kunt er niet met de trap komen, je gaat van verdieping 12 naar verdieping 14.

    Maar wat nou als je in de lift staat en de teller ineens eindigt op verdieping 13..
    Wat nou als je vast zit in een andere dimensie?


    Padadadammmmm, dit is mijn intro c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij fluisterde zacht mijn naam, maar was nog niet wakker. Onbewust trok hij me dichter tegen hem aan en ik grijnsde.
    "Ja, wat is er van?" zei ik zacht in zijn oor en beet glimlachend op mijn lip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik hoor wat bij mijn oor en ga er zachtjes met mijn hand naar toe. Mijn hand strijkt er langs, maar in mijn slaap kan ik niet identificeren wat het is.
    'Hm,' mompel ik, 'verandering.'
    Niet meer dan dat, alleen verandering is wat ik mompel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik keek verward naar hem.
    Aangezien hij met zijn hand langs zijn oor streek, kon het misschien zijn omdat ik in zijn oor fluisterde? Misschien was dat de verandering die hij bedoelde.
    Of bedoelde hij dat ik veranderd was? In de goede of slechte zin dan?
    Of moest ik van hem veranderen?
    Al die innerlijke verwarring uitte zich uiteindelijk in een simpele "Huh?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik hoor een zachte 'Huh' en ik verdraai me weer een beetje en maak een zacht geluidje.
    'Jij,' mompel ik, 'verandert. Goed.'
    Het zijn allemaal korte woordjes, omdat ik niet meer fut heb om te zeggen.
    'Sexy... Lief... Knap... Geil...'
    Mijn stem is zacht, hees en slaperig. Ik weet echt niet wat ik zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha, jaaa, Sam is ook zo lief xd

    Wel echt een superstoer idee. Van een andere demensie enzo.. Ik zeg gewoon schrijven en kijken of het lukt, dan kan je nog altijd zien of je het online zet.

    Mijn verhaal gaat over -voor zover ik nu weet- een vriendengroep, en dan van die stoerdoenertjes, en dan vooral twee jongens daarvan. Ze hebben allebei niet echt het gevoel dat ze gewaardeerd worden.. Maar dan komen ze wat dingen van elkaar te weten en zijn ze oprecht vrienden. En dan begint het pas écht.. Met een blind meisje die in hun 'wereldje' belandt.

    Klinkt nu heel vaag maar ik weet nog geen goede samenvatting enzo XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gelukkig maar... Kidding. Sam is een oversexte eikel :') like in mijn laatste post :3
    But yeahh, shit happens ghehehe.

    En je verhaal klinkt wel leuk c:

    OE IK HEB IDEEËN. Die ga ik er even bij zetten in mijn story ^^

    Ghehehe. Dit gaat zo awesome worden om te schrijven. Of het dan ook nog awesome wordt is de vraag..
    Maar goed. Waarschuw me als je je verhaal online zet Nowwi!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wel leuk...? Wat lijkt je er niet leuk aan?

    Jij mij ook ^^

    FISH = Fuck It Shit Happens.

    Ideetjes voor een inleiding op de beginpage?
    - Een uitspraak van alle drie
    - Een uitspraak van alle drie over blind zijn
    - Een korte intro vanuit het blinde meisje in een 'this is my world' principe
    - Anders...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee nee nee, zo bedoel ik het niet c: ik heb er namelijk helemaal niets op aan te merken hoor! Zal ik het anders verwoorden; het lijkt me wel awesome ^^

    De 'wel' is niet als afzwakker bedoelt, het is gewoon een vaak gebruikt woord in mijn vocabulaire ^^

    En FISH ken ik c: awesome motto

    Die eerste klinkt het meest pakkend, een uitspraak van alle drie. Niet persé over blind zijn, want dan verklap je al dat er iets met blind zijn komt, snap je? C: *ondanks dat ik het nu ook al weet*

    Like;
    Twee jongens blablabla, leefden lang en gelukkig in vriendengroep blablabla, maar dan komt er een meisje dat daar verandering i brengt.


    *slecjt voorbeeld*
    But, wat ik ermee bedoel. Dan wordt de lezer van; ja wat heeft dat meisje dan? Waardoor komt die verandering er?

    You know what I mean? ^^

    Dat met die uitspraken lijkt me echt vet c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga btw slapen. Baauuuuyyy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lang en gelukkig xd
    Je moest eens weten wat ik allemaal bedenk voor ze ;P

    En oeew, je geeft inspi right now ;D
    FF opschrijven voor ik het kwijt ben.

    En ghehe, dat blind zijn onderwerp is niet zo raar als het verhaal "Blinded" heet -al krijgt dat meerdere betekenissen, drm ook blinded ipv gwn blind ofzo- en er op het openingsplaatje braille en een meisje met gesloten ogen staan XD

    Maar ik krijg wel wat ideeën nu. Thx Jaimes!

    Btw.. Wat vind ke altijd awesome in een verhaal/moet erin zitten? Als ik dat weet ga ik namelijk pitten; ben al vanaf 9 uur wakker en morgen weer zo omtijd xd]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Antwoord morgen maar :Y)
    K heb besloten dat ik morgen langer mag slapen als 9 uur, wel tot half 10 XD

    Trustenn]


    Stop acting normal. It gets bored.